80% polskich e-sklepów padło ofiarą hakerów
TestArmy CyberForces przeprowadził w lipcu bieżącego roku badanie „Stan Cyberbezpieczeństwa Polskiej Branży E-commerce”. Wielu polskich użytkowników Internetu jest nieufnych wobec bezpieczeństwa danych pozostawionych w e-sklepach. Zaledwie co czwarta osoba kupująca w sieci uważa e-commerce za w pełni bezpieczny. Celem badania było sprawdzenie, czy obawy Internautów są uzasadnione. Niestety okazało się, że są. Aż 80% polskich e-sklepów padło ofiarą ataku hakerskiego. W 60% przypadków sprzedawca jest pewny, że doszło do ataku, w 20% tylko tak przypuszcza. Incydenty dotyczą zwłaszcza: wycieku danych, phishingu, cyberszpiegostwa, włamania do sieci czy oszustw popełnianych przez pracowników.
Mimo tego jak częstym zjawiskiem są tego rodzaju ataki, to polskie przedsiębiorstwa e-commerce nic nie robią, żeby im zapobiegać. Zaledwie 40% przeprowadza testy penetracyjne, które poprawiają jakość bezpieczeństwa. Ich celem jest odnalezienie potencjalnych luk w zabezpieczeniach sklepu, co umożliwia ich załatanie zanim znajdą je przestępcy. Wszystkie badane sklepy korzystały ze standardów SSL oraz z oprogramowania antywirusowego. 80% korzystało z programów pozwalających na zarządzanie hasłami, a tylko 60% szyfrowało dane otrzymywane od użytkowników. 7% stosowało rozwiązania pozwalające na wykrycie wad w infrastrukturze informatycznej.
Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.
Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:
Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę
Zawsze na kluczowych pozycjach
Zawsze opłacalna biznesowo
Zadziwia także nonszalancja, z jaką właściciele e-sklepów podchodzą do kwestii posiadania planu na wypadek ataku hakerów. Połowa badanych nie stworzyła żądnego planu mającego zmniejszyć niepożądane skutki cyberataku. Jedna trzecia badanych eksportuje dane do innych systemów, a co piąty posiada kopie w innych lokalizacjach. 20% nie tworzy żadnej kopii zapasowej, a kolejne 20% nie wie czy taką kopię posiada. Przedsiębiorcy nie przeprowadzają żadnej analizy ryzyka, nie wiedzą jaki potencjalny atak miałby wpływ na funkcjonowanie ich sklepu internetowego. Potencjalny atak traktują, bardziej jak żywioł naturalny, coś co może się zdarzyć, ale nie można mieć na to żadnego wpływu. Co ciekawe aż 60% respondentów deklaruje, że posiada w strukturach firmy osobę odpowiedzialną za cyberbrzpieczeństwo.
Badanie przeprowadzono na próbie ponad setki polskich e-sklepów. Badane firmy pozyskiwały 50% dochodów drogą sprzedaży elektronicznej. 50% respondentów posiadało roczne obroty mieszczące się w przedziale od miliona do dziesięciu milionów złotych. Obroty 30% są mniejsze niż milion złotych.
Tesco w Lublinie rezygnuje z dostaw do domu
Usługa Zamów+Odbierz była pierwszą próbą sieci hipermarketów Tesco sprzedaży żywności drogą handlu internetowego na terenie Lublina. Dzięki niej klienci mogli złożyć zamówienie poprzez witrynę hipermarketu, a następnie odebrać zamówione zakupy w sklepie. Niestety kilka dni temu klienci Tesco otrzymali wiadomość mailową informującą ich, że usługa nie będzie dłużej kontynuowana.
Korporacja nie podała przyczyny wstrzymania usługi, ale przypuszcza się, że spowodowane to było niskim zainteresowaniem ze strony mieszkańców Lublina.
InPost opuszcza Czechy i Słowację
Mimo pozyskania wielomilionowego wsparcia finansowego od firm inwestycyjnych, InPost postanowił wycofać się z kolejnych rynków. Przedsiębiorstwo postanowiło odsprzedać należące go siebie paczkomaty na terenie Czech oraz Słowacji firmie Mall. InPost zamierza skoncentrować na kluczowych rynkach, czyli Polsce, Zjednoczonym Królestwie oraz Włoszech. Do końca roku liczba paczkomatów w naszym kraju ma zwiększyć się z trzech tysięcy osiemset sztuk do czterech i pół tysiąca.
Niemieckie stowarzyszenie e-commerce stawia na skrzynki pocztowe
Bevh, niemieckie stowarzyszenie właścicieli e-sklepów uważa, że więcej przesyłek zamówionych przez Internet powinno się zostawiać we skrzynkach pocztowych niż ma to miejsce obecnie. Zamierza podjąć współpracę z organizacją zrzeszającą firmy tworzące koperty. Obie organizacje uważają, że mniejsze przesyłki powinny być pakowane w sposób umożliwiający ich włożenie do skrzynek pocztowych. Dzięki temu rozwiązaniu zniknąłby problem z potrzebą umawiania się kuriera z klientem na konkretną godzinę, który prowadzi do wielu trudności logistycznych. Obecnie usługi pocztowe na terenie Niemczech są przeciążone.
Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.
Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:
Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę
Zawsze na kluczowych pozycjach
Zawsze opłacalna biznesowo
Zgodnie z raportem zleconym przez International Post Corporation aż 40% przesyłek zamawianych ze sklepów internetowych z powodzeniem może zmieścić się we skrzynkach pocztowych. Niestety tylko w 20% przypadków przesyłka mieści się we skrzynce. Bardzo często właściciele e-sklepów pakują towary we zbyt duże pudełka przez co nie mogą się zmieścić we skrzynkach pocztowych. Ich wymiary nie odpowiadają wymiarom standardowych otworów we skrzynkach. Jeżeli zmieniliby oni swoje przyzwyczajenia, to logistyka dostaw mogłaby być we znaczny sposób udoskonalona. Poza tym przedsiębiorcy mogliby zaoszczędzić na mniejszych opakowaniach.
Handel internetowy se Skandynawii powiększył się o 11%
Skandynawski e-commerce powiększył się w przeciągu ostatniego pół roku aż o 11% w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Skandynawowie dokonali zakupów wartych dziesięć miliardów euro. Największa część przypadła Szwecji, której mieszkańcy wydali ponad cztery miliardy euro w sieci. Na drugim miejscu jest Dania z dwoma i pół miliardami euro zakupów, następna jest Norwegia z ponad dwoma miliardami, a na końcu jest Finlandia, której obywatele wydali ponad miliard euro.
60% mieszkańców regionu robi zakupy online co najmniej raz w miesiącu. Tak duży odsetek spowodowany jest dojrzałością e-commerce w regionie, rozbudowaną infrastrukturą oraz dużym odsetkiem użytkowników Internetu w społeczeństwie. Szwedzi kupują najwięcej produktów z kategorii pielęgnacja ciała. Mieszkańcy Danii najczęściej zamawiają produkty spożywcze do domu. Norwegowie zaś najczęściej interesują się sprzętem sportowym. Finowie zwykle zamawiają produkty odzieżowe oraz buty.
Skandynawowie kupujący za granicą najczęściej wybierają Chiny, Zjednoczone Królestwo oraz Niemcy. Autorem badania jest PostNord.
Prasówka powstaje dzięki:
Rzetelny Regulamin
Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.
Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.
Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.
Agencja Marketing i Biznes
mail: michal@marketingibiznes.pl
telefon: 695 069 430
strona www: https://marketingibiznes.pl/kontakt/
Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.
GetResponse
Oferty biznesowe: sales@getresponse.com
Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com
Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.
Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.
INIS
INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.
Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.
W naszej ofercie znajdziesz:
• kampanie emailingowe i display
• email retargeting, video mailing, responsive email design
• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking
• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne
REDLINK - E-MAIL & SMS AUTOMATION PLATFORM
REDLINK to profesjonalny system do realizacji kompleksowych kampanii E-MAIL i SMS. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom, dostępnym w panelu użytkownika, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna.
Współpraca firmy REDLINK ze wszystkimi największymi providerami pocztowymi oraz polskimi operatorami telekomunikacyjnymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność, a także szybką realizację kampanii E-MAIL i SMS w korzystnej cenie.
Przez ponad 10 lat w branży, REDLINK stał się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb klientów.
GS1
GS1 – międzynarodowa organizacja non-profit, działająca na terenie 150 krajów, która od początku istnienia wspiera handel. W tym celu wdrożyła standardowy kod kreskowy znany i używany dziś na całym świecie. Przez wiele lat koncentrowała się na działalności w sprzedaży offline, pomagając firmom usprawniać ich procesy logistyczne. Dziś, gdy każda firma przenosi część swojej działalności do sieci, naszymi działaniami wspieramy również handel online za sprawą współpracy z firmą Google. Kod kreskowy to wg BBC jedna z 50 rzeczy (zaraz za iPhonem), które w największym stopniu przyczyniły się do powstania nowoczesnej gospodarki. Nie bez powodu, ponieważ aktualnie na świecie skanowanych jest 6 miliardów produktów dziennie.
Zostaw komentarz