Kurs on-line

Generowanie leadow i zarządzanie nimi

Marketingowa część pracy związana z procesem sprzedażowym.

System Generowania Leadów - kurs dla osób chcących generować więcej zapytań ofertowych

Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydac najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.

Gdy kilka lat temu prowadziłem agencję content marketingową, myślałem, że generowanie zapytań po 30 zł sprawia, że jestem kozakiem, potem koszt pozyskania leada z płatnych działań przez długi czas udawało nam się utrzymywać na poziomie 18-20 zł i znów myślałem „Jestem najlepszy”. Dopiero gdy udało mi się wygenerować jednym artykułem kilkadziesiąt zapytań i zasięg na fb na poziomie prawie 100.000 zrozumiałem, że jestem dopiero na początku drogi.

Akademia Lead Generation Next Level Leads jest kursem dostosowany do polskich realiów, ale podparty bogatym doświadczeniem na rynkach zagranicznych Michała Korby, 

Zamknięta społeczność

Same lekcje video często nie dają takiej wartości jak dostęp do wielu specjalistów, którzy są w stanie wymieniać się wiedzą z różnorodnych obszarów generowania zapytań.

 

Lista przykładowych lead magnetow

Chcemy dawać konkretne sposoby, dlatego przygotowaliśmy PDF z inspiracjami jeżeli chodzi o lead magnety. Czy wiesz, że niektore z tych lead magnetow dały nawet kilka tysięcy pozyskanych maili?

 

Schematy lejków marketingowych

W 2011 roku założyłem swoją działalność. Niemal od samego początku mniej lub bardziej intuicyjnie zacząłem stosować lejki marketingowe

 

Schematy pozyskiwania ruch na lead magnet

Coraz ciężej lead magnetami w stylu „darmowy” ebook pozyskać leady. W sieci krąży masa „miałkich” treści dlatego rykoszetem cierpią ciekawe inicjatywy. Dziś musisz sprytnie pozyskiwać ruch nawet na lead magnet. Pokażemy Ci taktyki, które działają! Czyli takie, które testowaliśmy na sobie

 

Gwarancja satysfakcji

Kurs jest objęty gwarancją satysfakcji! Jeżeli nie będziesz zadowolony z kursu, możesz dokonać zwrotu, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania dostępu do nagrań

 

Mentor w sesji na żywo

Pewnie boisz się, że lekcje video to za mało. Tak! To jedynie baza, ale trzeba później pracować dalej. My taką pracę na żywo z mentorem organizujemy. Raz w miesiącu będziemy się spotykali i analizowali sobie konkretne case-y, dawali sobie rady co jeszcze można poprawić, co dopracować itd. Będziemy uczyli się w modelu mentor:grupa ale czasami będziemy omawiać indywidualne przypadki naszych członków

 

Tabelka do liczenia kosztów kanałów

Prawdziwa petarda, będziesz mógł policzyć różne kanały, różne kampanie a nawet pojedyncze zdarzenia. Jeden z najjaśniejszych punktów kampanii

 

Najniższa cena

Kupujesz i otrzymujesz kurs w najniższe na ten moment cenie, po zakończeniu okienka sprzedażowego kurs wzrośnie w swojej cenie. Aktualnie jego cena to 1230 zł brutto czyli 1000 zł netto

Biblioteka źródeł

Zbiór blisko 100 amerykańskich i polskich publikacji dotyczących różnych obszarów związanych z generowaniem leadów, zaczynając od konstrukcji landing page czy tworzeniu person, po zaawansowane taktyki content marketingowe

 

 

 

Czego dowiesz się z kursu?

Precyzyjniej i sprytniej szukać zapytań od osób, które Cię interesują
Dokładnie liczyć i kalkulować, które kanały są dla nas najbardziej opłacalne
Zbudować zespół odpowiedzialny za lead generation i połączyć sprawnie ten dział z działem sprzedaży

Moduły

MODUŁ I: Powitanie i omówienie planu "gry"

Czego się nauczysz, kto Cię będzie uczył i dla kogo jest ten kurs

Przejrzymy sobie plan gry, jak będziemy się uczyć, jakie ilości wiedzy są dobre i przede wszystkim poznasz naszego mentora, Michała Korbę

Czego NIE będzie w tym kursie, a o co musisz zadbać aby odnieść finalny sukces sprzedażowy

Kurs jest dopiero początkiem, więc jak w każdym dobrym planie, dowiesz się co musisz zrobić aby maksymalnie wykorzystać nabytą wiedzę

MODUŁ II: Trochę teorii ale tylko tyle aby lepiej wykonać część praktyczną

Czym jest Lead i dlaczego musisz mieć jasną definicję tego słowa w firmie

Jedni mówią, że leadem jest sam mail, inni potrzebują znacznie więcej informacji kontaktowych. Ważne abyś miał to zdefiniowane i aby cała Twoja firma dobrze to rozumiała

MQL'e, SQL'e, TOFU, BOFU, HOT, COLD, Outbound i Inbound, i inna ‚nowomowa' które ułatwia zrozumieć cały proces zarządzania leadami

Proces sprzedaży to wiele obco brzmiących pojęć. Te pojęcia będą nam towarzyszyły w codziennej pracy, musimy je poznać, aby lepiej zrozumieć całą infrastrukturę, którą będziemy budować.

Generowanie, podgrzewania, scoring i kwalifikacja czyli wszystko czym zajmuje się marketing przed przekazaniem szansy sprzedażowej do handlowców

Pierw myślimy jak wygenerować zapytanie, ale często zapominamy o tym co dalej powinno dziać się z zapytaniem. Podgrzewanie, scoring i kwalifikacja. Wszystko po to aby dział sprzedaży miał dużo mniej pracy, aby domykanie zapytań było dużo łatwiejsze!

CRM dlaczego musisz go mieć, jak wybrać ten który będzie dla Ciebie najlepszy, i dlaczego marketing i sprzedaż muszą pracować na tym samym zestawie danych

Narzędzie, które będzie stanowiło o porządku, będzie uspójniało pracę między działami marketingu i sprzedaży. Z tej lekcji dowiesz się co zrobić z Twoim CRM-em aby wszystko było jeszcze prostsze, skuteczniejsze

MODUŁ III: Generowanie leadów

Lead Generatory czyli wartościowe treści za które klienci chcą płacić swoimi danymi kontaktowymi

Pozyskiwanie danych poprzez "zrobie se ebooka" umarło, strategia produkcji wartościowych treści musi być przemyślana, wielokanałowa aby była skuteczna. Właśnie o tym opowiemy w tej lekcji

Call backi - czyli dlaczego czasem wystarczy propozycja oddzwonienia

Nie wykorzystujesz na stronie narzędzia jakim jest call back? To narzędzie może być skuteczniejsze niż samo umieszczenie telefonu. Pokażemy jak wyciskać nim jeszcze więcej

Formularze zapytania ofertowego

Jakie pola są niezbędne, dlaczego klient nie wypełnia Twojego formularza i dlaczego masz taką małą skuteczność na formularzu.

Triale i okresy próbne czyli naturalne źródło inbound'owych leadów

Dla tworcow SaaS, triale, okresy probne, testowe konta są bardzo dobrym sposobem na wygenerowanie dodatkowych zapytań. Pokażemy jak można robić to jeszcze skuteczniej.

Pop-up'y, exit pop-up'y i gated content kiedy warto je stosować i jak technicznie zabrać się za wdrożenie ich na stronie internetowej

Klient chce już wyjść ze strony internetowej a nawet nie wiemy kim jest? A może wertuje naszego bloga nawet nie myśląc o ofercie? Zróbmy coś i go "przechwyćmy"

Landing Page generujące leady o czym należy pamiętać

Czy wiesz jak dużo potencjalnych kontaktów tracisz, tylko dlatego, że masz źle zoptymalizowany landingpage? Przejdźmy krok po kroku przez jego budowę i "wyciśnijmy" więcej leadów ze strony

Lead Adsy (FB, Google, LinkedIn)

Płatne działania, jak je wykorzystywać aby zwiększać pułap zapytań ofertowych

Płatna promocja czyli wsparcie działań lead generation

Nie samym organikiem człowiek żyje. Właśnie o tym będziemy mówili w tym rozdziale

Bezpłatna promocja działań lead generation

Każdy oszczędny wie, że im taniej tym lepiej, a co jak pokażemy jak bez wydawania złotówki wygenerować zapytania ofertowe?

