Marketing i Biznes E-commerce Case raportu: jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Case raportu: jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Case raportu: jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i wyjedź w gronie innych przedsiębiorców na Founders Camp

Wypełnij niezobowiązujący formularz już teraz

Kiedy zbierałam materiały do pierwszego artykułu, o podstawach e-commerce opublikowany we wrześniu ubiegłego roku nie zdawałam sobie sprawy jak wielką poczytność może mieć. Choć miałam świadomość tego, że zbieram materiały od najlepszych ekspertów, to jednak myślałam, że materiał zniknie w gąszczu innych artykułów. Ku mojemu zdziwieniu jest chętnie czytany do tej pory.

Po sukcesie wrześniowej publikacji postanowiliśmy iść krok dalej. Stwierdziliśmy, że sam e-commerce jest tak szerokim tematem, że ciężko jest go zgłębić przy okazji jednego dłuższego artykułu.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Wiedzieliśmy jedno, mimo, że lubimy e-commerce to jednak, żeby publikacja była „pełna” to musimy zaprosić do współpracy więcej specjalistów.

    Dzięki uprzejmości ekspertów powstał raport: jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce.

    Przy publikacji wzięli udział:

    • Wojciech Latoszek (4Gift.pl)
    • Tomasz Tybon (Shoper)
    • Milena Majchrzak (Semstorm)
    • Tomasz Wieliczko (Xann Marketing)
    • Witold Wrodarczyk (Adequate)
    • Katarzyna Baranowska (Fox Strategy)
    • Paweł Paszkowski (Bdsklep.pl)
    • Sebastian Suma (SEMPAI)
    • Natalia Ircha (Fine Performance)
    • Krzysztof Marzec (DevaGroup)
    • Jakub Kot (Dealavo)
    • Dawid Cichy (Tpay.com)
    • Kamil Matysik (KrainaHerbaty.pl)
    • Marta Komar (Furgonetka)
    • Karol Dudij (Unified Factory S.A.)
    • Sylwester Budzelewski (White Anchor)
    • Daniel Kazanecki (Ideo Force)
    • Natalia Adamczyk (DBMS SP. z o.o.)
    • Agnieszka Romanowska (Digital Hill Performance Marketing)
    • Joanna Wójcik (Push Push Go)
    • Andrzej Ogonowski (SMSAPI.pl)
    • Maja Wiśniewska (SMSAPI.pl)
    • Andrzej Świderski (Euroflorist Polska)
    • Anna Złoczewska (GetResponse)
    • Paweł Szymoniak (Muve S.A.)
    • Sławomir Rajch (Raben)
    • Marek Prudel (Militaria.pl)
    • Antoni Ruszkowski (Kinkywinky.pl)
    • Klaudia Śpiewak (Sky-Shop.pl)
    • Waldemar Sadowski (BuyBox)
    • Ewa Dudek (WebePartners)
    • Igor Czajkowski (2ClickShop)
    • Piotr Oracz (Loopa)
    • Michał Blak (edrone)
    • Michał Wójcik (Smartcookies.pl)
    • Cyprian Iwuć (skarpetkowelove.pl)
    • Anna Wiertel (InPost)
    • Łukasz Turczyński (InPost)
    • Anna Korolekh (Oro Inc)
    • Ewelina Siedlecka(hurtum.pl)
    • No i oczywiście Michał Bąk (Elivo). Można powiedzieć, że ja również brałam w tym aktywny udział. Byłam osobą, która spinała cały ten projekt.

    W tym miejscu należą się duże brawa dla specjalistów oraz tych wszystkich, którzy pracowali przy raporcie, a „nie widać” ich aktywności.

    Z pewnością to nie jest to, na co czekacie. Interesują Was cyferki, a te nie powiem, są ciekawe, a to tak naprawdę dopiero trzeci tydzień od publikacji. Głęboko wierzę, że się jeszcze zmienią!

    W ostatecznej wersji pojawiło się dokładnie 55500 wyrazów, co oznacza, że na pewno jest około ćwierć miliona znaków!

    Na samym panelu wprowadziłam 262 poprawek, więc możecie sobie tylko wyobrazić ile godzin przy tym siedziałam ;).

    W dniu wydania raportu było 2113 odsłon, a szczegółowe liczby z Analyticsa poniżej:

    case raportu e-commerce

     

    Tylko tego 23 maja potencjał wpływu na Monitori wyniósł 18 238.

    case z raportu e-commerce.

     

    Jeszcze przed samą publikacją dostaliśmy pochwałę na maila.

    e-commerce case raportu

     

    Czy też…

     

    Poszerowało nas gro osób, m.in.: Artur Kurasiński, Zgred, czy osoby, które wzięły udział w wypowiedziach do raportu.

    Dzięki uprzejmości Pawła Gontarka możemy pokazać statystyki z jego strony fb.

    Celowo nie udostępniam screenów marek, aby nikt nie zarzucił mi faworyzację, i żeby ten case nie składał się z samych screenów :).

    Jeśli natomiast chodzi o post na naszym fanpage’u to zebrał on 78 reakcji oraz 158 kliknięć w link. Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami sprawdź poniższy screen.

    Dodatkowo raport rozrzuciliśmy po grupach (oczywiście tam gdzie nam pozwolono) i wysłaliśmy dwa mailingi do naszych dwóch baz.

     

    Po wydaniu raportu zapytaliśmy się ekspertów czy ich zdaniem treść spełniła oczekiwania czytelników. 100 % z nich odpowiedziało twierdząco.

    Dostaliśmy również dużo fedbacku, m.in. o wyglądzie raportu. Już teraz opracowujemy jeszcze lepszą formułę, by spełnić oczekiwania nie tylko ekspertów, ale i czytelników.

    Jeszcze raz pragnę podziękować wszystkim osobom, które chociażby w niewielki sposób przyczyniły się do wydania publikacji. Mogę również zapewnić, że wrócimy z nowym i jeszcze lepszym raportem po wakacjach :).

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl