Empik odnosi sukcesy w handlu internetowym. Prasówka e-commerce #74

05.06.2018 AUTOR: Radek Borzym

LPP inwestuje w handel internetowy

E-commerce jest jednym z głównych czynników napędzających rozwój korporacji odzieżowej z Polski. Dlatego też LPP zdecydowała się na zwiększenie swoich inwestycji w sektor handlu internetowego. Przedsiębiorstwo wynajęło przestrzeń magazynową w gdańskim parku logistycznym Panattoni Park Gdańsk III. Liczy ona aż szesnaście tysięcy metrów kwadraturowych, z czego siedemset zostanie przeznaczonych na biura, a reszta na magazyny. W podpisanej umowie istnieje opcja powiększenia przestrzeni dostępnej korporacji o kolejne pięć tysięcy metrów kwadratowych.

Sam kompleks aktualnie znajduje się w końcowej fazie budowy, LPP wprowadzi się do niego dopiero pod koniec bieżącego roku. Magazyn przeznaczony będzie w całości pod markę Cropp. Stąd obsługiwane będą dostawy na teren jedenastu krajów, w których obecna jest firma. Realizację zamówień obsłuży ponad trzysta osób. Pracownicy dowożeni zostaną do pracy autobusami na koszt firmy, a w magazynach zainstalowane zostaną nowoczesne rozwiązania oświetleniowe dostosowujące poziom natężenia światła sztucznego do światła naturalnego.

Duża dynamika wzrostu handlu internetowego spowodowała konieczność rozbudowy dostępnej sieci dystrybucji. W pierwszym kwartale 2018 roku sprzedaż kolekcji odzieży LPP wzrosła aż o 139%, korporacja ma w planach podwojenie szybkości wzrostu sprzedaży do końca bieżącego roku. W przeciągu dwóch najbliższych lat przedsiębiorstwo zamierza przeznaczyć pół miliarda złotych na rozbudowę swojej sieci logistycznej wspierającej e-commerce.

Empik

Solidarność proponuje rozszerzenie zakazu o handlu w niedzielę do e-commerce

Zakaz o handlu w niedzielę posiada szereg wyjątków. W niedziele możliwe jest prowadzenie działalności e-commerce, prowadzenie sprzedaży na terenie placówek pocztowych, dworcach, stacjach paliw, kioskach, a także handlowanie kwiatami, wyrobami cukierniczymi, pieczywem oraz produktami z zawartością tytoniu. Dzięki temu pierwszemu odstępstwu sieć sklepów Żabka oraz Freshmarket prowadzą działalność handlową w niedziele jako placówki jako placówki DHL oraz Poczty Polskiej. Inspektorzy pracy w maju przeprowadzili szereg kontroli w placówkach podających się za urzędy pocztowe. Obecnie rząd rozważa możliwość zamknięcia tej luki w prawie.

Solidarność chce także, żeby osoby zatrudnione do obsługiwania zamówień w handlu internetowym miały wolne w niedzielę. Solidarność proponuję zmianę zgodnie, z którą zakaz handlu obowiązywać będzie nie do północy w niedzielę, ale od dziesiątej wieczorem w sobotę do piątej rano w poniedziałek. Spowodowane jest to praktyką sklepów, które próbują obejść zakaz poprzez nałożenie dodatkowych obowiązków na pracowników w godzinach bezpośrednio poprzedzających i następujących po niedzielach niehandlowych. Solidarność jest zwolenniczką zamknięcia luki pozwalającej na obchodzenie obowiązujących przepisów poprzez reklasyfikację prowadzonej działalności gospodarczej.

Rząd podejmie pracę nad korektą obowiązujących przepisów w czerwcu.

Empik

Większość polskich sklepów internetowych nie zabezpiecza się przed oszustwami płatniczymi

Firmy EY i Nethone wspólnie opublikowały sondaż pod tytułem “Bezpieczny handel w internecie”, który został przeprowadzony na grupie stu pięćdziesięciu przedsiębiorstw, które osiągnęły roczny poziom przychodów w e-commerce przekraczający kwotę stu milionów złotych. Okazuje się, że aż 71% polskich firm działających w branży handlu internetowego nie posiada żadnych zabezpieczeń przeciwko oszustwom płatniczym popełnianym przy wykorzystaniu karty. Wraz z wchodzeniem do naszego kraju coraz większej liczby zagranicznych usługodawców, coraz szybciej rośnie liczba osób korzystających z kart płatniczych. W roku 2017 w stosunku do roku 2016 dokonano niemalże pięć milionów więcej transakcji przy pomocy tego typu kart. Okazuje się, że 64% firm udostępniających możliwość płatności kartą odnotowało w ostatnim roku chociaż jeden przypadek oszustwa ze strony klientów. przedsiębiorstwami które najbardziej ucierpiały na tych praktykach są podmioty, które działają w takich obszarach jak dobra i usługi cyfrowe, usługi turystyczne, a także dobra luksusowe.

Oszustwa tego typu, tak zwane chargebacki polegają na nadużywaniu mechanizmów ochrony konsumenckiej. Instytucje wydające karty pozwalają na wycofanie dokonanej już płatności. Zdarza się więc, że niektóre osoby anulują płatność po otrzymaniu zamówionego przedmiotu, dzięki czemu stają się jego posiadaczami bez ponoszenia kosztów jego zakupu. Często także oszustwa dokonywane są przy pomocy skradzionych kart, lub kart wystawionych na fałszywego właściciela.

81% firm uważa jednak, że tego typu praktyki nie stanowią poważnego zagrożenia dla ich działalności. Z kolei 85% firm, które sprzedają także poza terenem Polski uważa, że chargebacki są dla nich dużym wyzwaniem. 32% eksportujących poza granicę naszego kraju przedsiębiorstw nie widzi zagrożenia w tej praktyce. Widocznie oszustwa z wykorzystaniem karty płatniczej częściej mają miejsce, kiedy klientami są osoby z zagranicy. Przedsiębiorstwa, które do tej pory nie spotkały się z problemem oszustw nie zamierzają wprowadzać przeciwdziałających im zabezpieczeń w swoich sklepach.

Empik

Empik odnosi sukcesy w handlu internetowym

Marketplace należący do sieci sklepów Empik szybko rozwija się. Od czasu kiedy Empik zezwolił zewnętrznym dostawcom na wystawianie ofert w swojej witrynie e-commerce coraz więcej osób zaczęło korzystać z tej możliwości. Do połowy 2019 za pośrednictwem Marketplace będzie można zamówić nawet milion przedmiotów. W przeciągu roku od powstania platformy dokonano stu tysięcy zamówień. Empik posiada obecnie niemalże dwustu pięćdziesięciu partnerów, którzy oferują ponad jedną trzecią miliona produktów.

Asortyment Marketplace Empiku nie oferuje tylko dóbr kojarzonych z kulturą, takich jak książki i filmy z których znana jest firma. W witrynie możliwy jest także zakup produktów bardziej przyziemnych takich jak wałki do ciasta, czy rowery. Strona miesięcznie notuje ponad 10 milionów odwiedzin.

Prasówka powstaje dzięki:

Rzetelny Regulamin

Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

FreshMail

Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
pomoc@freshmail.pl

FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

Agencja Marketing i Biznes

mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/agencja/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

GetResponse

Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

 

Do góry!

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail