Nie ważne czy jesteś przedsiębiorcą zarządzającym softwarehousem, czy może pracujesz w marketingu bądź sprzedaży. Z pewnością zależy Ci na tym aby dział marketingu i sprzedaży działały bardzo sprawnie i przede wszystkim…skutecznie. Zapisz się na nasze szkolenie już dziś i spotkajmy się we wrześniu w Warszawie. Koniecznie obejrz video z referencjami z poprzedniej edycji naszego szkolenia.
Jak żyć w świecie w którym robisz marketing, żeby zamknąć 10-50 transakcji rocznie?
Podstawy pozycjonowania marketingowego w software housie: customer journey, uvp, persony.
Generowanie leadów za pomocą outbound marketingu
Generowanie leadów za pomocą Content marketingu
Generowanie leadów za pomocą Google i Facebook ads
Budowanie wiarygodności: zewnętrzne i wewnętrzne dowody społeczne
Jak wychodzić za granicę?
Jak budować zespół marketingowy?
Podstawy analityki, eksperymenty i wyciąganie wniosków
Jaki jest klient w 2020
Współpraca sprzedaży z marketingiem
Schemat skutecznego spotkania sprzedażowego
Podstawy negocjacji
Analityka w sprzedaży
Polecane narzędzia
Segmentacja sprzedażowa i kwalifikacja potencjalnych klientów
Podstawy polityki cenowej
Skąd się biorą handlowcy - czyli podstawowa rekrutacja i kadry w sprzedaży
Kolejne transakcje: Podstawy dosprzedaży i sprzedaży krzyżowej
Ekspansja zagraniczna od strony sprzedażowej
którzy chcą zarządzać procesami marketingowymi w firmach technologicznych
którzy prowadzą firmy typu softwarehouse
którzy chcą zrozumieć marketing i poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe
Customer Success Manager w Casbeg. Michał ma 12 lat doświadczenia w marketingu oraz zarządzaniu zespołami marketingowymi. Do jego obszarów ekspertyzy zlicza się marketing efektywnościowy, strategia firm B2B, ekspansja zagraniczna oraz leadgeneration. Pracował we wiodących firmach B2B jak i B2C - między innymi w Divante, Trans.eu, Archicom. Trener, wykładowca, autor artykułów w prasie branżowej. Uczestniczył w projektach doradczych dla firm takich jak TenderHut, Droids On Roids, Prowly, Exaco, Livespace czy Neoteric.
CEO Casbeg. Jakiś czas po tym gdy wartość zrealizowanych przez niego transakcji przekroczyła 20 milionów złotych - został menedżerem i skierował uwagę na inne metryki. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientow na 41 rynkach. W ciągu 12 lat spędzonych sprzedaży pracował między innymi w Righthello, OEX Divante, Unity, Hipotekaplus.pl. Jako konsultant pracował z jednymi z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce, m.in. Callpage, Droids on Roids, Monterail, Pixers, Sotrender, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric.
Nie. Gwarancją miejsca jest opłacenie faktury proforma, którą wystawimy po wypełnieniu formularza na stronie szkolenia.
Dobrą praktyką jest zjawienie się 15 minut przed czasem. Nigdy nie zaczynamy zajęć wcześniej niż przed 9.00 ale warto zapoznać się z innymi uczestnikami szkolenia.
Tak, najdalej kilka dni po szkoleniu wysyłamy do wszystkich uczestników szkolenia prezentację
Najpóźniej 7 dni po opłaceniu faktury otrzymasz od nas maila onboardingowego ze szczegółami szkolenia.
Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie