Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #70 Apple Pay niedługo zadebiutuje w Polsce

Prasówka e-commerce #70 Apple Pay niedługo zadebiutuje w Polsce

Prasówka e-commerce #70 Apple Pay niedługo zadebiutuje w Polsce

Prowadzisz firmę? Ucz się od najlepszych w branży i weź udział w najbardziej przedsiębiorczej konferencji w Polsce, Founders Mind 🧠

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Vistula powalczy o zagraniczne rynki

Vistula wraz z i-systems niedawno wdrożyła swój własny sklep e-commerce. Polska marka odzieżowa postanowiła jednak nie spoczywać na laurach i powalczyć o poszerzenie grona swoich klientów. Głównym celem Vistuli stała się teraz możliwie szybka ekspansja zagraniczna. Marka zamierza dopasować się pod gusta zagranicznych odbiorców mody.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Dlatego też zostały stworzone wersje sklepu internetowego w języki angielskim oraz czeskim. Być może Czesi są fanami mody znad Wisły? Na razie nie wiadomo, czy powstaną inne wersje językowe witryny e-commerce Vistuli. Każda wersja strony zapewnia automatyczne przeliczenie cen na powiązaną z nią walutę, dokonano także translacji banerów i znaków firmowych spółki.

    Obecnie logistyka Vistuli jest w stanie obsłużyć dostawy ubrań produkowanych przez markę do aż dwudziestu pięciu krajów. Czy polskiej marce odzieżowej uda się podbić zagraniczne rynki? Miejmy nadzieję, że tak.

    Apple Pay

    Apple Pay niedługo zadebiutuje w Polsce

    Apple Pay jest usługą wprowadzoną w 2014 roku przez Apple, która umożliwia dokonywanie płatności mobilnych przy pomocy urządzeń od korporacji założonej przez Steve Jobsa. Opcja ta umożliwia kupowanie w sklepach internetowych bez potrzeby podawania swoich danych osobistych, ponieważ transakcja przeprowadzana jest przy pomocy pośrednika. Usługa dostępna jest w Europie zachodniej, północnej oraz Rosji Chinach, Japonii, Australii i Brazylii. Do tej pory Polacy nie mogli z niej korzystać, ma się to jednak niedługo zmienić.

    Pięć banków działających na terenie naszego kraju podjęło negocjacje z Apple w sprawie wprowadzenia tej usługi mobilnej także w Polsce. Już niedługo klienci mBanku oraz BZ WBK-u będą mogli skorzystać z możliwości dokonywania szybkich płatności mobilnych na urządzeniach wyprodukowanych przez korporację z nadgryzionym jabłkiem.

    Usługa ma zostać uruchomiona nad Wisłą w połowie czerwca. Eksperci spekulują, że może to doprowadzić do wejścia na rynek naszego kraju także usługi Samsung Pay, która jest odpowiednikiem Apple Pay. Południowokoreańska korporacja nie lubi pozostawać w tyle za swoim największym konkurentem, Apple, a pierwsze przymiarki do wejścia na nasz rynek miały miejsce w zeszłym roku.

    Anna Lewandowska inwestuje w e-commerce

    E-commerce przyciąga coraz większe grono osób. Tym razem dołączyła do niego polska zawodniczka karate Anna Lewandowska. Stworzyła startup Baby By Ann, która ma być połączeniem serwisu skierowanego do rodziców oraz sklepu internetowego. Rodzice, a zwłaszcza mamy, będą miały dostęp do różnorodnych artykułów, poradników i recenzji produktów. W sklepie internetowym sprzedawane będą produkty dla dzieci, takie jak zabawki, czy gadżety.

    Wspólniczką w biznesie jest Ewa Puchowska, przyjaciółka sportsmenki. Kobiety wpadły na pomysł założenia swojego biznesu pod koniec zeszłego roku. Biznesmenki ubolewają, że na rynku nie ma sklepów, które ograniczają wybór konsumentów do grupy wyselekcjonowanych produktów wysokiej jakości. Chcą, żeby Baby By Ann oferowało tylko towar wart polecenia, który ma być dobry dla dzieci.

    Początkowo w sklepie swój asortyment oferować ma piętnaście marek dziecięcych pochodzących z naszego kraju, ale z czasem sklep e-commerce pragnie przyciągnąć marki zagraniczne.

    Coraz więcej osób odwiedza serwisy poświęcone rodzicielstwu. W przeciągu ostatnich dziesięciu lat liczba ich czytelników wzrosła dwunastokrotnie. Obecnie ponad osiem milionów naszych rodaków korzysta z serwisów tego typu. Ich zasięg wynosi niemalże jedną trzecią Internetu, zaś blisko dwóch trzecich ich czytelników stanowią kobiety.

    Zawodniczka karate od kilku lat stara się wejść do biznesu. Założyła bloga, za pośrednictwem którego udziela porad na temat żywienia, ćwiczeń fizycznych oraz stylu życia. W 2016 roku powstała firma produkująca Foods by Ann, a następnie celebrytka stworzyła aplikację dietetyczna Diets by Ann. NKolejnym krokiem Lewandowskiej było zrobienie aplikacji Diet & Training by Ann oraz otwarcie w Warszawie centrum sportowo-dietetycznego Healthy Center by Ann.
    Apple Pay

    Nokaut.pl oraz Bazarek.pl mają nowego właściciela

    Serwisy Nokaut.pl oraz Bazarek.pl należą do grupy SARE S.A., która została właśnie przejęta przez spółkę Sales Intelligence. Przedsiębiorstwo zapłaciło za grupę milion osiemset tysięcy złotych. Celem transakcji jest zdywersyfikowanie portfolio SARE S.A. Grupa zainteresowana jest rozwijaniem modelów wspierających sprzedaż e-commerce i wydawców. Innym powodem zakupu Sales Intelligence są dane będące w posiadaniu firmy oraz stosunki współpracy, które nawiązała ona z przeszło dwoma tysiącami sklepów internetowych. SARE zamierza w przyszłości dokonać kolejnych przejęć.

    Apple Pay

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    FreshMail

    Pon-Pt: 8:00-17:00
    (+48) 12 617 60 10
    pomoc@freshmail.pl

    FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    INIS

    INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

    Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

    W naszej ofercie znajdziesz:

    • kampanie emailingowe i display

    • email retargeting, video mailing, responsive email design

    • display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

    • geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl