Marketing i Biznes E-commerce Amazon posiadł blisko połowę rynku e-commerce w US. Prasówka e-commerce #85

Amazon posiadł blisko połowę rynku e-commerce w US. Prasówka e-commerce #85

Amazon posiadł blisko połowę rynku e-commerce w US. Prasówka e-commerce #85

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Są wyniki kontroli warunków pracy w Amazonie

Niedawno Polska Inspekcja Pracy przeprowadziła kontrolę w polskich oddziałach Amazonu. Kontrola została spowodowana lipcowymi strajkami związków zawodowych przeciwko złemu traktowaniu pracowników przez korporację. Przewodniczący handlowej Solidarności Andrzej Bujała uważa, że Amazon jest jednym z najgorszych dużych pracodawców operujących w naszym kraju. Co wykazała inspekcja?

Okazało się, że przeciętna kobieta pracująca w Amazonie podczas zmiany zużywa ponad dwa tysiące kalorii. Tyle przeciętny mężczyzna zużywa w przeciągu całego dnia. Korporacja twierdziła wcześniej, że zużycie energii jest dwukrotnie mniejsze. Powoływała się na wyniki badania zatrudnionej przez siebie zewnętrznej firmy. Nie jest to bynajmniej jedyna niepokojąca rzecz wykazana przez kontrolę. Pracownicy nie mają gdzie usiąść oraz brakuje im dostępu do wody. W Amazonie nie przestrzegane są w pełni przepisy BHP i nie wszyscy członkowie załogi noszą kaski w miejscach, gdzie jest to niezbędne.

Na pracowników narzucane są wyjątkowo surowe normy, które w żaden sposób nie są dostosowywane do wieku i możliwości. W ciągu nocy magazynierzy muszą opróżni pięć dziecięco-tonowych kontenerów, w którym jest od pięciuset do sześciuset paczek ważących od pięciu do trzydziestu kilogramów każda. Z tego powodu pracownikom grozą urazy kręgosłupa mogące skończyć się nawet paraliżem, co miało już miejsce.

Amazon

Amazon posiadł blisko połowę rynku e-commerce w US

W przeciągu dwóch ostatnich lat korporacja Bezosa powiększyła zajmowaną przez siebie część rynku e-commerce w Stanach Zjednoczonych z 38% do 49.1%. Daleko w tyle znajduje się eBay z 6.6%, Apple z 3.9%, Walmart z 3.7% i the Home Depot z 1.5%. Przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą detaliczną, takie jak Walmart przeznaczają grube miliony dolarów w celach inwestycyjnych, żeby dogonić Amazon. Jak na razie ich wysiłki nie przynoszą żadnych widocznych rezultatów. Obecnie Amazon kontroluje 5% całego rynku sprzedaży w całych Stanach Zjednoczonych.

W 2015 roku przychody z Prime Day wyniosły prawie miliard dolarów. W roku obecnym sprzedaż tego dnia wyniosła cztery miliardy dwieście milionów dolarów. Z roku na rok przychody rosły od 59% do 74% w stosunku do roku poprzedniego. Korporacja warta jest obecnie dziewięćset miliardów dolarów i niedługo może stać się drugą po Apple firmą wartą ponad tryliard dolarów.

Poczta Polska otwiera nowy magazyn w Łodzi

W Łodzi został otwarty magazyn ekspedycyjno-rozdzielczy dla przesyłek paletowych wybudowany na zlecenie Poczty Polskiej. Obiekt liczy dwa tysiące tysiące kilometrów kwadratowych. To nie koniec inwestycji na terenie miasta, ponieważ Poczta Polska zamierza otworzyć centralny węzeł obsługujący międzynarodowy handel e-commerce. Nowy budynek jest zaledwie pierwszą częścią kompleksu, który ma powstać do 2022 roku. Wybudowany zostanie węzeł centralny, trzy węzły satelitarne oraz pięćdziesiąt pięć depotów. Kompleks ma być jednym z największych w tej części Europy i liczyć sześćdziesiąt tysięcy metrów kwadratowych.

Rozbudowa centrów jest odpowiedzą Poczty Polskiej na rosnącą liczbę paczek, zwłaszcza tych przesyłanych z Chin.

Amazon

Lidl ma plany na zwiększenie sprzedaży w sieci

Sieć Lidl chce do 2022 roku zwiększyć sprzedaż online do 25%. Przedsiębiorstwo utworzyło osobną spółkę, Lidl Digital International, której zamierza powierzyć swoje kompetencje cyfrowe. Spółka zatrudnia dwa i pół tysiąca pracowników porozrzucanych po Berlinie, Neckarsulm, a także w Hiszpanii, Rumunii oraz Bułgarii.

Korporacja na razie ćwiczy e-commerce handlując przedmiotami niespożywczymi. Obecnie tylko konsumenci mieszkający w Hiszpanii, Rumunii i Bułgarii mogą zamawiać towary do domu. Do Lidla należą działające online biura podróży, serwisy służące do zamawiania jedzenia oraz e-kwiaciarnie.

Amazon

DHL zamyka swoją usługę e-commerce

Allyouneed.com było witryną e-commerce typu marketplace, która została założona przez DHL osiem lat temu. Firma kurierska miała nadzieję, że dzięki posiadaniu dobrego zaplecza logistycznego uda się jej zawojować rynek handlu internetowego. Przedsiębiorstwo początkowo nazywało się MeinPaket.de, ale trzy lata temu zmieniło nazwę.

Usługa zostanie zamknięta pod koniec tego roku. Korporacja kurierska uważa, że wcale nie potrzebuje własnej witryny e-commerce do osiągnięcia sukcesu oraz, że doświadczenie prowadzenia własnego sklepu pozwoliło firmie lepiej poznać logistykę od strony konsumenta. Na platformie sprzedawało trzy tysiące sprzedawców.
Amazon

Prasówka powstaje dzięki:

Rzetelny Regulamin

Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

Agencja Marketing i Biznes

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

GetResponse

Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM

sales@redlink.pl

61 6222 400

Roosevelta 22
60-829 Poznań

 

REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.

 

Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.

 

Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl