09/09/2022 - Warszawa - 9:00

Szkolenie ze sprzedaży global dla softwarehouse

Jeżeli chcesz realizować więcej ambitnych projektów spoza Polski!

Czy chcesz aby Twoje projekty spoza Polski były wyłącznie ambitne?

Jeżeli to czytasz to znaczy, że jesteś na etapie decyzji o zwiększeniu udziału w swoim portfolio klientów spoza Polski.

Czasami wystarczy, że zmienisz jeden niewielki parametr, czy mindset, który blokuje Cię przed czynieniem odważniejszych kroków, czasami wystarczy kilka godzin rozmów z osobami, które mają podobne wyzwania, są o jeden krok dalej, albo doskonale wiedzą co czujesz.

A gdyby tak, spotkać się na szkoleniu, w gronie zaledwie 22 osób, o bardzo podobnych wyzwaniach, bardzo podobnym mindsecie i chęci robienia ambitnych, globalnych projektów?

Brzmi dobrze? To przeczytaj dalej bo to dopiero początek. 9 września spotykamy się na całodniowym szkoleniu z budowania globalnej sprzedaży w softwarehouse. Szkolenia rozszerzonego czyli od podstaw, przez bardziej zaawansowane tematy.

 
Samo szkolenie to jedno, ale chcemy Wam umożliwić odbicie myśli, dlatego po części szkoleniowej, która trwa w godzinach 9-17, idziemy wspólnie wraz ze szkoleniowcem i gościem specjalnym na pizzę i piwo. To dodatkowa wartość, bo będziecie mogli przez kilka godzin poodbijać myśli. 17-22 pizza i piwo wśród ponad 20 osób zajranych sprzedażą globalną

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Jak budować skuteczny zespół handlowy, zaczynając od pierwszej osoby w sprzedaży
Jak budować skuteczny zespół handlowy, zaczynając od pierwszej osoby w sprzedaży
Zdobędziesz praktyczne pomysły na usprawnienie swojego działu sprzedaży. Na sali będzie 22 sprzedawców i founderów softwarehouse więc odbijanie myśli w takim gronie będzie niezwykle skuteczne
Zdobędziesz praktyczne pomysły na usprawnienie swojego działu sprzedaży. Na sali będzie 22 sprzedawców i founderów softwarehouse więc odbijanie myśli w takim gronie będzie niezwykle skuteczne
Opracujesz swój własny sposób na udaną rozmowę sprzedażową, usprawnisz swoje domykanie sprzedaży, a także nie będziesz się bał ofertować droższego rozwiązania.
Opracujesz swój własny sposób na udaną rozmowę sprzedażową, usprawnisz swoje domykanie sprzedaży, a także nie będziesz się bał ofertować droższego rozwiązania.

Program szkolenia

budowanie sales teamu procedury i procesy

Jakie osoby powinny wchodzić w skład sales team

Zdefiniowanie sales teamu z podziałem na role w nim. Dzięki temu modułowi dowiesz się jak powinien wyglądać zespół sprzedażowy, co robić aby role się nie wykluczały i jak nie palić potencjału zespołu.

Gdzie rekrutować osoby do zespołu sprzedaży

Własny network, a może portale pracy. Bardzo ważne jest dobre określenie kogo szukamy i gdzie ten ktoś przebywa. Dzięki dobrze określonej personie i miejscu, w którym ona przebywa dużo łatwiej będzie nam napisać skuteczne ogłoszenie o pracę i znaleźć miejsca, w których mamy szukać.

Rola SDR w zespole sprzedażowym

Czy zawsze SDR musi szukać prospectów na sprzedaż tu i teraz?

Pokażemy metody, w których osoba odpowiedzialna za SDR zaprasza na meetupy albo wydarzenia organizowane przez naszą firmę, dzięki temu sprzedaje tak naprawdę nie sprzedając.

Jak robić skuteczny SDR w 2022

2022 to rok, w którym nasza konkurencja jest wszędzie. Clutch, wyniki organiczne Google, pisze blogposty, nie mówiąc już o jej obecności na Linkedin. Świat się skurczył, SDR jest cięższy ale nie niemożliwy

Rozmowa rekrutacyjna na nowego sprzedawcę

Jakie pytania powinnieneś zadać sprzedawcy podczas rozmowy

Poznasz listę pytań, które musisz zadać sprzedawcy podczas rozmowy rekrutacyjnej, jeżeli budujesz zespół do globalnej sprzedaży

Jaki powinien być sprzedawca numer jeden

Zatrudnienie sprzedawcy numer jeden jest najcięższe, to od tego zależy ile energii będziemy musieli włożyć w sprzedawanie. Niewłaściwa osoba może nas skutecznie zniechęcić do dalszej ekspansji, czy nawet spowodować, że będziemy mówili "sparzyliśmy się na sprzedaży globalnej, nie chcemy tego robić".

Jak zbadać czy sprzedawca pasuje do zespołu pod kątem kultury organizacyjnej?

Każdy chciałby pracować z osobami, które pasują do nas, naszej kultury organizacji i naszych wartości. Jak zatem podczas rozmowy kwalifikacyjnej "wybadać" czy będzie nam po drodze? Tego dowiesz się ze szkolenia

Definiowanie niszy rynkowej [warsztat praktyczny]

Czy opłaca nam się podejmować każdego zlecenia?

Gdy rośniemy przybywa nam pracowników a wraz z rozwojem więcej potencjalnych tematów, po które możemy sięgnąć. Czasami pokusa jest duża, stres, że nie będziemy mieć pieniędzy aby móc opłacić ludzi i przychodzi nam pomysł aby realizować zlecenia, które nie są w naszej kompetencji. Zdefiniujemy sobie czy warto brać każde zlecenie, jak to oceniać

Od wszystkiego vs głęboka specjalizacja

Porównanie ścieżki rozwoju multi softwarehouse vs sh, który obrał konkretną nisze, konkretne zagadnienie.

Jakie parametry wziąć pod uwagę szukając niszy?

Samo zdefiniowanie, że chcemy być w technologii X to za mało. Jakie parametry wziąć pod uwagę aby móc zdefiniować co nas powinno wyróżniać, co jest naszą niszą i jak będziemy ją budowali

Organizowanie webinaru jako sposób przyciagania nowych klientów

Czy webinar w branży softwarehouse może być skuteczny

Temat webinarów kojarzy Ci się raczej ze sprzedażą niewielkich projektów, tanich rzeczy. Odczarujemy ten mit. Pokażemy jak / gdzie i po co

Jak przyciągnąć tematyczną publiczność na Twój webinar

Nie potrzebujesz tysięcy rekordów, które zapiszą się na Twój webinar. Potrzebujesz zdefiniować swoją niszę, branżę dla której chcesz działać i kilka innych parametrów, które pozwolą przyciągnąć Ci decydentów. Zobaczysz jak

Budowanie account based marketingu od zera

Co to jest ABM?

Czy ABM to kolejny buzzword czy może coś co jest najbliższą przyszłością w pozyskiwaniu klientów. A może da się go zdefiniować, dobrze zmapować i wcielić do swojej organizacji

Jak zaplanować podróż biznesową poza Polską aby była maksymlanie efektywna

Jak zachęcić potencjalne kontakty, albo klientów aby zechcieli się spotkać

Samo zarezerwowanie biletów lotniczych, nie jest planowaniem biznesowej podróży. Liczy się efekt końcowy, a nie wycieczka do USA. Jak namówić kontakty aby chciały się z nami spotkać, jak zmaksymalizować efekt podróży biznesowej, jak się do niej przygotować

Dla kogo jest to szkolenie?

Founder softwarehouse
Founder softwarehouse

Jeżeli jesteś founderem softwarehouse, który właśnie buduje dział sprzedaży i szuka wiedzy, jak zrobić to maksymalnie efektywnie

Sales managerów
Sales managerów

Jesteś w dziale sprzeedaży i chcesz podnieść swoje kompetencje, wpaść na nowy patent, który pozwoli Ci otworzyć dotychczas zamknięte drzwi.

Marketing managerów
Marketing managerów

Którzy chcą jeszcze bardziej zrozumieć rolę sprzedaży i połączyć ją ze swoimi kompetencjami. Jeżeli zespół dużo lepiej rozumie się na linii marketing - sprzedaż zyskuje cały zespół

Poznaj naszych trenerów

Dariusz Kocięcki
Dariusz Kocięcki
Neoteric

Chief Growth Officer w Neoteric, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w gdańskim software house specjalizującym się w AI i branży fitness.

Posiada 12 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu usług software development. Posiada bogate doświadczenie zarówno w lead generation, outbound, ABM, business development jak i account management. Wcześniej jako Head of Business Development pracował w Mobica i Netguru, zarządzał zespołami sprzedaży w Polsce i UK.

W czasie wolnym Darek to triathlonista i ojciec dwójki dzieci.

Co nas wyróżnia?

Praca na realnych case study uczestników
Praca na realnych case study uczestników
zmapowanie problemów uczestników i ich precyzyjne rozwiązywanie
zmapowanie problemów uczestników i ich precyzyjne rozwiązywanie
Indywidualne podejście
Indywidualne podejście
Kompleksowe podejście do uczestników
Kompleksowe podejście do uczestników

Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu!

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ
Czy po wypełnieniu formularza mam zarezerwowane miejsce?

Nie. Gwarancją miejsca jest opłacenie faktury proforma, którą wystawimy po wypełnieniu formularza na stronie szkolenia.

Ile czasu przed szkoleniem powiniem zjawić się w sali wykładowej?

Dobrą praktyką jest zjawienie się 15 minut przed czasem. Nigdy nie zaczynamy zajęć wcześniej niż przed 9.00 ale warto zapoznać się z innymi uczestnikami szkolenia.

Czy dostanę prezentację po szkoleniu?

Tak, najdalej kilka dni po szkoleniu wysyłamy do wszystkich uczestników szkolenia prezentację

Opłaciłem fakturę co dalej?

Najpóźniej 7 dni po opłaceniu faktury otrzymasz od nas maila onboardingowego ze szczegółami szkolenia.

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie

Marta
Marta Bąk-Kamińska

szkolenia@marketingibiznes.pl

Powered by: unstudio.pl