Kurs on-line

Kurs Linkedin like a PRO

zacznij generować leady i pieniądze przez swoje konto Linkedin

Chcesz naprawdę poprawić skuteczność swojego konta na Linkedin?

Linkedin jest największą na świecie siecią dla profesjonalistów. Możesz na nim zbudować nie tylko skutecznie sieć kontaktów, ale przede wszystkim realnie wpłynąć na swój biznes. Z pewnością sam widziałeś nachalnych sprzedawców, którzy zapraszają Cię do sieci kontaktów po czym od razu zaczynają Ci coś sprzedawać. Ten kurs nauczy Cię, że można inaczej, że jest inna droga do dobrej sprzedaży. Krok po kroku nauczy Cię jak budować konto, jakie osoby zapraszać do sieci kontaktów aż wreszcie jak wykorzystać Linkedin do celów biznesowych

Czego dowiesz się z kursu?

Jak komunikować się ze swoją grupą odbiorczą aby jej nie zanudzać i powodować chęć nieustannego bycia w kontakcie
Jak budować sieć kontaktów w sposób mądry i skuteczny, zamiast dodawania przypadkowych osób i przyjmowania od nich zaproszeń
Jak zbudować swój profil, aby wyglądał na profesjonalny i godny zaufania

Moduły

Moduł I

Budowanie marki osobistej (jako foundera, lidera, specjalisty) na Linkedinie

- Czy musisz być kontrowersyjny aby budować markę osobistą na Linkedin?

- Jak wyróżniać się spośród setek marek osobistych?

- Jak systematycznie budować markę osobistą

Moduł II

Social selling i networking na LinkedInie

- Jak budować sieć kontaktów?

- Skuteczny socila selling - czym jest i jak go praktykować?

- Czy warto dodawać każdą osobę do swojej sieci kontaktów?

Moduł III

Koncept komunikacji i tworzenie treści na LinkedInie

- O czym powinieneś pisać na swoim profilu?

- Czy na Linkedin jest miejsce na miałkie treści?

- Jak nauczyć się skutecznie pisać, nie tylko na potrzeby linkedin?

Moduł IV

Strona firmowa i reklama na LinkedInie

- Czym różni się strona firmowa od prywatnej?

- Jak budować skuteczne reklamy na linkedin?

Autor kursu

Adrian Gamoń
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń - Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Pomaga firmom, instytucjom i osobom tworzyć skuteczną komunikację spójną z wartościami i potrzebami ich klientów. Projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie oraz wspiera firmy w procesach zmian. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Betacom, Veracomp, RMF MAXXX, Empik, BOŚ Bank, Region Małopolska, Miasto Kraków, Śnieżka. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”. Autor i wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”.

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla przedsiębiorców, którzy chcą się wyróżnić i budować komunikację wokół swojej marki osobistej, w tle przeplatając informacje o swoim produkcie.
  • Dla managerów, którzy uważają, że sieć Linkedin może pomóc im budować pozycję w organizacji, być dobrym dodatkiem osobistym i walutą przyszłości
  • Dla specjalistów, którzy pragną pokazać swoją wyjątkowość i swoje umiejętności na Linkedin

 

Dla kogo nie jest ten kurs?

  • Dla osób, które chcą od razu przekuwać Linkedin na biznes 
  • Dla osób, które nie mają czasu aby go przejść

Co zawiera ten kurs?

  • 217 minut materiałów edukacyjnych na temat Linkedin
  • Dużo praktycznych przykładów i rozmów z uczestnikami szkolenia

Zapisz się na kurs teraz!

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ
Czy ten kurs dostępny jest od razu

Tak, kurs masz od razu po jego opłaceniu, możesz rozpocząć naukę o dowolnej porze dnia i nocy.

Czy otrzymam fakturę na ten kurs?

Jak najbardziej, na wszystkie zamówienia wystawiamy dokument faktura VAT.

Kto prowadzi ten kurs?

Ten kurs prowadzony jest przez Adriana Gamonia, wieloletniego praktyka, który pomógł setkom przedsiębiorców, managerów i innych osób, lepiej poukładać sprzedaż i budowanie relacji za pomocą sieci profesjonalistów jaką jest Linkedin

Powered by: unstudio.pl