17/09/2020 - Zawiercie (Jura Krakowsko-Częstochowska)

Founders Camp

Pracuj nad swoją firmą i odpoczywaj w doborowym towarzystwie

Idea

Founders Camp to najważniejszy projekt, który będziemy realizowali w 2020. Chcemy połączyć 40 przedsiębiorców na wspólnym wyjeździe integracyjnym. Głęboko wierzymy, że nasz obóz to nie tylko szansa na odpoczynek w malowniczej Jurze krakowsko-częstochowskiej, ale również praca pod czujnym okiem naszych mentorów. Dzięki połączeniu wypoczynku z nauką i mentoringiem, wierzymy, że wrócicie kompletnie zmienieni, z nowym spojrzeniem na organizacje, którymi zarządzacie.

Founders Beer

To idea wieczornych spotkań przy piwie, zaczynamy je codziennie między 20.30 a 21. Każdy z Was ma swoje problemy, historie i sukcesy, najlepiej dzielić się nimi przy piwie, szukać wspólnych rozwiązań, a może i realnych relacji biznesowych?

Tyrolka

Bardzo istotnym elementem każdego wypadu są aktywne atrakcje. Pomyśleliśmy o tym i chcemy zabrać Was na tyrolkę.

Wspinaczka

“Chcę czuć więź z żywiołami i Ziemią. Skała jest skórą naszej planety, i można się od niej czegoś nauczyć, ale trzeba potrafić nawiązać łączność z żywiołami. Musisz stać się ich częścią, a nie walczyć z nimi.” Fred Nicole

Chwila relaksu na basenie

Po całodniowych warsztatach będzie okazja do zrelaksowania się w hotelowym basenie.

Chatka Biesiadna

Pierwszego dnia będziemy uczestniczyć w prawdziwej biesiadzie!

Dlaczego warto?

networking
networking
atrakcje
atrakcje
dostęp do mentorów
dostęp do mentorów
wymiana know-how między uczestnikami
wymiana know-how między uczestnikami
odpoczynek
odpoczynek

Agenda

Dzień 1 (rozpoczęcie Founders Camp) 17.09 (czwartek)

Przyjazd 18.00

Każdy z uczestników przyjeżdża, rozpakowuje się i rozpoczyna swoją wielką Founderską przygodę.

Biesiada 19.00
Founders Beer 21.00

Pierwsze piwo founderskie, zapoznanie się i długie rozmowy o naszych biznesach.

Dzień 2

Śniadanie 9.00

Zacznijmy dzień od wspólnego posiłku, musimy mieć siłę aby wzajemnie czerpać od siebie wiedzę i spędzić aktywnie dzień

Warsztat I (Piotr Zaniewicz) 10.00

warsztat gdzie Piotr przedstawi dokładnie jak zbudował machinę sprzedażowo-marketingowa w RH do pozyskania 2000 klientów b2b z całego świata. Przejdziemy poszczególnymi etapami, kanałami, rolami w organizacji, strukturami, blokami do przeskoczenia jako taka recepta, które aktualnie Piotr używa teraz w pomaganiu spółkom. Bardzo technicznie, akcjonalnie przy ziemi tak żeby każdy wyszedł z jasnym planem jak może zwiększać sprzedaż. W trakcie poza sama prelekcja i materiałami będziemy rozmawiali o case-ach uczestników

Obiad 14.00

Pomiędzy warsztatami przychodzi czas na ciepły posiłek. Tradycyjnie zjemy go wspólnie.

Warsztat II Mateusz Sobieraj od 15.00

Co jako founder powinieneś wiedzieć o marketingu
Kluczowe wskaźniki, mierzenie efektów i ...przeciekająca kasa. To wszystko i to w kontekście Waszych organizacji, zostanie opowiedziane przez Mateusza.

Przerwa 18.00

Zasłużona przerwa po wyczerpujących warsztatach

Kręgle 19.00

Zmierzmy swoje siły w kręglach. Niech wygra najlepszy!

Kolacja 20.00

Posiłek po wysiłku jest bardzo ważny, dlatego po udanych kręglach zapraszamy Was na pyszne jedzenie.

