Marketing i Biznes Biznes Założenie firmy w czasie pandemii to zły pomysł? Wiktor Salamon udowadnia, że wcale nie musi tak być

Założenie firmy w czasie pandemii to zły pomysł? Wiktor Salamon udowadnia, że wcale nie musi tak być

Założenie firmy w czasie pandemii to zły pomysł? Wiktor Salamon udowadnia, że wcale nie musi tak być

Poprosiliśmy grupę Founderów – członków społeczności Founders.pl– o podsumowanie roku 2020. Dziś rozmawiamy z Wiktorem Salamonem, CEO z Notipack. Firma zajmuje się zwiększeniem konwersji na stronie internetowej.

Jak podsumowałby Pan mijający rok – z perspektywy własnej i swojego biznesu?

Jak dla wszystkich – nie był łatwy ani przewidywalny. Zrezygnowałem z dotychczasowego stałego zajęcia i postanowiłem dokończyć projekt, który zacząłem już jakiś czas temu, ale na który zawsze brakowało mi czasu. Druga połowa roku stała pod znakiem intensywnej pracy – dodam – niekoniecznie przynoszącej finansowe efekty. Jednak w grudniu udało się dokończyć Notipack i obecnie wchodzę w kolejną fazę – pozyskiwania klientów. 

Założenie firmy w takim momencie to spore wyzwanie…

Zdecydowałem się postawić wszystko na jedną kartę, bo przewidywałem, że        większość biznesów mocno przeniesie się do internetu, będzie walczyć o kolejnych klientów na różne sposoby. Co ciekawe, to właśnie pandemia przyspieszyła rozwój rynku e-commerce w Polsce aż O ROK, zmusiła nas do zmiany przyzwyczajeń zakupowych i podejścia klientów do bezpieczeństwa zakupów w internecie. Mimo wielu skrajnych emocji, które towarzyszyły mi wraz z początkiem pandemii, pomyślałem że to jest ten czas na dokończenie Notipack.

WARTO PRZECZYTAĆ:

Dostrzega Pan jakieś pozytywne skutki pandemii dla firmy albo pracy zespołu?

Zdecydowanie mogę powiedzieć, że cały temat pandemii dodał mi ogromnie dużo motywacji do mocnej, intensywnej pracy. Nie mogę jeszcze powiedzieć o wynikach Notipack podczas pandemii, bo dopiero zaczynam proces sprzedaży. 

Zatem plany na 2021 muszą być ambitne

Notipack to proste a zarazem profesjonalne narzędzie do zwiększania konwersji w branżach takich jak e-commerce, e-learning, turystyka, systemy rezerwacji i wiele innych. Za pomocą drobnego kodu śledzącego umieszczonego w nagłówku strony mamy możliwość automatycznie informować klientów o dużym zainteresowaniu danym produktem, kończącym się stanie magazynowym, promocyjnej cenie czy popularnością danej oferty. W USA podobne rozwiązania funkcjonują od dawna i zyskują na popularności, w Polsce branża dopiero raczkuje. I to właśnie jest mój cel na 2021 rok – uświadamiać ludzi w tym temacie, aby w najbliższym czasie jak najwięcej firm w naszym kraju przekonało się do siły tego typu rekomendacji i społecznego dowodu słuszności. Aby jeszcze bardziej wyróżnić się na tle konkurencji i zbudować relacje z klientami na lata. Jest to plan długoterminowy, jednak jestem pewien, że, tak jak Amerykanie, również Polacy postawią na tego typu rozwiązania.

Founders.pl to miejsce, w którym spotykają się przedsiębiorcy z całej Polski. Platforma zrzesza ludzi, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie prowadzenia własnego biznesu, oferuje szkolenia, warsztaty AMA wsparcie mentorskie a także cykliczne spotkania z psychologiem. Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź Founders.pl.

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl