Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydac najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
Gdy kilka lat temu prowadziłem agencję content marketingową, myślałem, że generowanie zapytań po 30 zł sprawia, że jestem kozakiem, potem koszt pozyskania leada z płatnych działań przez długi czas udawało nam się utrzymywać na poziomie 18-20 zł i znów myślałem „Jestem najlepszy”. Dopiero gdy udało mi się wygenerować jednym artykułem kilkadziesiąt zapytań i zasięg na fb na poziomie prawie 100.000 zrozumiałem, że jestem dopiero na początku drogi.
Akademia Lead Generation Next Level Leads jest kursem dostosowany do polskich realiów, ale podparty bogatym doświadczeniem na rynkach zagranicznych Michała Korby,
Zamknięta społeczność
Same lekcje video często nie dają takiej wartości jak dostęp do wielu specjalistów, którzy są w stanie wymieniać się wiedzą z różnorodnych obszarów generowania zapytań.
Lista przykładowych lead magnetow
Chcemy dawać konkretne sposoby, dlatego przygotowaliśmy PDF z inspiracjami jeżeli chodzi o lead magnety. Czy wiesz, że niektore z tych lead magnetow dały nawet kilka tysięcy pozyskanych maili?
Schematy lejków marketingowych
W 2011 roku założyłem swoją działalność. Niemal od samego początku mniej lub bardziej intuicyjnie zacząłem stosować lejki marketingowe
Schematy pozyskiwania ruch na lead magnet
Coraz ciężej lead magnetami w stylu „darmowy” ebook pozyskać leady. W sieci krąży masa „miałkich” treści dlatego rykoszetem cierpią ciekawe inicjatywy. Dziś musisz sprytnie pozyskiwać ruch nawet na lead magnet. Pokażemy Ci taktyki, które działają! Czyli takie, które testowaliśmy na sobie
Gwarancja satysfakcji
Kurs jest objęty gwarancją satysfakcji! Jeżeli nie będziesz zadowolony z kursu, możesz dokonać zwrotu, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania dostępu do nagrań
Mentor w sesji na żywo
Pewnie boisz się, że lekcje video to za mało. Tak! To jedynie baza, ale trzeba później pracować dalej. My taką pracę na żywo z mentorem organizujemy. Raz w miesiącu będziemy się spotykali i analizowali sobie konkretne case-y, dawali sobie rady co jeszcze można poprawić, co dopracować itd. Będziemy uczyli się w modelu mentor:grupa ale czasami będziemy omawiać indywidualne przypadki naszych członków
Tabelka do liczenia kosztów kanałów
Prawdziwa petarda, będziesz mógł policzyć różne kanały, różne kampanie a nawet pojedyncze zdarzenia. Jeden z najjaśniejszych punktów kampanii
Najniższa cena
Kupujesz i otrzymujesz kurs w najniższe na ten moment cenie, po zakończeniu okienka sprzedażowego kurs wzrośnie w swojej cenie. Aktualnie jego cena to 1230 zł brutto czyli 1000 zł netto
Biblioteka źródeł
Zbiór blisko 100 amerykańskich i polskich publikacji dotyczących różnych obszarów związanych z generowaniem leadów, zaczynając od konstrukcji landing page czy tworzeniu person, po zaawansowane taktyki content marketingowe
https://www.youtube.com/watch?v=Gcie12bL2b0
Przejrzymy sobie plan gry, jak będziemy się uczyć, jakie ilości wiedzy są dobre i przede wszystkim poznasz naszego mentora, Michała Korbę
Kurs jest dopiero początkiem, więc jak w każdym dobrym planie, dowiesz się co musisz zrobić aby maksymalnie wykorzystać nabytą wiedzę
Jedni mówią, że leadem jest sam mail, inni potrzebują znacznie więcej informacji kontaktowych. Ważne abyś miał to zdefiniowane i aby cała Twoja firma dobrze to rozumiała
Proces sprzedaży to wiele obco brzmiących pojęć. Te pojęcia będą nam towarzyszyły w codziennej pracy, musimy je poznać, aby lepiej zrozumieć całą infrastrukturę, którą będziemy budować.
Pierw myślimy jak wygenerować zapytanie, ale często zapominamy o tym co dalej powinno dziać się z zapytaniem. Podgrzewanie, scoring i kwalifikacja. Wszystko po to aby dział sprzedaży miał dużo mniej pracy, aby domykanie zapytań było dużo łatwiejsze!
Narzędzie, które będzie stanowiło o porządku, będzie uspójniało pracę między działami marketingu i sprzedaży. Z tej lekcji dowiesz się co zrobić z Twoim CRM-em aby wszystko było jeszcze prostsze, skuteczniejsze
Pozyskiwanie danych poprzez "zrobie se ebooka" umarło, strategia produkcji wartościowych treści musi być przemyślana, wielokanałowa aby była skuteczna. Właśnie o tym opowiemy w tej lekcji
Nie wykorzystujesz na stronie narzędzia jakim jest call back? To narzędzie może być skuteczniejsze niż samo umieszczenie telefonu. Pokażemy jak wyciskać nim jeszcze więcej
Jakie pola są niezbędne, dlaczego klient nie wypełnia Twojego formularza i dlaczego masz taką małą skuteczność na formularzu.