Founders Beer 21.00

Codziennie wieczorem podczas Founders Camp spotykamy się na piwie i dyskutujemy o naszych biznesach

Dzień 3

Śniadanie 9.00
Czas wolny 10.00
1:1 z mentorami 11-15.00 (z przerwą na obiad)

Spotkania 1:1 z mentorami. To Twój czas, kiedy pracujesz nad swoim biznesem.

Równolegle do innych atrakcji/spotkań.

Obiad 14.00

Po wyczerpujących spotkaniach z mentorami zjemy wspólnie kolację

Przerwa 15.00
Wspinaczka/Tyrolka 16.00

Aktywny wypoczynek pozwoli na zwiększenie liczby endorfin w organizmie :)

Founders Beer 21.00

Ostatnie wspólne piwo, przeżyjmy je dobrze i kulturalnie :)

Dzień 4 (wykwaterowanie)

Śniadanie 9.00

Ostatnie wspólne śniadanie.

Prezentacja 10.00 na temat OKR
Wykwaterowanie do 11.00

To już czas rozstania, musimy wracać do swoich obowiązków, ale wracamy przepełnienie emocjami, nowymi pomysłami i nowymi relacjami, które udało nam się zbudować.

Pożegnanie

Poznaj naszych mentorów

Wojtek Mróz
Wojtek Mróz
Alpha Capital

współpracował z ponad 300 małymi i średnimi spółkami w ramach swojej spółki doradczej www.alpha-capital.pl. Jest współzałożycielem fundacji Everest. Organizuje co roku www.biegfirmowy.pl, w którym brało udział już ponad 10000 osób z ponad 1000 firm. Przez ostatnie 4 lata zarządzał marketingiem i sprzedażą w spółce TestArmy i Testarmy CyberForces w wyniku czego spółka doszła od zera do ponad 1 mln sprzedaży miesięcznej. Ze średnio rocznym wzrostem 847% zajęła 18 miejsce w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Aktualnie odpowiada za sprzedaż w spółce Kodilla.pl w którą jest zaangażowany jako anioł biznesu od 2015 roku. Wojciech jest alumnem programu The Leadership Academy for Poland (center-for-leadership.org) i pełni funkcję teaching assistant w programie Advanced Leadership Program.

Piotr Zaniewicz
Piotr Zaniewicz
ex-Right Hello

Jako przedsiębiorca - zaliczam zarówno spektakularne sukcesy jak i porażki. W 3 lata zbudowałem ponad 100 osobowy zespół w Righthello który pozyskał i robił lead generation dla ponad 2000 firm. W tej samej firmie musiałem zwolnić kilkadziesiąt osób, następnie ogłaszając upadłość.

Jako manager - buduję i egzekwuje działania w zespołach marketingowych i sprzedażowych w B2B/IT, specjalizując się w content marketingu, networkingu, LinkedInie i cold mailingu.

Wojciech Niesyto
Wojciech Niesyto
Kogito Ventures

Współzałożyciel Kogito Ventures, funduszu inwestującego 50/50 z Aniołami Biznesu w ramach programu PFR Biznest. Wcześniej zarządzający portfelem akcji w Nordea OFE oraz Aviva OFE. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Norwegian School of Economics.

Łukasz Obuchowicz
Łukasz Obuchowicz
Kogito Ventures

Współzałożyciel Kogito Ventures, funduszu inwestującego 50/50 z Aniołami Biznesu w ramach programu PFR Biznest. Wcześniej odpowiedzialny za doradztwo transakcyjne (fuzje i przejęcia) w Banco Espirito Santo oraz Haitong Bank. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz Aarhus School of Business.

Mateusz Sobieraj
Mateusz Sobieraj
AdCookie

Od 12 lat zajmuje się marketingiem, od 9 lat przedsiębiorczością. Zbudował adCookie – jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce wg. raportu MMP. adCookie to 40 ekspertów ze wszystkich obszarów digital marketingu, którzy pomogli ponad 100 firmom, na 12 rynkach na świecie.
Inwestor i doradca strategiczny w DreamGo, jednym z czołowych, ekskluzywnych biur podróży w Polsce, które otrzymało tytuł Luksusowa Mark Roku 2019.
Członek Entrepreneurs’ Organization - największej światowej przedsiębiorców.

