Dziennikarz Marketing i Biznes oraz adstalk.pl, autor podcastu Miejsce na Twoją Reklamę. Marketingiem zajmuje się od trzech lat, a przygoda ta zaczęła się od współpracy z Krzysztofem Tańculą i Agencją Momentalną. Później na własną rękę poszerzał swoją wiedzę i kompetencje w zakresie social media marketingu, copywritingu, SEO i dziennikarstwa. Prywatnie miłośnik historii, sportów walki, piercingu, tatuaży i YouTube'a.
Tworzy treści dla branż technicznych (ale nie tylko). Jego teksty trafiały między innymi na łamy: Newsweeka, Wyborczej, Forbesa, Business Insidera, Rzeczpospolitej i portalu Komputer Świat. Jest autorem kursów copywriterskich oraz książki "Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu". Prowadzi agencję copywriterską Kuźnia Treści. Lubi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami w zakresie copywritingu na swoim kanale YouTube.
Zostaw komentarz