Marketing i Biznes Biznes Najciekawsze cytaty magazynu Marketing & Biznes – lipiec 2015

Najciekawsze cytaty magazynu Marketing & Biznes – lipiec 2015

Najciekawsze cytaty magazynu Marketing & Biznes – lipiec 2015

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

W Polsce często słyszy się, że są ciężkie warunki uruchomienia działalności gospodarczej, a wszyscy dyskutują o tym, jakie to „jedno okienko” jest konieczne, aby ułatwić życie przedsiębiorcom. Handel zagraniczny zdecydowanie nie jest dla osób, które podzielają ten pogląd. Jeśli ktoś ma problem, aby założyć firmę w kraju, na pewno nie poradzi sobie z organizacją działalności poza jego granicami, gdzie bariera językowa będzie najmniejszym problemem.

Krzysztof Czapla, lipiec 2015

Większość firm, które działają w Polsce – nie chodzi tutaj tylko o handel – liczy na szybki wynik. Wkładam 5 tys. zł w Google AdWords, chcę wyjąć 20 tys. zł. Płacę abonament za pozycjonowanie za 2–3 miesiące, muszę zobaczyć jego efekt – inaczej zmieniam firmę, bo przecież ta mnie oszukuje. Liczenie na natychmiastowy efekt nigdy nie przeskaluje nas do miana numeru uno, czy nawet do bycia pretendentem w tym zakresie.

Michał Bąk, lipiec 2015

I – choć może to banalne – warto po prostu odbywać staż w obszarze, który jest naszą pasją. Jak powiedział kiedyś Jacek Walkiewicz, „pasja rodzi profesjonalizm, profesjonalizm daje jakość, a jakość to luksus w życiu”. Myślę, że na tę jakość pracodawcy liczą dziś szczególnie.

Olga Talarska, lipiec 2015

Żeby trafić do swoich konsumentów, musisz najpierw ich zrozumieć i umieć spojrzeć z ich perspektywy. Musisz wejść w ich świat.

Ewa Kudlińska, lipiec 2015

Jest całe mnóstwo rzeczy, o których się nie mówi na lekcjach przedsiębiorczości w szkole czy na szkoleniach z zakładania własnej działalności. Tak naprawdę, jeśli podejdziemy do prowadzenia biznesu z otwartą głową, chęcią do działania i lubimy ludzi – wszystko jest do wypracowania.

Anita Kijanka, lipiec 2015

Działania typowe dla e-commerce odnoszące się do obszarów SEM i SEO to praca nawet na kilka pełnych etatów. Prowadzenie skutecznych kampanii AdWords, Google Shopping, kampanii mailowych czy content marketingowych to część fundamentu, na którym powinien stać każdy e-biznes z krwi i kości. Możemy oczywiście robić to wewnątrz firmy, jeśli mamy w niej odpowiednie struktury. Jednak agencje reklamowe, contentowe, czy kreatywne chętnie przejmą te działania, a wiele sklepów internetowych tak samo chętnie z nich skorzysta.

Michał Bąk, lipiec 2015

Marka jest jak pogoda – zawsze jest „jakaś”. Zatem nie ma dokładnego momentu, kiedy powinniśmy zacząć. Albo to robimy, albo nie, każdy moment jest dobry. Na początku warto ją… zdefiniować.

Paweł Tkaczyk, lipiec 2015

Kilka lat temu miałem przyjemność spotkać na swojej drodze Grzegorza Turniaka, prezesa założyciela grupy BNI w Polsce. Dzięki BNI nauczyłem się wykorzystywać potencjał swoich kontaktów. Dowiedziałem się, czym jest networking i w jaki sposób może on wpłynąć na szybszy rozwój mojej firmy oraz firm, z którymi współpracuję. Chciałbym, aby więcej firm w Polsce umiało nawiązywać współpracę na zasadzie win-win.

Marin Łukiańczyk, lipiec 2015

Zawsze istnieją obawy podczas uruchamiania nowego projektu: że coś pójdzie nie tak, czy że nasze prognozy nie będą tak przyjazne, jak zakładaliśmy. Na początku należy założyć, że trzeba w nasze nowe dziecko zainwestować, aby za jakiś czas móc zbierać plony. Kilka projektów już w życiu przepaliłem i tych dzięki tym błędom przygotowałem się lepiej do działania przy UpolujEbooka.

Marin Łukiańczyk, lipiec 2015

Przyzwoitość branżowa podpowiada, by nie oceniać cudzej kreacji, gdy nie zna się briefu, na bazie którego powstała.

Jacek Lipski, lipiec 2015

Wydanie paragonu osobie prywatnej jest zatem obowiązkiem sprzedawcy. Niewydanie go lub niepozorne wyrzucenie z uwagi na pozostawienie paragonu przez klienta może się niestety wiązać z ogromnymi problemami oraz kosztami. Jest to bowiem uznawane za wykroczenie, a w niektórych wypadkach nawet za przestępstwo skarbowe.

Milena Wilczak, lipiec 2015

Jedną z moich ulubionych maksym jest „dopóki nie zapytasz, odpowiedź zawsze brzmi nie”

Artur Jabłoński, lipiec 2015

Samo wejście do sklepu nie oznacza jeszcze dokonania zakupu. Nawet jeśli Twoi klienci już Cię odnaleźli, to jeszcze nie znaczy, że zdecydują się u Ciebie coś kupić. Każdy wie, że nieoceniony wpływ, zarówno pozytywny, jak i negatywny, na ewentualny zakup może mieć „Pani sprzedawczyni”. W kontakcie wirtualnym jej miejsce zajmuje wygląd Twojej strony internetowej.

Michał Kliszczak, lipiec 2015

PR to znacznie więcej niż wysyłanie informacji prasowych. To budowanie relacji i dialog. Tylko 2 z 98 ankietowanych przez nas dziennikarzy zadeklarowało, że PR-owcy kontaktują się z nimi, aby zapytać o ich potrzeby. To przerażające statystyki.

Łukasz Majewski, lipiec 2015

Tradycyjne badania marketingowe wymagają czasem zaangażowania, większych środków i czasu, więc alternatywa w postaci prostych i dostępnych wskaźników social media jest wyjątkowo kusząca. Może się niestety okazać, że to zbyt mało, aby uzyskać sensowny obraz marki.

Michał Pawlik, lipiec 2015

 

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/marketing/najciekawsze-cytaty-z-magazynu-marketing-biznes-maj-2015

https://marketingibiznes.pl/seosem/wywiad-z-marta-gryszko-czesto-patrzylam-na-zegarek-czujac-presje-aby-jak-najszybciej-usiasc-do-pracy

Wywiad z Tomaszem Dziobiakiem – aż 70% ludzi nie otworzy maila od Ciebie

 

 

 

 

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl