Jeżeli to czytasz to znaczy, że jesteś na etapie decyzji o zwiększeniu udziału w swoim portfolio klientów spoza Polski.
Czasami wystarczy, że zmienisz jeden niewielki parametr, czy mindset, który blokuje Cię przed czynieniem odważniejszych kroków, czasami wystarczy kilka godzin rozmów z osobami, które mają podobne wyzwania, są o jeden krok dalej, albo doskonale wiedzą co czujesz.
A gdyby tak, spotkać się na szkoleniu, w gronie zaledwie 22 osób, o bardzo podobnych wyzwaniach, bardzo podobnym mindsecie i chęci robienia ambitnych, globalnych projektów?
Brzmi dobrze? To przeczytaj dalej bo to dopiero początek. 9 września spotykamy się na całodniowym szkoleniu z budowania globalnej sprzedaży w softwarehouse. Szkolenia rozszerzonego czyli od podstaw, przez bardziej zaawansowane tematy.
Zdefiniowanie sales teamu z podziałem na role w nim. Dzięki temu modułowi dowiesz się jak powinien wyglądać zespół sprzedażowy, co robić aby role się nie wykluczały i jak nie palić potencjału zespołu.
Własny network, a może portale pracy. Bardzo ważne jest dobre określenie kogo szukamy i gdzie ten ktoś przebywa. Dzięki dobrze określonej personie i miejscu, w którym ona przebywa dużo łatwiej będzie nam napisać skuteczne ogłoszenie o pracę i znaleźć miejsca, w których mamy szukać.
Pokażemy metody, w których osoba odpowiedzialna za SDR zaprasza na meetupy albo wydarzenia organizowane przez naszą firmę, dzięki temu sprzedaje tak naprawdę nie sprzedając.
2022 to rok, w którym nasza konkurencja jest wszędzie. Clutch, wyniki organiczne Google, pisze blogposty, nie mówiąc już o jej obecności na Linkedin. Świat się skurczył, SDR jest cięższy ale nie niemożliwy
Poznasz listę pytań, które musisz zadać sprzedawcy podczas rozmowy rekrutacyjnej, jeżeli budujesz zespół do globalnej sprzedaży
Zatrudnienie sprzedawcy numer jeden jest najcięższe, to od tego zależy ile energii będziemy musieli włożyć w sprzedawanie. Niewłaściwa osoba może nas skutecznie zniechęcić do dalszej ekspansji, czy nawet spowodować, że będziemy mówili "sparzyliśmy się na sprzedaży globalnej, nie chcemy tego robić".
Każdy chciałby pracować z osobami, które pasują do nas, naszej kultury organizacji i naszych wartości. Jak zatem podczas rozmowy kwalifikacyjnej "wybadać" czy będzie nam po drodze? Tego dowiesz się ze szkolenia
Gdy rośniemy przybywa nam pracowników a wraz z rozwojem więcej potencjalnych tematów, po które możemy sięgnąć. Czasami pokusa jest duża, stres, że nie będziemy mieć pieniędzy aby móc opłacić ludzi i przychodzi nam pomysł aby realizować zlecenia, które nie są w naszej kompetencji. Zdefiniujemy sobie czy warto brać każde zlecenie, jak to oceniać
Porównanie ścieżki rozwoju multi softwarehouse vs sh, który obrał konkretną nisze, konkretne zagadnienie.
Samo zdefiniowanie, że chcemy być w technologii X to za mało. Jakie parametry wziąć pod uwagę aby móc zdefiniować co nas powinno wyróżniać, co jest naszą niszą i jak będziemy ją budowali
Temat webinarów kojarzy Ci się raczej ze sprzedażą niewielkich projektów, tanich rzeczy. Odczarujemy ten mit. Pokażemy jak / gdzie i po co
Nie potrzebujesz tysięcy rekordów, które zapiszą się na Twój webinar. Potrzebujesz zdefiniować swoją niszę, branżę dla której chcesz działać i kilka innych parametrów, które pozwolą przyciągnąć Ci decydentów. Zobaczysz jak
Czy ABM to kolejny buzzword czy może coś co jest najbliższą przyszłością w pozyskiwaniu klientów. A może da się go zdefiniować, dobrze zmapować i wcielić do swojej organizacji
Samo zarezerwowanie biletów lotniczych, nie jest planowaniem biznesowej podróży. Liczy się efekt końcowy, a nie wycieczka do USA. Jak namówić kontakty aby chciały się z nami spotkać, jak zmaksymalizować efekt podróży biznesowej, jak się do niej przygotować
Jeżeli jesteś founderem softwarehouse, który właśnie buduje dział sprzedaży i szuka wiedzy, jak zrobić to maksymalnie efektywnie
Jesteś w dziale sprzeedaży i chcesz podnieść swoje kompetencje, wpaść na nowy patent, który pozwoli Ci otworzyć dotychczas zamknięte drzwi.
Którzy chcą jeszcze bardziej zrozumieć rolę sprzedaży i połączyć ją ze swoimi kompetencjami. Jeżeli zespół dużo lepiej rozumie się na linii marketing - sprzedaż zyskuje cały zespół
Chief Growth Officer w Neoteric, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w gdańskim software house specjalizującym się w AI i branży fitness.
Posiada 12 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu usług software development. Posiada bogate doświadczenie zarówno w lead generation, outbound, ABM, business development jak i account management. Wcześniej jako Head of Business Development pracował w Mobica i Netguru, zarządzał zespołami sprzedaży w Polsce i UK.
W czasie wolnym Darek to triathlonista i ojciec dwójki dzieci.
opis
Zobacz na mapieNie. Gwarancją miejsca jest opłacenie faktury proforma, którą wystawimy po wypełnieniu formularza na stronie szkolenia.
Dobrą praktyką jest zjawienie się 15 minut przed czasem. Nigdy nie zaczynamy zajęć wcześniej niż przed 9.00 ale warto zapoznać się z innymi uczestnikami szkolenia.
Tak, najdalej kilka dni po szkoleniu wysyłamy do wszystkich uczestników szkolenia prezentację
Najpóźniej 7 dni po opłaceniu faktury otrzymasz od nas maila onboardingowego ze szczegółami szkolenia.
Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie