28/11/2019 - Warszawa

Marketing i sprzedaż usług profesjonalnych (IT, księgowość, usługi prawne)

Szkolenie dla osób, które chcą usprawnić procesy sprzedaży i marketingu w swoich organizacjach

Jak stworzyć sprawny dział marketingu i sprzedaży w usługach profesjonalnych (softwarehouse, biuro rachunkowe, kancelaria prawna)

Nie ważne czy jesteś przedsiębiorcą zarządzającym softwarehousem, biurem rachunkowym czy kancelarią prawną, czy może pracujesz w marketingu bądź sprzedaży w tego typu organizacjach. Z pewnością zależy Ci na tym aby dział marketingu i sprzedaży działały bardzo sprawnie i przede wszystkim…skutecznie. Zapisz się na nasze szkolenie już dziś i spotkajmy się we wrześniu w Warszawie. Koniecznie obejrz video z referencjami z poprzedniej edycji naszego szkolenia.

 

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Budować marketing twojej firmy, który przełoży się na sprzedaż
Budować marketing twojej firmy, który przełoży się na sprzedaż
Planować marketing i sprzedaż oraz kontrolować procesy
Planować marketing i sprzedaż oraz kontrolować procesy
Poprawisz sprzedaż
Poprawisz sprzedaż
Zwiększysz liczbę leadów dla swojej organizacji
Zwiększysz liczbę leadów dla swojej organizacji

Program szkolenia

28.11.2019 (marketing Michał Budniak)

Moduł I

Jak pozyskiwać leady b2b?

Moduł II

Podstawy pozycjonowania marketingowego w usługach profesjonalnych B2B: customer journey, uvp, persony.

Moduł III

Generowanie leadów B2B za pomocą outbound marketingu

Moduł IV

Generowanie leadów B2B za pomocą Content marketingu

Moduł V

Generowanie leadów B2B za pomocą Google i Facebook ads

Moduł VI

Budowanie wiarygodności: zewnętrzne i wewnętrzne dowody społeczne

Moduł VII

Jak wychodzić za granicę?

Moduł VIII

Jak budować zespół marketingowy?

Moduł IX

Podstawy analityki, eksperymenty i wyciąganie wniosków

29.11.2019 (sprzedaż Bartek Majewski))

moduł I

Jaki jest klient w 2019

Moduł II

Jak pogodzić sprzedaż z marketingiem B2B?

Moduł III

Schemat skutecznego spotkania sprzedażowego

Moduł IV

Podstawy negocjacji

Moduł V

Analityka w sprzedaży

Moduł VI

Polecane narzędzia

Moduł VII

Segmentacja sprzedażowa i kwalifikacja potencjalnych klientów

Moduł VIII

Podstawy polityki cenowej

Moduł IX

Skąd się biorą handlowcy - czyli podstawowa rekrutacja i kadry w sprzedaży

Moduł X

Kolejne transakcje: Podstawy dosprzedaży i sprzedaży krzyżowej

Moduł XI

Ekspansja zagraniczna od strony sprzedażowej

Dla kogo jest to szkolenie?

dla marketingowców
dla marketingowców

którzy chcą zarządzać procesami marketingowymi w firmach b2b

dla CEO
dla CEO

którzy prowadzą firmy typu softwarehouse, kancelaria prawna, biuro rachunkowe

dla sprzedawców
dla sprzedawców

którzy chcą zrozumieć marketing i poszerzyć swoje umiejętności sprzedażowe

Poznaj naszych trenerów

Michał Budniak
Michał Budniak
Casbeg

Customer Success Manager w Casbeg. Michał ma 12 lat doświadczenia w marketingu oraz zarządzaniu zespołami marketingowymi. Do jego obszarów ekspertyzy zlicza się marketing efektywnościowy, strategia firm B2B, ekspansja zagraniczna oraz leadgeneration. Pracował we wiodących firmach B2B jak i B2C - między innymi w Divante, Trans.eu, Archicom. Trener, wykładowca, autor artykułów w prasie branżowej. Uczestniczył w projektach doradczych dla firm takich jak TenderHut, Droids On Roids, Prowly, Exaco, Livespace czy Neoteric.

Bartek Majewski
Bartek Majewski
Casbeg

CEO Casbeg. Jakiś czas po tym gdy wartość zrealizowanych przez niego transakcji przekroczyła 20 milionów złotych - został menedżerem i skierował uwagę na inne metryki. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientow na 41 rynkach. W ciągu 12 lat spędzonych sprzedaży pracował między innymi w Righthello, OEX Divante, Unity, Hipotekaplus.pl. Jako konsultant pracował z jednymi z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce, m.in. Callpage, Droids on Roids, Monterail, Pixers, Sotrender, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric, PromoTraffic

Sala szkoleniowa

Stacja Wiedzy, ul. Kolejowa 47 lok. U-23 (Warszawa)

Zobacz na mapie

Co nas wyróżnia?

Praca na realnych case study uczestników
Praca na realnych case study uczestników
zmapowanie problemów uczestników i ich precyzyjne rozwiązywanie
zmapowanie problemów uczestników i ich precyzyjne rozwiązywanie
Indywidualne podejście
Indywidualne podejście
Kompleksowe podejście do uczestników
Kompleksowe podejście do uczestników

Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu!

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ
Czy po wypełnieniu formularza mam zarezerwowane miejsce?

Nie. Gwarancją miejsca jest opłacenie faktury proforma, którą wystawimy po wypełnieniu formularza na stronie szkolenia.

Ile czasu przed szkoleniem powiniem zjawić się w sali wykładowej?

Dobrą praktyką jest zjawienie się 15 minut przed czasem. Nigdy nie zaczynamy zajęć wcześniej niż przed 9.00 ale warto zapoznać się z innymi uczestnikami szkolenia.

Czy dostanę prezentację po szkoleniu?

Tak, najdalej kilka dni po szkoleniu wysyłamy do wszystkich uczestników szkolenia prezentację

Opłaciłem fakturę co dalej?

Najpóźniej 7 dni po opłaceniu faktury otrzymasz od nas maila onboardingowego ze szczegółami szkolenia.

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie

Marta
Marta Bąk-Kamińska
tel: 503 934 638

[email protected]

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam