Adobe przejmuje Magento. Prasówka e-commerce świat 4

24.05.2018 AUTOR: Radek Borzym

Adobe przejmuje Magento

Magento to platforma e-commerce za pośrednictwem której właściciele małych i średnich sklepów internetowych mogą stworzyć swoją witrynę bez potrzeby posiadania wiedzy z zakresu programowania lub wynajęcia kogoś kto taką wiedzę posiada. Magento powstała w 2008 roku za sprawą firmy Varien. Platforma została następnie sprzedana eBayowi, który potem odsprzedał ją europejskiej firmie inwestycyjnej Permira. Magento funkcjonuje obecnie w dwóch wersjach, Open Source oraz komercyjnej. Ta pierwsza wersja może poszczycić się aż trzystu tysiącami rozwijających ją developerów. Z platformy korzystają takie formy jak Canon, Rosetta Stone, Coca-Cola, Warner Music Group, Nestlé oraz Cathay Pacific.

Ogłoszono niedawno, że Magento zostanie wykupione przez Adobe, przedsiębiorstwo słynące z tworzenia programów służących do obróbki graficznej. Adobe zamierza zapłacić miliard sześćset osiemdziesiąt milionów dolarów za przejęcie Magento. Mark Lavelle, CEO Magento zajmie stanowisko w Adobe’s Digital Experience. Uważa, że ludzie kupują nie produkty, a doświadczenia, i to właśnie zapewnienie klientom odpowiednich doświadczeń sprawi, że firma odniesie sukces na rynku.

Adobe już od jakiegoś czasu inwestuje w handel internetowy, przykładem tego może być powstanie Adobe’s Experience Cloud, które jest narzędziem umożliwiającym prowadzenie kampanii marketingowych, a także wspierającym analitykę biznesową. W zeszłym roku Adobe zakupił firmę e-commerce NetSuite, widać więc, że przejęcie Magento jest częścią długofalowej taktyki przedsiębiorstwa nastawionej na walkę o część zysków w tej rozwijającej się szybko branży.

Pakistańscy sprzedawcy inwestują w handel internetowy

W ostatnich latach nastąpił gwałtowny rozwój e-commerce na terenie Pakistanu, co doprowadziło do pomniejszenia zysków tamtejszych tradycyjnych sprzedawców. Coraz więcej z nich zaczyna zakładać własne sklepy internetowe. Ich ilość zwiększyła się niemalże trzykrotnie, głównie z powodu wprowadzenia usługi telekomunikacyjnej 3G/4G oraz upowszechnienia się tanich smartfonów na terenie kraju. Aż 72% Pakistańczyków posiada własny telefon komórkowy, a dostęp do internetu posiada czterdzieści tysięcy osób. Tempo powstawania nowych witryn e-commerce w tym południowoazjatycki kraju może mocno przyspieszyć w najbliższym czasie ponieważ chiński gigant Alibaba ogłosił właśnie wejście na tamtejszy rynek.

W 2017 roku pakistański e-commerce wygenerował sześćset dwadzieścia dwa miliony dolarów zysku, a według prognoz w 2020 roku zyski z handlu internetowego w tym kraju przekroczą miliard dolarów. Co więcej wzrost e-commerce ma miejsce nie tylko w największych miastach Pakistanu. Także w mniejszych ośrodkach wyraźnie odczuwalne jest zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi. 35% klientów internetowych sklepów pochodzi właśnie z takich mniejszych miast. W 90% przypadków metodą płatności wybieraną przez Pakistańczyków jest płatność gotówką przy odbiorze.

Magento

Raport Reutersa na temat płacenia podatków przez e-commerce

Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych w najbliższym czasie zajmie się sprawą w kwestii obowiązków podatkowych ciążących na sklepach internetowych funkcjonujących na terenie tego kraju. Istnieje możliwość zawieszenia wyroku z 1992 roku, zgodnie z którym Stany mogą ściągać podatki jedynie od przedsiębiorstw, które posiadają fizyczną obecność na terenie tego kraju.

Reuters rozesłał ankiety do różnorodnych urzędów podatkowych na terenie Stanów Zjednoczonych pytając je o to w jaki sposób pochodzą do sprawy ściągania należności finansowych od firm korzystających z nowych technologii. Z siedemnastu Stanów, które wzięły udział w ankiecie trzynaście uważa, że działalność e-commerce może powodować powstanie należności podatkowych. Większość z nich nie posiada żadnych formalnych zasad w tym względzie i każda sprawa ostrzygana jest osobno w oparciu o przepisy pod które może w danym przypadku kwalifikować się dana transakcja. Magento

Nigeria zamierza uregulować handel internetowy

Nigeria jest krajem, w którym e-commerce rośnie wyjątkowo szybko. Sytuacja ta doprowadziła do wielu nadużyć ze strony sprzedawców, którzy oferowali wybrakowane produkty oraz nie spełniali minimum pod względem jakości usług. Przedsiębiorcy oszukiwali klientów, kiedy tylko mogli. Agencje rządowe Nigerii postanowiły przeciwdziałać tym praktykom. Zamierzają stworzyć przepisy broniące dobra konsumentów oraz zapewniające należytą jakość wysyłki.

Celem agencji jest ustawienie komisji, która zajmie się napisaniem szkicu regulacji dla handlu internetowego w tym rejonie świata. Istniejące obecnie przepisy nie pozwalają na prowadzenie skutecznej walki z cyberprzestępczością. Dzięki zmianom w prawie zwiększy się skala handlu wewnętrznego oraz zagranicznego Nigerii.

Magento

Alibaba uważa, że osiągnęła sukces w walce z fałszywymi ofertami

Witryny e-commerce funkcjonujące dzięki pobieraniu opłat od korzystających z nich sprzedawców muszą radzić sobie z pewnym poważnym problemem, a mianowicie z handlarzami, którzy sprzedają podróbki produktów tworzonych przez inne firmy. Łamią tym przepisy dotyczące prawa własności intelektualnej. Tego typu sytuacje były plagą szczególnie w chińskim gigancie handlu internetowego, Alibabie, który do tej pory oskarżany był o ignorowanie tego procederu. W 2016 roku Alibaba przystąpił do International Anti-Counterfeiting Coalition, z której został wyrzucony po upłynięciu niespełna miesiąca. Firma przysporzyła sobie dalszych kłopotów, kiedy jej twórca Jack Ma wypowiedział się, że fałszywe produkty często oferują wyższą jakość za niższą cenę niż produkty oryginalne, które powstają w tych samych fabrykach, przy użyciu tych samych materiałów, za co spadła na jego głowę lawina niepochlebnych komentarzy.

Niedawno korporacja poinformowała, że udało jej się osiągnąć sukcesy w walce z tego typu działalnością. Przedsiębiorstwo twierdzi, że fałszywe oferty są usuwane w przeciągu dwudziestu czterech godzin od pojawienia się. W 97% przypadków oferty były usuwane zanim nastąpiła jakakolwiek sprzedaż.

Magento

Prasówka powstaje dzięki:

Rzetelny Regulamin

Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

FreshMail

Pon-Pt: 8:00-17:00
(+48) 12 617 60 10
pomoc@freshmail.pl

FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

Agencja Marketing i Biznes

mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/agencja/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

GetResponse

Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

Polecane artykuły

Zapisz się do naszego newslettera

Wyślij mi newsletter (Możesz się wypisać w każdej chwili).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

email marketing powered by FreshMail
 

Subscribe to our newsletter

email marketing powered by FreshMail