Pasjonat rozwoju osobistego, produktywności i dzielenia się wiedzą.

Piotr Nowosielski
Piotr Nowosielski
Just Join IT

co-founder Just Join IT oraz Rocket Jobs. Potęgę swoich organizacji zbudował na żelaznej dyscyplinie i niebanalnym podejściu do marketingu

Aleksandra Pszczoła
Aleksandra Pszczoła
Bee Talenst

Założycielka i CEO Bee Talents. W branży tech działa od 2010 roku, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej, do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Na co dzień, razem ze swoim zespołem, znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i za granicą, szkoli rekruterów oraz pokazuje swoim klientom jak dbałość o kulturę organizacyjną wspiera realizację ich celów biznesowych. Prelegentka na wydarzeniach takich jak m.in.: Kongres Profesjonalistów HR, Warszawskie Dni Rekrutacji czy HR Camp, a także autorka artykułów poświęconych rekrutacji i employer brandingowi. "Szef HR" w roku 2014. Wydawca polskiego przekładu książki "Powerful" Patty McCord. W 2019 roku Bee Talents otrzymało wyróżnienie, w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości, a Ola została wyróżniona w raporcie Strong Woman in IT stworzonym przez Come Creations Group. W październiku 2019 Bee Talents zostało wyróżnione w kategorii najbardziej innowacyjna agencja w konkursie Linkedin Talent Awards.

Katarzyna Michalak
Katarzyna Michalak
Bee Talents

Zdobywczyni I miejsca w konkursie "Perły HR 2016" w kategorii Konsultant Roku. Żeby lepiej zrozumieć świat programistów, sama wzięła udział w paru kursach, m.in. JavaScript (CODE:ME) czy Ruby on Rails (Rails Girls Tricity), a także współorganizowała weekendowe warsztaty programowania PyCode Carrots Warsaw 2016. Doświadczenie w rekrutacji IT zaczynała od pracy dla startupów w Paryżu i Monachium. Od 2017 r. jako Business Development Manager rozwija działalność Bee Talents. Dzieli się wiedzą z zakresu budowania zespołów w IT oraz kultury organizacyjnej na konferencjach takich jak Internet Beta, HR Tech Berlin, Bitspiration, Pipeline Summit czy SourceCon Amsterdam. Od 2019 wykłada na studiach podyplomowych na kierunku Employer Branding na WH AGH. Od 10.2020 studentka na kierunku Executive MBA na UEP.

Anna Ałaszkiewicz
Anna Ałaszkiewicz
Whites

Partner Zarządzająca w Grupie Digitalowej Whites. Z branżą interaktywną związana jest od 15 lat. Wcześniej, przez 9 lat pracowała w Agorze, gdzie najpierw jako Dyrektor Promocji Pionu Internet odpowiadała za kluczowe marki Gazeta.pl, a następnie jako członek Zarządu Spółki Trader kierowała zespołami marketingu, produktu i technologii. Absolwentka Polityki Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w SGH. Uważa, że decydujące znaczenie dla rozwoju i sukcesu firmy ma jej kultura i właściwi ludzie, którzy wyznają i pielęgnują te same wartości. Kocha Saaby, jedzenie i wakacje „w drodze".
Grupa Digitalowa Whites powstała w 2012 rozpoczynając działalność, jako Agencja SEO. Obecnie to ponad 90 ekspertów, którzy realizują złożone projekty internetowe wspierające transformację cyfrową swoich klientów. Prowadzi dla nich działania w obszarach szeroko rozumianego konsultingu biznesowego i digital marketingu.
Agencja działa także na rynkach międzynarodowych, m.in. dla klientów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii czy Austrii.

Dla kogo?

dla founderów
dla founderów
dla osób zarządzających biznesami
dla osób zarządzających biznesami
Dla rekinów biznesu :)
Dla rekinów biznesu :)

Hotel Villa Verde Congress & Spa 

42-400 Zawiercie
ul.Mrzygłodzka 273

Po warsztatach i innych aktywnościach będzie czas na wypoczynek w czterogwiazdkowym hotelu.

Wspólne posiłki

Podczas naszego pobytu zależy nam bardzo na jak największej integracji i wspólnym spędzaniu czasu. W ramach pakietu zapewniamy 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad i kolację). Wszystko w hotelowej restauracji, bez tracenia czasu na długie wyprawy na miasto. 

Aktywny wypoczynek

Hotel, który wybraliśmy jest jest wyposażony w basen i kręgielnie. Dzięki temu będziecie mogli aktywnie wypoczywać.

Zobacz na mapie

Uczestnikami tego obozu będą

Jakub Kot
Jakub Kot
Dealavo

Prezes Dealavo, narzędzia do monitorowania cen w internecie

Tadeusz Chruściel
Tadeusz Chruściel
Scanye

co-founder Scanye, aplikacji automatyzującej pracę biur księgowych

Jakub Król
Jakub Król
IT.focus

co-founder IT.focus, softwarehouse specjalizujący się w dedykowanym oprogramowaniu oraz PWA

Łukasz Chojnowski
Łukasz Chojnowski
United Ideas

CEO w softwarehouse budującym w Ruby on Rails

Marcelina Lipska
Marcelina Lipska
F1Brand

CEO F1Brand – Agencja Digital Marketingu

Fabian Romańczyk
Fabian Romańczyk
New Aste

Właściciel agencji e-commerce New Aste

Paulina Wardak
Paulina Wardak
Osnova

Co-Founder marki Osnowa - marki odzieżowej szyjącej w Polsce z innowacyjnych, ekologicznych materiałów. Wyróżnionej w raporcie Startupy Pozytywnego Wpływu 2020 by Koźmiński Business Hub

Diana Koziarska
Diana Koziarska
Smok Venture

Partner w SMOK Ventures. Współzałożycielka programu pre-akceleracyjnego ReaktorX. Forbes 30 przed 30. Ambasadorka Startup Poland.

Mateusz Solecki
Mateusz Solecki

Znany jako "problem solver". Od lat związany z szeroko pojętym IT w różnych branżach i obszarach. Obecnie CTO / IT Manager w branży finansowej (porównywarki produktów finansowych). Od niedawna próbuje swoich sił w ecommerce sprzedając suplementy dla koni i rozwijając kilka nowych projektów.

Michał Pośnik
Michał Pośnik
HearMe

co-founder HearMe

Patryk Ogórek
Patryk Ogórek
Aureo

Founder Aureo - oprogramowanie dla ośrodków badań klinicznych, przychodni, lekarzy

Jakub Szajdziński
Jakub Szajdziński
ENSIS Group

Partner Zarządzający w ENSIS Kancelaria Prawna Cioczek & Szajdziński Sp.j, co-founder ENSIS Group Sp. z o.o., podmiotach specjalizujących się w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, w szczególności w obszarach nowych technologii, e-commerce, equity crowdfundingu, turystyki i ochrony danych osobowych

Konrad Cioczek
Konrad Cioczek
ENSIS Group

Partner Zarządzający w ENSIS Kancelaria Prawna Cioczek & Szajdziński Sp.j, co-founder ENSIS Group Sp. z o.o., podmiotach specjalizujących się w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, w szczególności w obszarach nowych technologii, e-commerce, equity crowdfundingu, turystyki i ochrony danych osobowych

Kamil Cieplicki
Kamil Cieplicki
Cieplicki Finanse i Ubezpieczenia

Specjalizujemy się w ubezpieczeniach z segmentu zarządów spółek i przedsiębiorstw. Koncentrujemy się na branżach; IT, Biurach Rachunkowych, Rynku nieruchomości, ochronie danych osobowych, sektorze medycznym. www.cieplicki.pl

Łukasz Gągała
Łukasz Gągała
Piasecki Gągała

Wspólnik, księgowy i programista. Studiował Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej oraz Informatykę i Ekonometrię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Specjalizuje się w księgowości funduszy inwestycyjnych, księgowości startupów i firm sektora MSP. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w księgowości. W ramach biura rachunkowego pełni rolę głównego księgowego, zajmuje się księgowością spółek i jednoosobowych działalności gospodarczych. Nadzoruje procesy księgowe i kadry. Dostarcza specjalistyczne rozwiązania w zakresie automatyzacji procesów oraz odpowiada za techniczną stronę innowacyjnej księgowości dla startupów.

