Wirtualne lustro pokaże jak będziemy wyglądali w odzieży zakupionej online
Wiele osób nie korzysta z możliwości, które oferuje robienie zakupów odzieżowych online. Zniechęca ich do tego wiele rzeczy, jak trudności z prawidłowym doborem rozmiaru, niemożność sprawdzenia faktury materiału oraz przymierzenia ubrań przed dokonaniem zakupu. Ta ostatnia trudność ma zostać przezwyciężona przez technologię Virtual Mirror stworzoną przez czeski startup Virtooal.com.
Wirtualne lustro pozwala kupującemu na wgranie swojego zdjęcia do systemu. System na jego podstawie generuje obrazy przedstawiające przybliżenie tego jak dana osoba będzie wyglądała w wybranych przez siebie ubraniach. Dzięki temu konsument może chętniej dokonać zakupu ubrań, które wcześniej obawiałby się się zamówić. Twórcy nowego rozwiązania wierzą, że będzie ono w przyszłości wykorzystywane we wszystkich sklepach e-commerce specjalizujących się w sprzedaży odzieży. Niedługo będziemy mogli się o tym przekonać ponieważ usługa w najbliższym czasie wejdzie do naszego kraju.
Technologia wirtualnego lustra ma zmniejszyć ilość zwrotów oraz zwiększyć konwersję w sklepie średnio o jedną trzecią. Jej instalacja jest prosta i zajmuje poniżej godziny. Zdjęcia klientów są przetrzymywane na serwerze przez dobę, a potem usuwane, nie tworzy się z nich Big Data.
Ikea inwestuje w e-commerce
Szwedzka firma meblarska zamierza do 2020 roku czterokrotnie zwiększyć sprzedaż w swoich kanałach online. W założeniach globalne zyski z e-commerce wynosić mają około 5 miliardów euro. Obecnie e-sprzedaż przynosi przedsiębiorstwu niemalże 1,5 miliarda zysków rocznie.
Ikea zamierza rozbudowywać sieć swoich sklepów stacjonarnych, nie tylko przez dobudowywanie nowych obiektów, ale także poprzez unowocześnienie już istniejących. Jednym z celów tej strategii jest udostępnienie klientom możliwości skorzystania z usługi click&collect. Strategia sprzedaży wielokanałowej rozwijania jest także w Polsce, co przełożyło się w zeszłym roku na 13% wzrost sprzedaży mebli produkowanych przez przedsiębiorstwo.
Otworzono w tym czasie kilka nowych obiektów na terenie naszego kraju oraz udostępniono usługę kierowaną do biznesu: Centrum Ikea dla Firm.
Ponad setka polskich sklepów e-commerce wprowadza płatności w bitcoinach
Kilkadziesiąt tysięcy Polaków zainteresowanych jest możliwością przeprowadzania transkacji w kryptowalutach. Platforma Shoper wprowadziła niedawno możliwość płatności za pomocą bitcoinów dla e-sklepów korzystających z jej usług. Jak na razie około setki e-commerce zdecydowało się na udostępnienie klientom tej metody płatności. Odnotowane zostały już pierwsze transakcje za pomocą kryptowalut.
Płatności przeprowadzane są dzięki integracji aplikacji Bitbe.co. Sprzedawca otrzymuje na swoje konto pieniądze w tradycyjnych walutach, cały proces transakcji i wymiany walut dzieje się po stronie klienta. Prowizja za usługę także płacona jest przez kupującego. Shoper planuje wprowadzenie do swojej oferty także innych aplikacji umożliwiających przeprowadzanie płatności w kryptowalutach.
Amazon otworzy centrum badań nad AI pod Stuttgartem
Wraz z Towarzystwem Maxa Planca Amazon zamierza otworzyć centrum badań nad sztuczną inteligencją w okolicach Stuttgartu. W przeciągu najbliższych pięciu lat ma powstać ponad setka miejsc pracy dla specjalistów z sektora IT, którzy wykorzystywać będą nowe technologie do poprawy doświadczeń użytkowników kupujących produkty ze strony Amazonu.
Towarzystwo Maxa Planca otrzymywać będzie rocznie pół miliona dolarów w zamian za prowadzenie badań nad sztuczną inteligencją. Wysiłki członków Towarzystwa mają pomóc między innymi w oferowaniu lepszych rezultatów wyszukiwań produktów, czy nauczeniu AI rozumienia przyczynowości w zachowaniach klientów.
Zaledwie połowa sklepów e-commerce oferuje expresową dostawę
Zgodnie z sondażem eDelivery Index przeprowadzonym na grupie 150 e-commerce, zaledwie 6% europejskich e-sklepów oferuje dostawę towarów w dniu zamówienia. Tylko połowa oferuje możliwość ekspresowej dostawy. 52% pozwala klientom na zwrot towaru zakupionego online w sklepie stacjonarnym firmy.
Średnio większość europejskich e-commerce oferuje 2.7 opcji dostawy. Wyjątkiem jest Wielka Brytania. Tamtejsze sklepy oferują przeciętnie 4.4 opcje dostawy towaru. 95% sprzedawców udostępnia możliwość odbiory za pomocą click&collect. Zdaniem autorów sondażu większość sklepów nie korzysta w sposób zadowalający z szansy, którą oferują im wprowadzenie rozwiązań omnichanellowych.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
FreshMail
Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
pomoc@freshmail.pl
FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
Zostaw komentarz