Od lojalizacji klientów po finansowe wyzwania
„Skuteczny e-commerce, który wygrywa sezon świąteczny” – to tytuł wydarzenia adresowanego do przedstawicieli handlu elektronicznego, którzy chcą maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy końcówki roku. Bezpłatny webinar rozpocznie się o godz. 12.00 od wystąpienia Aleksandry Pizoń z DevaGroup, która zaprezentuje praktyczne zasady zwiększania lojalności u klientów e-sklepów. Specjalistka od zarządzania kampaniami w Google Ads i Facebook Ads opowie też o roli, jaką odgrywa kreowanie pozytywnych wrażeń zakupowych.
Pół godziny później Piotr Polok, content manager w Redelement.pl zaprezentuje korzyści płynące z posiadania bloga w sklepie internetowym. Podczas jego wystąpienia nie zabraknie też konkretnych przykładów i wskazówek dotyczących budżetu, jaki trzeba przeznaczyć na stworzenie bloga.
O godz. 13.00 rozpocznie się ostatnia prelekcja, którą poprowadzi Jakub Pietraszek, współzałożyciel i CEO Booste. Podczas półgodzinnego wystąpienia przedsiębiorcy poznają różne możliwości sprostania finansowym wyzwaniom, z którymi e-sklepy mierzą się w sezonie świątecznym.
Więcej niż 3 prelekcje
Praktyczne wskazówki przekazywane podczas wystąpień „Lojalizacja klientów – co zrobić, by konsument wrócił do e-sklepu?”, „Po co mi dzisiaj blog w sklepie internetowym?” i „Finansowe wyzwania. E-commerce w okresie przedświątecznym” to jednak nie wszystko. Na uczestników webinaru czekają także przydatne materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Ponadto 10 pierwszych osób, które wypełnią ankietę z oceną szkolenia otrzyma bezpłatną godzinę konsultacji SEO/SEM od DevaGroup.
Chcesz wygrać sezon świąteczny ze swoim e-commerce? Zapisz się na bezpłatny webinar pod tym linkiem: https://devagroup.clickmeeting.com/726336167/register.
Zostaw komentarz