Krzysztof Stola
Krzysztof Stola
Blue Owl Software House

Krzysztof, to przedsiębiorca, twórca i właściciel Blue Owl Software House
z Poznania, spółki, która zajmuje się projektowaniem nowoczesnych
rozwiązań w sektorze IT. W spółce odpowiedzialny za Business
Development oraz koordynowanie pracy działu projektowania UX/UI.
Oprócz prowadzenia działalności biznesowej Krzysztof swoje
doświadczenie zdobywał w firmach rodzinnych, korporacjach oraz
przedsiebiorstwach sektora MŚP, w takich branżach, jak:
- FMCG
- Transport
- Przemysł
- Usługi doradcze
- Gastronomia
Swoje bogate doświadczenie wykorzystuje w działalności szkoleniowej,
jako trener biznesu, prowadząc warsztaty w tematyce designu,
zarządzania strategicznego oraz marketingu. Swoją wiedzę i
doświadczenie wykorzystuje także w działalności naukowej prowadząc
wykłady w ramach studiów podyplomowych na Collegium Da Vinci w
Poznaniu oraz będąc doktorantem na Wydziale Nauk o Zdrowiu
Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, poszukując możliwości
wykorzystania narzędzi zarządzania w Ochronie Zdrowia w Polsce.

Jakub Sawa
Jakub Sawa
Sawa Projekt

Jest właścicielem kilkunastu serwisów internetowych, praktykiem digitalu, aktywnie działającym w społeczności e-commerce i SEO. Tworzy i realizuje strategie wzrostu online dla największych wydawców w Polsce (Onet-RASP, Agora), zajmuje się konsultingiem i doradztwem w zakresie analityki, e-commerce oraz SEO/SEM.

Szymon Niestryjewski
Szymon Niestryjewski
SN Accounts

przedsiębiorca, doradca biznesowy oraz właściciel SN Accounts, jednego z najbardziej rozpoznawalnych, polskich biur księgowych w Wielkiej Brytanii.

Od ponad dekady wspiera przedsiębiorców, ale również stale powiększa swoje portfolio biznesowe. Obecnie zarządza trzema firmami na terenie Polski i UK. W 2019 roku wraz ze wspólnikami stworzył ProfitCrew – biznes, którego celem jest pomoc innym przedsiębiorcom zwiększyć sprzedaż w branży e-commerce na terenie całej Europy.

Piotr Penar
Piotr Penar
DreamStorm Studios

Założyciel DreamStorm Studios - firmy specjalizującej się tworzeniu gier oraz w aplikacji interaktywnych VR i AR. Pasjonat gier komputerowych i rozrywki interaktywnej, nowoczesnych rozwiązań dla marketingu oraz szeroko pojętego designu w IT. W swojej pracy zajmuje się wszystkimi aspektami tworzenia aplikacji - od ich projektowania i planowania, przez programowanie, aż po oprawę audiowizualną.

Co jest zawarte w cenie biletu?

Przejazdy busem do wszystkich atrakcji i odbiór do miejsca zameldowania
Przejazdy busem do wszystkich atrakcji i odbiór do miejsca zameldowania
Pełne wyżywienie
Pełne wyżywienie
Wspinaczka/tyrolak
Wspinaczka/tyrolak
Kręgle
Kręgle
Noclegi w 4 gwiazdkowym hotelu
Noclegi w 4 gwiazdkowym hotelu
Warsztaty z mentorami, sekcje 1:1
Warsztaty z mentorami, sekcje 1:1
Ubezpieczenie
Ubezpieczenie

Rejestracja uczestników

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ
Kto będzie uczestnikiem obozu?

Stawiamy na jakość, dlatego zależy nam, aby uczestnikami byli przedsiębiorcy i to tacy, którzy chcą się rozwijać i rozwijać swoje przedsięwzięcia

Czego mogę się nauczyć podczas obozu?

