Webinar | 2024-11-07 | 12:00

Branding a marketing - dlaczego Twoja firma musi zadbać o ich synergię?

Rejestracja uczestników:



Już 07.11 (czwartek) o 12:00 odbędzie się bezpłatny webinar "Branding a marketing - dlaczego Twoja firma musi zadbać o ich synergię?"!

Dołącz do naszego webinaru, podczas którego dowiesz się:

 

  • Czym różnią się marketing i branding
  • Jak zadbać o odpowiedni branding
  • Dlaczego branding wspiera marketing a marketing wspiera branding
  • Jakie są najważniejsze prawa brandingu

 

💥 Najważniejsza sprawa: nasze wskazówki będą praktyczne – minimum teorii, maksimum doświadczenia z pracy z przedsiębiorcami.

 

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas, a odpowiemy na nie podczas spotkania!

Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy 07.11.2024 o godzinie 12:00 podczas webinaru:

„Branding a marketing – dlaczego Twoja firma musi zadbać o ich synergię?”

 

Swoją wiedzą i doświadczeniem podziel się:


IGOR SUBOCZ

O czym będziemy rozmawiać?

Czym różnią się marketing i branding
Dlaczego branding wspiera marketing a marketing wspiera branding
Jakie są najważniejsze prawa brandingu

PROWADZĄCY



IGOR SUBOCZ
Co-Founder zu.agency

Jeste właścicielem i strategiem trójmiejskiej zu.agency. Należy do Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn.

Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C.

Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Super Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji (Carlsberg) oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR (Dig In Vision).

Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych.

W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes.

Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju.

Zapisz się teraz i weź udział!

Rejestracja uczestników:



Powered by: unstudio.pl