Jak budować globalne przedsiębiorstwa?
W dniu 29 marca 2022 Stadion Wrocław zamieni się w miejsce transferu praktycznej wiedzy i ożywionych dyskusji między przedsiębiorcami, których łączą plany globalnego rozwoju. Właściciele firm oraz przedstawiciele software house’ów i SAAS-ów zyskają okazję do wysłuchania „mięsnych” wystąpień 9 prelegentów, którzy przedstawią kompleksowe spojrzenie na praktyczne aspekty międzynarodowej ekspansji. Podczas konferencji padną odpowiedzi na pytania kluczowe dla biznesu:
- jak budować globalną sprzedaż i marketing,
- w jaki sposób tworzyć cennik dla firmy, która działa w kilku geolokalizacjach,
- jak zarządzać finansami przedsiębiorstwa obecnego na wielu rynkach,
- jak zbudować OKR dla internacjonalnego zespołu i uzyskać spójną całość.
Skorzystaj z niższej ceny w ramach przedsprzedaży!
Kto wystąpi na konferencji „Let’s Go Global”?
Uczestnicy wydarzenia będą mogli swobodnie pozyskiwać kontakty i nawiązywać relacje z innymi przedsiębiorcami. Nie muszą się obawiać, że owocna rozmowa utrudni im udział w prelekcji i pozbawi cennej wiedzy, ponieważ po evencie otrzymają dostęp do nagrań ze wszystkimi wystąpieniami praktyków.
A lista prelegentów zapowiada się obiecująco. Sprawdź, kto wystąpi na konferencji!
- Maciej Wilczyński z Valueships & Stanversity, „Cena vs. świat: Jak właściwy cennik pomaga zwyciężać na międzynarodowych rynkach?”
- Kinga Edwards z Brainy Bees, „W jaki sposób budować relacje biznesowe i klienckie za granicą, zdobywać klientów, być partnerem biznesowym, a nie jednym z wielu”
- Anna Elwart z El Passion, „Czego możesz się nauczyć o rozwoju sprzedaży od stratega marketingowego zarządzającego software housem, który 70% swojej sprzedaży realizuje na rynkach zagranicznych”
- Elena Zhukova z OKR Poland, „Budowanie i wykorzystywanie OKR dla międzynarodowego zespołu”
- Bartosz Gayer z Fincastly, „Jak zarządzać finansami firmy, która operuje na wielu rynkach i różnych parach walutowych”
- Mateusz Baranowsk z Netguru, „Account based marketing – marketing oparty na listach. Laserowe targetowanie w globalnym pozyskiwaniu dobrych kwalifikowanych leadów”
- Wojciech Jaworski z Huqiao, „Jak wejść na chiński rynek? Mapa Digitalowego Jedwabnego Szlaku dla B2B: co możesz zrobić tu i teraz, żeby zdobyć pierwszych klientów z Chin”
Swoje prelekcje wygłoszą także Adrian Wolak z Traffit i Paulina Walkowiak z cux.io.
– Misją stworzonego przez nas ekosystemu jest holistyczne zestawienie konkretnej wiedzy, czyli sprawdzonych informacji odartych z marketingowej otoczki, oraz skutecznego networkingu. Chcemy być hubem łączącym przedsiębiorstwa mające doświadczenie w ekspansji zagranicznej z firmami, które stawiają na tym polu pierwsze kroki i nie chcą przepalać budżetów na nietrafione działania. Podczas konferencji pomożemy przedsiębiorcom nawiązać kontakty z innymi właścicielami firm, którzy podzielą się praktycznymi wskazówkami i doświadczeniami w obszarze budowania globalnych przedsiębiorstw. A także zainspirują uczestników do nieszablonowego myślenia o kierunkach międzynarodowej ekspansji, które nie muszą ograniczać się tylko do Stanów Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii – mówi Michał Bąk, organizator 2. edycji konferencji „Let’s Go Global”.
Nie ryzykuj, że skończy się limitowana liczba miejsc!
Recepta na udany networking? Laserowe targetowanie!
Liczba miejsc jest ograniczona, a uczestnicy zaproszeni do udziału w wydarzeniu są wybierani przez organizatorów z laserową precyzją.
– W tegorocznej edycji konferencji „Let’s Go Global” stawiamy na merytoryczne wystąpienia prelegentów i przyjazną przestrzeń do nawiązywania kontaktów. Z doświadczenia wiemy, że skuteczny networking wiąże się z pewnymi ograniczeniami, dlatego wprowadziliśmy limitowaną liczbę miejsc i zastosowaliśmy metodę laserowego targetowania przy wyborze uczestników. Mogę zdradzić, że pierwsze wejściówki zostały już wykupione przez duże firmy, których przedstawiciele są od dawna obecni na międzynarodowych rynkach. Nie szczędzili środków na działania związane z międzynarodową ekspansją. Na co dzień te osoby są praktycznie nieosiągalne – nie sposób się z nimi skontaktować, by otrzymać merytoryczne wsparcie. Uczestnicy konferencji zyskają więc unikalną okazję do nawiązania bezpośredniego kontaktu z praktykami i otrzymania z pierwszej ręki wskazówek cennych dla rozwoju swojego biznesu – podsumowuje Michał Bąk.
Po zakończeniu wykładów i sesji networkingowych uczestnicy, którzy wykupią bilety premium zostaną zaproszeni do udziału w afterparty z prelegentami i praktykami biznesu.
Bilety są już dostępne na stronie wydarzenia: https://letsgoglobal.pl/. Portal Marketing i Biznes objął patronat medialny nad konferencją.
Zostaw komentarz