Zmiany w przepisach wynikające m.in. z Dyrektywy Omnibus to nie tylko konieczność wskazania ceny z ostatnich 30 dni, w przypadku oferowania promocji. Dowiedz się co się zmieniło i jak te zmiany zastosować w praktyce.
Z webinaru dowiesz się:
Od 12 lat specjalizuje się w pomocy prawnej na rzecz przedsiębiorstw z sektora nowych technologii, IT, e-commerce, web&mobile, a także obsłudze spółek prawa handlowego. Posiada bogate doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych. Wspomaga start-upy, spółki technologiczne, serwisy, portale i sklepy internetowe oraz firmy świadczące usługi turystyczne.
Był odpowiedzialny za stworzenie pełnego zaplecza prawnego oraz przeprowadzenia procesów przyjęcia inwestorów do spółek dla jednej z pierwszych platform crowdfundingu udziałowego w Polsce.
Nadzorował prowadzenie kilku tysięcy spraw związanych ze stosowaniem klauzul abuzywnych przed Sądem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK). Przeprowadził kilkaset projektów związanych z wdrożeniem procedur dotyczących ochrony danych osobowych przed i po wejściu w życie RODO.
Wraz z Zespołem Kancelarii doradzał Ministerstwu Rozwoju, jako organowi wspierającemu Ministerstwo Cyfryzacji, w zakresie implementacji RODO do polskiego porządku prawnego.
Miał wpływ na ostateczne brzmienie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych (dotyczących RODO) w zakresie udziału organizacji społecznych w postępowaniu prowadzonym przed Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Jest pomysłodawcą oraz współtwórca wielu publikacji w tym: “Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie”. wyd. Helion/Onepress, “Ochrona danych osobowych w placówkach oświatowych – praktyczny poradnik” wyd. ODDK, “Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament” oraz „Biblia e-bizneus 3.0” wyd. Helion/Onepress, “Crowdfunding udziałowy dla startupów” wyd. Fundacja WeTheCrowd oraz „Dokumentacja pracownicza w pytaniach i odpowiedziach. 250 praktycznych wyjaśnień ekspertów” wyd. CH Beck.