Już 24 sierpnia o 15:00 spotkamy się na bezpłatnym webinarze, na którym dowiesz się jak wykorzystać AI do lepszej obsługi klienta
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do personalizacji obsługi klienta i dostarczania indywidualnych rozwiązań, które przyciągną i zadowolą klientów.
Jakie narzędzia i technologie AI są dostępne dla działu obsługi klienta i jakie korzyści mogą przynieść w efektywnym budowaniu relacji z klientami.
Jakie są najnowsze trendy w dziedzinie AI w obszarze obsługi klienta, aby być na bieżąco z najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami.
Praktyczne przykłady zastosowania sztucznej inteligencji w obszarze obsługi klienta w różnych branżach i skuteczność tych rozwiązań.
Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy 24.08.2023 o godzinie 15:00 podczas webinaru „Personalizacja w działaniu: Wykorzystaj AI do lepszej obsługi klienta”.
Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się:
O czym będziemy rozmawiać?
Jak AI może pomóc w analizie zachowań klientów i predykcji ich potrzeb, co pozwoli na dostarczanie spersonalizowanych ofert i komunikacji.
Jak wykorzystać dane i analizy AI w obszarze obsługi klienta, aby podejmować lepsze decyzje i zapewnić klientom lepsze doświadczenia.
Jak wdrożyć strategię AI w obszarze obsługi klienta, aby zapewnić najwyższą jakość usług i budować długoterminowe relacje z klientami.