Większość Polaków już korzysta z e-commerce
Gemius stworzyło raport zatytułowany „E-commerce in Poland 2017. Gemius for e-Commerce Poland”. Jego wyniki oparte są o reprezentatywną grupę 1500 osób w wieku powyżej 15 lat przebadanych za pomocą ankiet internetowych.
54% użytkowników Internetu określa się jako klientów e-sklepów. Jeżeli weźmiemy pod uwagę tylko osoby poniżej 50 roku życia to odsetek ten wzrasta do 88%. 77% posiada wykształcenie co najmniej średnie, a 74% mieszka w miastach(30% w miastach o populacji przekraczającej 200 tysięcy mieszkańców). 51% określa swoją sytuację finansową jako dobrą, a 8% jako złą.
Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.
Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:
Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę
Zawsze na kluczowych pozycjach
Zawsze opłacalna biznesowo
W porównaniu z rokiem ubiegłym e-commerce stał się minimalnie bardziej popularny w grupie w wieku 25-34 lat. Zmniejszył się odsetek osób posiadających wyższe wykształcenie z 35% do 30%. Liczba badanych uznających swoją sytuację materialną jako dobrą wzrosła z 46% w 2016 roku do 51% w roku obecnym.
16% pytanych korzysta z usług sklepów zagranicznych, co stanowi wzrost o 6% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Zakaz geoblokowania na terenie Unii Europejskiej wraz z unifikacją cen dla wysyłek międzynarodowych podawane są jako powody tego wzrostu.
82% respondentów wskazuje na możliwość robienia zakupów przez 24 godziny na dobę jako główną zaletę e-commerce. Inną mocną stroną jest brak potrzeby udawania się do stacjonarnego sklepu, co wskazało 77% ankietowanych.
Popularnością niższą o jeden punkt procentowy cieszy się możliwość przeglądania towarów bez ograniczeń czasowych. 58% osób wybiera e-commerce z powodu niższych cen niż w tradycyjnych sklepach.
38% badanych skarży się na długi czas odbioru zamówionych przedmiotów, a tylko procentowi mniej nie odpowiadają wysokie koszty dostawy oraz prześladujące ich reklamy produktów, które wcześniej oglądali.
Polacy nie lubią e-spożywczaków
Jeżeli sprzęt elektroniczny wolimy kupować za pomocą Internetu, to codziennie zakupy to nadal domena położonych blisko naszych domów sklepów stacjonarnych. Z raportu CBOS wynika, że w ciągu ostatniego miesiąca tylko 2% naszych rodaków zakupiło produkty spożywcze poprzez sieć. 14% kupiło w tym czasie odzież, 7% sprzęt elektroniczny, 6% książki. Żeby prawidłowo oddać skalę tej różnicy trzeba pamiętać, że jedzenie każdy kupuje kilka razy w miesiącu, a elektronikę i odzież większość nie kupuje częściej niż raz na parę miesięcy.
Odsetek osób, które dokonały zakupów związanych z żywnością za pośrednictwem Internetu w przeciągu ostatnich trzech miesięcy wzrasta do 9%. Zaś u Niemców wynosił 19%, u Francuzów 14%, a u Hiszpanów 7%. Jeszcze siedem lat temu różnice pomiędzy nami, a Zachodnią Europą nie były tak duże. 6% Polaków zrobiło e-zakupy spożywcze, 7% Niemców, 5% Francuzów i 2% Hiszpanów wybrało tę samą metodę na zdobycie potrzebnych produktów.
W przypadku naszego kraju e-sprzedaż jedzenia nie rosła w okresie ostatnich lat tak szybko jak w innych krajach. Polska osiągnęła 50% wzrost, kiedy Niemcy miały 171%, Francja 180%, a Hiszpania 250%. Za powód niskich wzrostów podawany jest fakt, że grupą docelową tego typu zakupów w naszym kraju stanowi głównie Warszawa i okolice. Zainteresowane osoby już zaczęły kupować w ten sposób i nie ma zbyt wielu nowych chętnych.
Allegro wprowadza zakupy za pośrednictwem jednego kliknięcia
Kupujący na Allegro za pośrednictwem płatności Blik mogą od teraz dokonywać zakupów za pomocą jednego kliknięcia. Rozwiązanie wprowadzono celem skrócenia ścieżki zakupowej. W bieżącym roku za pośrednictwem Blika dokonano w Polsce 13 milionów płatności online.
Brytyjczycy oczekują darmowej wysyłki za zamówienia przekraczające 10 funtów
Platforma zajmująca się dostarczaniem paczek Whistl przeprowadziła ankietę na grupie tysiąca mieszkańców Zjednoczonego Królestwa pytając ich o opinie na temat dowozu zakupionych towarów z e-sklepów.
94% respondentów odpowiedziało, że darmowa dostawa zwiększa szansę na dokonanie przez nich zakupu w danym sklepie. Osoby w wieku od 18 do 24 lat były najbardziej skłonne zgodzić się z postawioną w pytaniu tezą.
25% Brytyjczyków oczekuje, że otrzyma darmową dostawę na każdy zakupiony przez siebie towar. Większość z ich rodaków wymaga gratisowej dostawy za zamówienia o cenie przekraczającej 10 funtów (co stanowi wartość blisko 50 złotych).
Dwie trzecie mieszkańców Wysp Brytyjskich nie złoży zamówienia jeżeli koszty wysyłki okażą się być zbyt wysokie. Odpowiednie koszty oscylują pomiędzy 2, a 4 funtami. Większość z nich gotowa jest zaczekać kilka dni na otrzymanie zamówionych przedmiotów, jeżeli tylko dostawa będzie darmowa.
Jedna trzecia zapytanych kupuje więcej przedmiotów niż potrzebuje i potem je zwraca, żeby przekroczyć pułap umożliwiający otrzymanie darmowej dostawy.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
FreshMail
Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
pomoc@freshmail.pl
FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
Zostaw komentarz