Polscy pracownicy Amazona wywalczyli podwyżki
Ostatnio podczas Prime Day pracownicy Amazon strajkowali domagając się polepszenia warunków pracy. Sprawą zainteresowała się nawet Inspekcja Pracy. Okazało się, że protesty podziałały i korporacja zarządziła podwyżki pensji wynoszące 16,7%. Nowe wynagrodzenia zaczną obowiązywać od września bieżącego roku.
Związkowcy są zadowoleni z podwyżek, ale uważają, że nie rozwiązują one sedna problemu jakim są złe warunki pracy. Normy płacy zostały ustalone na poziomie, który zagraża zdrowiu fizycznemu i psychicznemu pracowników. W przeciągu ostatnich czterech lat, Państwowa Inspekcja Kontroli nałożyła na Amazon szereg mandatów za nieprawidłowości w przestrzeganiu prawa pracy. Korporacja zapłaciła zaledwie osiemnaście tysięcy złotych, więc mandaty raczej nie sprawią, że zacznie bardziej dbać o dobro swoich pracowników.
Eobuwie.pl buduje największe centrum logistyczne w Polsce
To wcale nie Amazon, ani żadna inna międzynarodowa korporacja nie stanie się właścicielem największego w naszym kraju centrum logistycznego. Tytuł ten przypadnie polskiej sieci obuwniczej eobuwie.pl. W Lubuskim Parku Przemysłowym w Zielonej Górze zostanie wybudowane centrum logistyczne o rekordowej powierzchni stu pięćdziesięciu tysięcy metrów kwadratowych.
W 2019 roku otworzona zostanie pierwsza część kompleksu licząca czterdzieści tysięcy metrów kwadratowych. Na jej terenie ma znaleźć pracę ponad tysiąc osób.
Największy centrum logistyczne w Europie posiada dwieście trzydzieści pięć tysięcy metrów kwadratowych powierzchni. Ostatnimi czasy dochody sklepu eobuwie.pl stale rosną i w roku obecnym przekroczyły czterysta milionów złotych. To czterokrotnie mniej niż Allegro, ale i tak największy e-sklep obuwniczy zajmuje drugie miejsce pod względem dochodów e-commerce w Polsce. Sieć obecna jest już na trzynastu europejskich rynkach. Zamawiać obuwie z Polski mogą już klienci z : Włoszech, Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy, Hiszpanii, Ukrainy, Węgier, Rumunii, Bułgarii, Grecji i Szwecji.
Upały trzykrotnie zwiększyły zainteresowanie klimatyzacją
Od pewnego czasu w Polsce zagościły warunki pogodowe niedobiegające daleko od tych panujących na Saharze. Z danych zebranych przez porównywarkę cenową Ceneo wynika, że w lipcu w porównaniu do zeszłego roku zainteresowanie klimatyzacją wzrosło trzykrotnie. Już w kwietniu zainteresowanie tego typu urządzeniami wzrosło dwukrotnie w porównaniu z tym samym okresem w poprzednim roku. W pierwszych kilku dniach sierpnia Polacy wyszukiwali w Ceneo klimatyzację częściej niż przez cały lipiec.
Wiele sklepów wstrzymało się, że sprzedażą urządzeń służących do chłodzenia pomieszczeń. Spowodowane jest to brakami w zaopatrzeniu magazynów. Niektóre strony e-commerce próbują wykorzystać sytuację i spekulować na cenach klimatyzacji.
Zalando inwestuje we sklepy stacjonarne
Czołowy niemiecki sklep odzieżowy otworzył salon piękności w Berlinie. Jednym z celów otwarcia salonu jest wykreowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród osób kupujących produkty służące do pielęgnacji ciała. Zalando kilka miesięcy temu rozszerzyło swój biznes o kosmetyki.
W niedawno otwartym salonie uczestniczyć będzie można w ekskluzywnych pokazach produktów, konsultacjach oraz lekcjach makijażu. Zalando zapowiada, że zamierza otworzyć kolejne tego rodzaju punkty, także poza granicami Niemiec.
Większość Brytyjczyków woli kupować online
EmpathyBroker przeprowadziła sondaż na grupie trzech tysięcy dorosłych obywateli Zjednoczonego Królestwa. Okazało się, że aż 51% respondentów preferuje robienie zakupów za pośrednictwem Internetu. 55% kupuje online częściej niż w zeszłym roku, z czego osoby w wieku 25-34 lat aż osiem razy w miesiącu zamawiają produkty przez sieć.
Tylko 13% Brytyjczyków zawsze wie co zamierza kupić, kiedy wchodzi na strony e-commerce. 42% wie co zamierza kupić tylko od czasu do czasu. Wyspiarze bardzo często niezobowiązująco przeglądają zawartość witryn sklepów internetowych. 43% z nich uważa, że częściej dokonuje niespodziewanego zakupu online niż offline.
Handel internetowy w Niemczech jest wart osiemdziesiąt pięć miliardów euro
Rynek handlu internetowego u naszych zachodnich sąsiadów warty był w zeszłym roku osiemdziesiąt pięć miliardów euro. To wzrost w wysokości 9.5% w porównaniu do roku 2016. Jeszcze kilka lat temu wzrost handlu internetowego w Niemczech dochodził do niemalże 13%. Eksperci przypuszczają, że do końca bieżącego roku, e-commerce w Niemczech przekroczy dziewięćdziesiąt trzy miliardy euro.
Niemcy są trzecim do wielkości krajem jeżeli chodzi o wielkość rynku e-commerce w Europie. Przeciętny obywatel tego kraju wydał w 2017 roku ponad półtora tysiąca euro online. Najczęściej kupowanymi produktami były dobra związane z kulturą(47%). W tyle pozostała odzież (43%) oraz sprzęt elektroniczny (41%). 70% Niemców dokładnie wyszukuje informacji w sieci zanim dokona zakupu droższego produktu. Jedna czwarta z nich zamawia produkty z zagranicy. Powodem tego zachowania jest chęć zdobycia produktów w niższej cenie oraz niemożliwość znalezienia odpowiednich przedmiotów na rodzimym rynku.
Niemcy wysoko cenią sobie opisy przedmiotów, które często przesądzają o tym, w którym sklepie dokonają zakupu. E-sklepy najczęściej umożliwiają przeprowadzanie transakcji za pośrednictwem e-portfeli oraz kart kredytowych. 43% niemieckich konsumentów nigdy nie kupuje korzystając z kart kredytowej.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
INIS
INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.
W naszej ofercie znajdziesz:
• kampanie emailingowe i display
• email retargeting, video mailing, responsive email design
• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking
• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne
Zostaw komentarz