Meetup | 2023-02-21 | 10:00

Co traci eCommerce nie wykorzystując potencjału procesu posprzedażowego?

Webinar dla Customer Experience Managerów

Rejestracja uczestników:



Przygotuj się na niezwykle merytoryczną dyskusję

– jak duży może być nasz wpływ na działania klienta po dokonaniu przez niego zakupu?
– stały klient – ile wydaje i ile kosztuje w porównaniu z nowym klientem?
– jak Customer Experience przekłada się na zysk sklepu? Aktualne liczby i statystyki.
– jakie są aktualne sposoby na podniesienie poziomu Customer Experience w swoim sklepie internetowym?

Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy 21.02.2023 o godzinie 10:00 

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się:

  • Emil Konrad 

Emil jest jednym z nielicznych przedsiębiorców, którzy o swoich porażkach mówią równie chętnie, co o swoich sukcesach, mając świadomość, jak duże znaczenie mają te pierwsze w osiągnięciu tych drugich.

O czym będziemy rozmawiać?

jak Customer Experience przekłada się na zysk sklepu?
Jaka jest różnica między stałym, a jednorazowym klientem?
Jak kierować działaniami klienta po zakupach?

Poznaj naszego specjaliste



Emil Konrad
CEO Papu.io

Przedsiębiorca z 15-letnim doświadczeniem w prowadzeniu biznesu, zarządzaniu strategią biznesową oraz sprzedażą. Założyciel i CEO Papu.io - specjalizującej się w obszarze Customer Experience firmy, która ma ponad 450 klientów wśród sklepów e-commerce i restauracji i która do chwili obecnej zrealizowała ponad 18 milionów zamówień.

Zapisz się teraz i weź udział!

Rejestracja uczestników:



Powered by: unstudio.pl