Founders Camp jest przeznaczony dla founderów. Chcemy połączyć 40 przedsiębiorców na wspólnym wyjeździe integracyjnym. To doskonała okazja nie tylko do wspólnej zabawy, ale przede wszystkim do networkingu oraz pracy nad swoimi firmami.
Warsztaty
Pierwszy z fundamentów Founders Camp to merytoryczne warsztaty. Na nich uczestnicy pod okiem niezwykle doświadczonych mentorów zdobywają wiedzę z różnych obszarów prowadzenia firmy: sprzedaż, marketing, zarządzanie finansami, automatyzacje
Spotkania 1:1 z mentorami
Drugi ważny aspekt, na który staramy się brać szczególnie duży nacisk to spotkania 1:1 z naszymi mentorami. Na tych spotkaniach można omówić tematy związane z Twoją firmą, które są w obszarze kompetencji naszych mentorów.
Wieczorne rozmowy przy piwie lub soku!
Z racji tego, że Founders Camp to miejsce, które łączy ponad 40 polskich przedsiębiorców, wieczory po warsztatach, spotkaniach 1:1 i licznych atrakcjach to idealny czas na wspólne posiedzenie, luźne rozmowy o biznesie i innych pasjonujących nas tematach.
Atrakcje
Sam obóz i merytoryka to jedno, ale czym byłby nasz wyjazd bez atrakcji. Za każdym razem przygotowujemy inne atrakcje, za każdym razem chcemy zaskoczyć naszych uczestników
40 przedsiębiorców pod jednym dachem
Idea Founders Campu jest prosta, jest to wydarzenie dla przedsiębiorców. Founderów, którym zależy na rozwijaniu swoich organizacji i poznaniu takich samych bratnich dusz. To także miejsce, w którym zrozumiesz, że nie jesteś sam i problemy, które Ci się przydarzają nie dotykają jedynie Ciebie. Taka świadomośc, że jest więcej bratnich duszy jest bardzo potrzebna
Wspólnie spędzany czas w niesamowitej atmosferze
Posiłki, atrakcje, warsztaty, wieczorne spotkania w luźniejszej formie. To wszystko kształtuje niepowtarzalną atmosferę Founders Camp
Każdy z uczestników przyjeżdża, rozpakowuje się i rozpoczyna swoją wielką Founderską przygodę.
Pierwszy wspólny posiłek to czas na przełamanie lodów
Zacznijmy od wspólnego posiłku. Da nam on siłę na kolejny dzień pełen wrażeń.
Poświęcimy dosłownie kilka minut aby sprawdzić czy tak jak 95% innych kont, masz przynajmniej jeden poważny błąd w konfiguracji Twojego konta. A potem ruszymy dalej.
Porozmawiamy o możliwościach jakie kryją w sobie Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio oraz jak wykorzystać możliwości tych narzędzi do jeszcze dokładniejszego docierania do Twoich klientów w Google ADS oraz Facebook ADS.
Porozmawiamy o Twoich problemach oraz pomysłach jak można je rozwiązać wykorzystując wspomniane wcześniej narzędzia.
Podejmując współpracę z agencją lub firmą reklamową będziesz wiedział konkretnie jak mierzyć ich efekty.
Po podniesieniu adrenaliny czas na ciepły posiłek.
Dedykowany czas na spotkanie z wybranym przez Ciebie mentorem. Nie wiesz jak wybić swoją firmę na wyższy poziom? Nie znasz się na automatyzacji, albo na budowaniu produktów? Spotkaj się z naszymi ekspertami!
Wspólny posiłek
Po kolacji czas na parę chwil wolnego lub ponowne spotkania z mentorami
Czas na luźniejszą rozmowę o biznesie.
Pierwszy posiłek w ciągu dnia jest niezwykle istotny.
Kilka chwil wytchnienia i podziwiania niesamowitych widoków.
Poznaj kluczowe dźwignie do budowy dochodowej firmy.
W przerwie podczas warsztatów Franka zjemy ciepły posiłek.
Dowiedz się jak skutecznie wdrożyć proste mechanizmy automatyzacji w Twojej firmie i na autopilocie prowadzić szereg procesów jak marketing, sprzedaż i billing czy obsługa klienta. W trakcie Warsztatu zajmiemy się podstawowymi narzędziami, które dosłownie każdy może poznać i wykorzystać do automatyzacji swoich codziennych zadań a także pracy swojego zespołu. Bez kodowania!
To nasza ostatnia wspólna noc. Przeżyjmy ją w ciepłej i odświętnej atmosferze ;)
Ostatnie wspólne piwko
Ostatnie wspólne śniadanie to czas, gdzie możemy przed wyjazdem wymienić się ostatnimi sugestiami związanymi z naszymi firmamy.
To już czas rozstania, musimy wracać do swoich obowiązków, ale wracamy przepełnienie emocjami, nowymi pomysłami i nowymi relacjami, które udało nam się zbudować.
Siedem lat temu postawiłem pierwsze kroki w branży reklamowej, bazując na doświadczeniach z dziennikarstwa internetowego.
Okazało się, że moje umiejętności świetnie przekładają się na nową ścieżkę kariery. W ciągu dwóch lat przeszedłem w nowej pracy drogę od stanowiska juniorskiego do zarządzania działem social media, tworząc tony wartościowego contentu i prowadząc wiele udanych kampanii.
Kolejnym przełomem okazała się być dla mnie współpraca z organizacją UFC. Pracując po godzinach dla jednego z największych sportowych graczy na świecie, zetknąłem się z zupełnie nowymi standardami. Zyskałem również dodatkowe środki, które pozwoliły mi postawić następny krok, jakim było założenie Social Tigers.
Internetowy przedsiębiorca, projektant UI/UX, edukator. Twórca eduweb.pl - jednej z największych platform edukacyjnych w Polsce i dziesiątek pobocznych projektów. Świadomość tego, że może wiele, potęguje jego determinację do oszczędzania czasu, gdzie tylko się da. Prowadzi małe i duże projekty internetowe, serwisy obsługujące setki tysięcy klientów a czasem podejmuje sie heroicznych zleceń optymalizacji procesów w dużych firmach. Ciągle się uczy a to, co już potrafi przekazuje innym w przystępnej formie. Jego doba ma 72 godziny dzięki robotom, które zatrudnia w ramach licznych automatyzacji.
Od 2003 roku zajmuję się e-commerce. Brał udział w tworzeniu „szytych na miarę" rozwiązań dla sklepów internetowych. Potrafi łączyć pomysły marketingowe z realnymi narzędziami programistycznymi. Uwielbia twarde dane i wychodzi z założenia, że jeśli jest coś mierzalne, to da się to poprawić. Od 2012 r. prowadzi serwis UpolujEbooka.pl, który aktualnie jest największą porównywarką cenową e-booków w Polsce. Sam stworzył rozwiązania programistyczne wykorzystywane w serwisie oraz wspierany danymi z Google Analytics system rekomendacji, który podpowiada, jakie książki warto kupić. Jest współautorem książki „Biblia e-biznesu 2", wykładowcą na Politechnice Białostockiej na kierunku „Marketing Internetowy" oraz był prelegentem na konferencjach takich jak: InternetBeta, MailMyDay, I love ads&analitycs.
Przedsiębiorczość to często samotna droga. Founders Camp udowadnia, że nie musi tak być! Ekipa 30 founderek i founderów, która błyskawicznie się zakumplowała, wymieniała doświadczenia, pomysły oraz dobrze bawiła podczas weekendu w Bieszczadach. Kolejna edycja to must-be wyjazd!
Founders Camp było wydarzeniem, które połączyło ogromną ilość wiedzy, z prawdziwym poznaniem biznesów i ludzi za nimi stojącymi. Wyniosłem z wydarzenia nie tylko dużą ilość motywacji, ale przede wszystkim dla mnie FC dał konkretne dane, informacje i drogę tego co muszę poprawić w swojej firmie, żeby jeszcze bardziej się rozwinęła. Atmosfera, aktywności i organizacja czasu sprzyjały poznawaniu nowych podejść do biznesu i wchłanianiu wiedzy. Wielkie podziękowania dla MiB-u z Michałem i Martą na czele, dla prelegentów oraz wszystkich ludzi. Polecam Founders Camp i wybieram się na pewno na kolejną edycję.
Founders Camp okazał się być dla mnie jednym z najlepszych wyjazdów biznesowych w jakich miałem okazję brać udział. Podczas wyjazdu, oprócz poznania innych przedsiębiorców i ich sposób prowadzenia biznesu, mieliśmy okazję otrzymać sporą dawkę przydatnej wiedzy, podczas sprawnie przeprowadzonych szkoleń. Atmosfera obozu sprzyjała integracji, i pozwoliła na połączenie relaksu z nauką - a przy okazji całość dała ogrom energii do działania nad własną firmą. Polecam wszystkim tym, którzy myślą o rozwoju swojego biznesu!
Founders Camp to wyjątkowe wydarzenie, które zebrało grupę 30 przedsiębiorców. Poza merytorycznymi wykładami kompleksowo przedstawiającymi problemy zarządzania finansami, HR-ami i sprzedażą były to przede wszystkim inspirujące spotkania i rozmowy z właścicielami różnorodnych, mega ciekawych biznesów. Poznanie wyzwań i perspektyw ich założycieli to ogromna wartość w prowadzeniu biznesu.
Pierwsza edycja Founders Camp połączyła właścicieli firm z różnych branż. Wyjazd idealnie łączył ich różnorodne cele takie jak: networking, poszerzenie wiedzy oraz odpoczynek. Podczas warsztatów z HR, które prowadziłam, grupa z dużym zaangażowaniem wymieniała się wiedzą i doświadczenie, a cześć rozmów przeniosła się na kolejne aktywności. Byłam pod wrażeniem tego jak organizatorzy zadbali o dobre samopoczucie uczestników Founders Camp i z pewnością rekomenduję innym udział w tego typu wakacyjnej przygodzie.
Stawiamy na jakość, dlatego zależy nam, aby uczestnikami byli przedsiębiorcy i to tacy, którzy chcą się rozwijać i rozwijać swoje przedsięwzięcia
Obóz to maksymalne zanurzenie w treści edukacyjne. Dominują 3 panele: budowanie zespołów, cashflow oraz sprzedaż ale to nie wszystko. Podczas founders beer będą dodatkowe prelekcje m.in z zarządzania czasem. Dodatkowym atutem obozu jest fakt, że uczestnikami również są przedsiębiorcy. Co potęguje poziom wiedzy i jej przyswajanie
Tak, za dopłatą 400 zł netto, istnieje możliwość jednoosobowego pokoju
To nie szkoła, nie sprawdzamy listy obecności, to Ty decydujesz na jakich zajęciach bywasz, nie musisz korzystać z każdego warsztatu, czy być na każdym Founders Beer, ale są to bardzo wartościowe spotkania. To samo tyczy atrakcji
Naturalnie, część z prelegentów będzie z nami przez cały wyjazd, można nie tylko z nimi porozmawiać ale i napić się piwa
Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie