Linkedin jest największą na świecie siecią dla profesjonalistów. Możesz na nim zbudować nie tylko skutecznie sieć kontaktów, ale przede wszystkim realnie wpłynąć na swój biznes. Z pewnością sam widziałeś nachalnych sprzedawców, którzy zapraszają Cię do sieci kontaktów po czym od razu zaczynają Ci coś sprzedawać. Ten kurs nauczy Cię, że można inaczej, że jest inna droga do dobrej sprzedaży. Krok po kroku nauczy Cię jak budować konto, jakie osoby zapraszać do sieci kontaktów aż wreszcie jak wykorzystać Linkedin do celów biznesowych
- Czy musisz być kontrowersyjny aby budować markę osobistą na Linkedin?
- Jak wyróżniać się spośród setek marek osobistych?
- Jak systematycznie budować markę osobistą
- Jak budować sieć kontaktów?
- Skuteczny socila selling - czym jest i jak go praktykować?
- Czy warto dodawać każdą osobę do swojej sieci kontaktów?
- O czym powinieneś pisać na swoim profilu?
- Czy na Linkedin jest miejsce na miałkie treści?
- Jak nauczyć się skutecznie pisać, nie tylko na potrzeby linkedin?
- Czym różni się strona firmowa od prywatnej?
- Jak budować skuteczne reklamy na linkedin?
Adrian Gamoń - Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.
no taka będzie fajna i jedyna opcja
Tak, kurs masz od razu po jego opłaceniu, możesz rozpocząć naukę o dowolnej porze dnia i nocy.
Jak najbardziej, na wszystkie zamówienia wystawiamy dokument faktura VAT.
Ten kurs prowadzony jest przez Adriana Gamonia, wieloletniego praktyka, który pomógł setkom przedsiębiorców, managerów i innych osób, lepiej poukładać sprzedaż i budowanie relacji za pomocą sieci profesjonalistów jaką jest Linkedin