Dla tworcow SaaS, triale, okresy probne, testowe konta są bardzo dobrym sposobem na wygenerowanie dodatkowych zapytań. Pokażemy jak można robić to jeszcze skuteczniej.
Klient chce już wyjść ze strony internetowej a nawet nie wiemy kim jest? A może wertuje naszego bloga nawet nie myśląc o ofercie? Zróbmy coś i go "przechwyćmy"
Czy wiesz jak dużo potencjalnych kontaktów tracisz, tylko dlatego, że masz źle zoptymalizowany landingpage? Przejdźmy krok po kroku przez jego budowę i "wyciśnijmy" więcej leadów ze strony
Płatne działania, jak je wykorzystywać aby zwiększać pułap zapytań ofertowych
Nie samym organikiem człowiek żyje. Właśnie o tym będziemy mówili w tym rozdziale
Każdy oszczędny wie, że im taniej tym lepiej, a co jak pokażemy jak bez wydawania złotówki wygenerować zapytania ofertowe?
Chcesz pozyskiwać zapytania ofertowe w mediach społecznościowych? Jak wchodzić w interakcje, jak zbudować podejście skupione wokół mediów społecznościowych?
Czy Twoja marka osobista ma znaczenie przy generowaniu zapytań? Tak i to ogromne. Dowiesz się nie tylko jak wykorzystać markę osobistą ale także jak ją budować z myślą o lead generation
Zwykle przez Google nie wiemy kto odwiedza naszą stronę www. więc nie mamy danych kto potencjalnie jest zainteresowany naszą usługą. Czas rozszyfrować te dane
Nie każde źródło zapytań ma takie samo znaczenie i taką samą rolę. Wszystkiego o segmentacji bazy oraz różnic w źródłach dowiesz się z tej lekcji
Skupimy się na narzędziach i technologiach, które wzbogacają nam dane o naszych leadach.
Upraszczanie, to słowo klucz, które powinno nam towarzyszyć zawsze i wszędzie. Także przy scoringu zapytań. Dowiedź się jak zrobić to mądrze
Chłodny lead, lead, który miał niewiele punktów styku z nami. Co zrobić z takim zapytaniem, takim leadem. Podgrzewanie i lead nurturing jest właściwą odpowiedzią. Pokażemy Ci jak tego dokonać prawidłowo
Różne mity powstały na temat zakupu baz i ich budowania od zera. Rozprawimy się z nimi i powiemy jaką drogę wybrać i kiedy
Potencjał Linkedina, jak zrobić to skutecznie aby nie trafić do worka wraz z tysiącami spamerów
Czy działania chłodnych wiadomości jeszcze działają? Czy są rzeczy, które zwiększają szanse na powodzenie kampanii cold mailingowej?
Zrozumienie technologii pozwala nam lepiej zrozumieć kiedy wpadamy do spamu i jak się przed tym uchronić.
Treści wiadomości, wyszukiwanie kontaktów i wiele innych czynników, które zwiększają szansę na powodzenie kampanii coldowych
Zimne telefony - jak się do nich zabrać, czy one mogą być w XXI w. narzędziem wspierającym sprzedaż? Czy to się wogóle opłaca czasowo?
Stworzenie pracy dla zespołu, którego zadaniem jest preselekcja zapytań. Porozmawiamy jak taki zespół zbudować, jak wyposażyć go w narzędzia
Jak stworzyć środowisko pracy dla zespołu, którego celem będzie pozyskiwanie leadów, jak wyznaczać KPI dla zespołu czy poszczególnych stanowisk
W zespole ważne są role, jak je poukładać, jak zbudować dobry przepływ informacji i jak dbać o proces
Więcej o pozyskiwaniu leadów do działu sprzedaży i ich przekazywaniu
Co powinieneś potrafić zrobić jeżeli rzetelnie przeszedłeś przez ten kurs
Jeżeli ktoś ma uczyć Cię generowania leadów to z pewnością Michał Korba. Człowiek odpowiedzialny za generowanie leadów w jednym z najbardziej rozpoznawalnych startupów User.com. Dzięki wiedzy Michała nauczysz się skutecznie generować zapytania dla swojej organizacji ale także nimi zarządzać. Wszystkie metody nauczania są pierw przetestowane na "własnej skórze", co jest gwarantem skuteczności
niedługo wracamy
Tłumaczymy od absolutnych podstaw, więc bez względu jaki jest Twój aktualny poziom wiedzy, ten kurs na pewno Ci się przyda
Nie, wraz z kursem dostajesz również dostęp do grupy gdzie spotkają się osoby zajarane tematem lead generation
Tak, od momentu otrzymania materiałów możesz zrezygnować w ciągu 14 dni bez podawania powodów.