Dołącz do naszego webinaru, podczas którego dowiesz się:
💥 Najważniejsza sprawa: nasze wskazówki będą praktyczne – minimum teorii, maksimum doświadczenia z pracy z przedsiębiorcami.
Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas, a odpowiemy na nie podczas spotkania!
Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy 07.11.2024 o godzinie 12:00 podczas webinaru:
„Branding a marketing – dlaczego Twoja firma musi zadbać o ich synergię?”
Jeste właścicielem i strategiem trójmiejskiej zu.agency. Należy do Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn.
Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C.
Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Super Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji (Carlsberg) oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR (Dig In Vision).
Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych.
W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes.
Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju.