Mój Market zapełnia dziurę na rynku. Prasówka e-commerce #73

28.05.2018 AUTOR: Radek Borzym

Nowe dane dotyczące zakupów w niedzielę

Od momentu wejścia w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę nie ma tygodnia, w którym nie wyszłyby nowe dane dotyczące wpływu przepisów prawa na handel internetowy. Nie ma tym nic dziwnego, ponieważ konsekwencje zmiany przepisów będą wywierały swój wpływ na e-commerce przez najbliższe lata. Najnowsze dane opublikowane zostały przez Traffic Trends. Wynika z nich, że 62% internetowych sklepów zanotowało wzrost ruchu w badanym okresie, zaś ponad 55% mogło świętować zwiększenie sprzedaży.

Mimo wszystko do danych tych potrzeba podchodzić z pewną ostrożnością ponieważ wielu sprzedawców internetowych postanowiło wykorzystać zmianę w przepisach w celu wypromowania swojego biznesu. Z tego też powodu wraz z wejściem w życie ustawy e-commerce wystartowały z całą masą przeróżnych promocji i rabatów ukierunkowanych na sprowadzenie klientów zwiedzonych zamknięciem sklepów w niedzielę do danej witryny.

Mój Market

Mój Market zapełnia dziurę na rynku

Powoli w naszym kraju zyskuje na popularności zwyczaj zaopatrywania się w produkty spożywcze poprzez zakupy internetowe zamiast tradycyjnego wychodzenia z domu do pobliskiej placówki sklepu. Jak na razie tą formą robienia zakupów zainteresowania jest niewielka nisza osób robiących zakupy, ale jest ona na tyle duża, że niektóre przedsiębiorstwa uznały, że warto ją zagospodarować. Najpopularniejsze polskie sieci spożywcze, takie jak Biedronka, czy Lidl jak na razie nie posiadają własnych usług e-commerce, dlatego też powstały usługi wyręczające je. Najnowszym jest Mój Market, który powstał z połączenia MojeJedzonko.pl i Mojmarket.pl.

Co ciekawe, witryna nie reklamuje się jako sklep internetowy, tylko jako portal z przepasamy. Jeżeli użytkownikowi przypadnie do gustu jeden z zebranych przez serwis przepisów, to może on za jego pośrednictwem złożyć zamówienie na składniki potrzebne do ugotowania danej potrawy. Mój Market obiecuje, że produkty zakupione w Biedronce lub Lidu zostaną dostarczone w przeciągu godziny. Za zamówienia przekraczające sto dziewięćdziesiąt dziewięć złotych klient otrzyma darmową dostawę, inaczej musi zapłacić dziewięć złotych i dziewięćdziesiąt gorszy. W ramach promocji niektóre produkty zakupione poprzez witrynę są tańsze nawet o 30% w stosunku do cen w sklepach stacjonarnych.

Mój Market nie jest pierwszym usługodawcą tego typu. Od pewnego czasu na polskim rynku funkcjonuje Shopi.pl, z którym nowy serwis wyraźnie zamierza konkurować. Czy taka forma robienia zakupów pośrednio, pod przepisy się przyjmie, tylko czas pokaże. Mój Market dostępny jest jak na razie tylko na terenie Mokotowa, Śródmieścia, a także Ochoty. Są plany rozszerzenia usługi na teren całej Warszawy.

Reserved rośnie dzięki handlowi internetowemu

W pierwszym kwartale bieżącego roku wzrosła sprzedaż odzieży marek należących do grupy LPP. W ich skład wchodzą Reserved, Cropp, Mohito, House oraz Sinsay. Większość z 16% wzrostu wygenerowana została przez handel internetowy. E-commerce wzrósł w danym okresie o 139% i wygenerował ponad sto trzydzieści milionów złotych zysku. Grupa LPP chce, żeby należące do niej witryny internetowe wygenerowały do końca roku siedemset dwadzieścia milionów złotych dochodu.

Grupa zamierza likwidować mniejsze sklepy wybierając zamiast nich duże placówki wielkopowierzchniowe.

Mój Market

Poczta Polska rozwija projekt „Stacja z Paczką”

„Stacja z Paczką” to projekt Poczty Polskiej, która we współpracy z Orlenem otworzyła w naszym kraju sieć punktów na stacjach paliw, z których odebrać można przesyłki. Usługa dostępna jest w tysiącu obiektów należących do Orlenu. Istnieje zapotrzebowanie na możliwość odbioru paczek na stacjach paliw ponieważ podczas zeszłego roku ilość odebranych przesyłek wzrosła o niemalże 150%. Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku wzrost zamówień tylko przyspieszył. Dlatego też Poczta Polska oraz Orlen postanowiły przedłużyć współpracę i obie firmy zawarły długoterminowy kontrakt, który obowiązywać będzie do września 2021 roku.

Powodem popularności Stacji z Paczką jest fakt, że przesyłki na stacjach Orlenu odbierać można przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Ważne jest tutaj także to, ze Orlen posiada swoje placówki rozsiane na terenie całego kraju, także w mniejszych miejscowościach, co pozwala korporacji na dotarcie do licznego grona klientów. Dzięki przedłużeniu umowy usługa zostanie wzbogacona o możliwość wysłania paczki ze stacji paliw oraz możliwość odbioru przesyłek na podstawie PIN.

Mój Market

Prasówka powstaje dzięki:

Rzetelny Regulamin

Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

FreshMail

Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
[email protected]

FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

Agencja Marketing i Biznes

mail: [email protected]
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/agencja/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

GetResponse

Oferty biznesowe: [email protected]

Kontakt dla mediów: [email protected]

Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

 

Do góry!

Polecane artykuły

22.09.2020

Comarch e-Sale, jako e-commerce na dobry ...