Obóz to maksymalne zanurzenie w treści edukacyjne. Dominują 3 panele: budowanie zespołów, cashflow oraz sprzedaż ale to nie wszystko. Podczas founders beer będą dodatkowe prelekcje m.in z zarządzania czasem. Dodatkowym atutem obozu jest fakt, że uczestnikami również są przedsiębiorcy. Co potęguje poziom wiedzy i jej przyswajanie

Czy istnieje możliwość jednoosobowego pokoju

Tak, za dopłatą 400 zł netto, istnieje możliwość jednoosobowego pokoju

Czy muszę być na wszystkich zajęciach?

To nie szkoła, nie sprawdzamy listy obecności, to Ty decydujesz na jakich zajęciach bywasz, nie musisz korzystać z każdego warsztatu, czy być na każdym Founders Beer, ale są to bardzo wartościowe spotkania. To samo tyczy atrakcji

Czy będzie możliwość porozmawiania z prelegentami poza warsztatami?

Naturalnie, część z prelegentów będzie z nami przez cały wyjazd, można nie tylko z nimi porozmawiać ale i napić się piwa

Opinie uczestników

Tadeusz Chruściel
Tadeusz Chruściel

Przedsiębiorczość to często samotna droga. Founders Camp udowadnia, że nie musi tak być! Ekipa 30 founderek i founderów, która błyskawicznie się zakumplowała, wymieniała doświadczenia, pomysły oraz dobrze bawiła podczas weekendu w Bieszczadach. Kolejna edycja to must-be wyjazd!

Jakub Król
Jakub Król

Founders Camp było wydarzeniem, które połączyło ogromną ilość wiedzy, z prawdziwym poznaniem biznesów i ludzi za nimi stojącymi. Wyniosłem z wydarzenia nie tylko dużą ilość motywacji, ale przede wszystkim dla mnie FC dał konkretne dane, informacje i drogę tego co muszę poprawić w swojej firmie, żeby jeszcze bardziej się rozwinęła. Atmosfera, aktywności i organizacja czasu sprzyjały poznawaniu nowych podejść do biznesu i wchłanianiu wiedzy. Wielkie podziękowania dla MiB-u z Michałem i Martą na czele, dla prelegentów oraz wszystkich ludzi. Polecam Founders Camp i wybieram się na pewno na kolejną edycję.

Piotr Penar
Piotr Penar

Founders Camp okazał się być dla mnie jednym z najlepszych wyjazdów biznesowych w jakich miałem okazję brać udział. Podczas wyjazdu, oprócz poznania innych przedsiębiorców i ich sposób prowadzenia biznesu, mieliśmy okazję otrzymać sporą dawkę przydatnej wiedzy, podczas sprawnie przeprowadzonych szkoleń. Atmosfera obozu sprzyjała integracji, i pozwoliła na połączenie relaksu z nauką - a przy okazji całość dała ogrom energii do działania nad własną firmą. Polecam wszystkim tym, którzy myślą o rozwoju swojego biznesu!

Mateusz Kurleto
Mateusz Kurleto

Founders Camp to wyjątkowe wydarzenie, które zebrało grupę 30 przedsiębiorców. Poza merytorycznymi wykładami kompleksowo przedstawiającymi problemy zarządzania finansami, HR-ami i sprzedażą były to przede wszystkim inspirujące spotkania i rozmowy z właścicielami różnorodnych, mega ciekawych biznesów. Poznanie wyzwań i perspektyw ich założycieli to ogromna wartość w prowadzeniu biznesu.

Ola Pszczoła
Ola Pszczoła

Pierwsza edycja Founders Camp połączyła właścicieli firm z różnych branż. Wyjazd idealnie łączył ich różnorodne cele takie jak: networking, poszerzenie wiedzy oraz odpoczynek. Podczas warsztatów z HR, które prowadziłam, grupa z dużym zaangażowaniem wymieniała się wiedzą i doświadczenie, a cześć rozmów przeniosła się na kolejne aktywności. Byłam pod wrażeniem tego jak organizatorzy zadbali o dobre samopoczucie uczestników Founders Camp i z pewnością rekomenduję innym udział w tego typu wakacyjnej przygodzie.

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie

Marta
Marta Bąk-Kamińska
tel: 503 934 638

[email protected]