Social listening i social selling jedna z technik generowania leadów

Chcesz pozyskiwać zapytania ofertowe w mediach społecznościowych? Jak wchodzić w interakcje, jak zbudować podejście skupione wokół mediów społecznościowych?

Personal Branding w generowaniu leadów

Czy Twoja marka osobista ma znaczenie przy generowaniu zapytań? Tak i to ogromne. Dowiesz się nie tylko jak wykorzystać markę osobistą ale także jak ją budować z myślą o lead generation

Reverse IP identyfication czyli kto odwiedza Twoją stronę internetową

Zwykle przez Google nie wiemy kto odwiedza naszą stronę www. więc nie mamy danych kto potencjalnie jest zainteresowany naszą usługą. Czas rozszyfrować te dane

MODUŁ IV: Zarządzanie leadami

Segmentacja bazy i źródło pozyskania leada i dlaczego praca na listach to za mało

Nie każde źródło zapytań ma takie samo znaczenie i taką samą rolę. Wszystkiego o segmentacji bazy oraz różnic w źródłach dowiesz się z tej lekcji

Wzbogacanie danych o firmach i ludziach (dostępne technologie, najlepsze praktyki, sprawdzone sposoby)

Skupimy się na narzędziach i technologiach, które wzbogacają nam dane o naszych leadach.

Lead scoring jak do tego się zabrać i dlaczego prze komplikowanie tego procesu jest drogą donikąd

Upraszczanie, to słowo klucz, które powinno nam towarzyszyć zawsze i wszędzie. Także przy scoringu zapytań. Dowiedź się jak zrobić to mądrze

Wyzwania związane z unikalnymi identyfikatorem Firmy lub Kontaktu, jak sobie z tym radzić
Lead Nurturing czyli podgrzewanie leadów do czasu aż będą gotowe do sprzedaży

Chłodny lead, lead, który miał niewiele punktów styku z nami. Co zrobić z takim zapytaniem, takim leadem. Podgrzewanie i lead nurturing jest właściwą odpowiedzią. Pokażemy Ci jak tego dokonać prawidłowo

MODUŁ V: Działania wychodzące

Zakup a budowanie własnej bazy za i przeciw, oraz bezpieczne modele rozliczeń z dostawcą

Różne mity powstały na temat zakupu baz i ich budowania od zera. Rozprawimy się z nimi i powiemy jaką drogę wybrać i kiedy

LinkedIn - reachout spamerów czy jednak skuteczny kanał pozyskiwania leadów

Potencjał Linkedina, jak zrobić to skutecznie aby nie trafić do worka wraz z tysiącami spamerów

Cold mailing - czy nadal działa

Czy działania chłodnych wiadomości jeszcze działają? Czy są rzeczy, które zwiększają szanse na powodzenie kampanii cold mailingowej?

Cold mailing - technologiczne aspekty związane z dostarczalnością

Zrozumienie technologii pozwala nam lepiej zrozumieć kiedy wpadamy do spamu i jak się przed tym uchronić.

Jak tworzyć kampanie cold mailingowe które konwertują

Treści wiadomości, wyszukiwanie kontaktów i wiele innych czynników, które zwiększają szansę na powodzenie kampanii coldowych

Cold calling - zmora czy jednak niedoceniany kanał sprzedaży

Zimne telefony - jak się do nich zabrać, czy one mogą być w XXI w. narzędziem wspierającym sprzedaż? Czy to się wogóle opłaca czasowo?

Organizacja zespołu SDR, Pre-Sales

Stworzenie pracy dla zespołu, którego zadaniem jest preselekcja zapytań. Porozmawiamy jak taki zespół zbudować, jak wyposażyć go w narzędzia

MODUŁ VI: Współpraca działu marketingu i sprzedaży

Organizacja zespołu, wspólne cele, skorelowane KPI'je i specjalizacja stanowiskowa

Jak stworzyć środowisko pracy dla zespołu, którego celem będzie pozyskiwanie leadów, jak wyznaczać KPI dla zespołu czy poszczególnych stanowisk

Dlaczego marketer napisze lepszego maila, a handlowiec przeprowadzi lepszą rozmowę czyli najlepsze praktyki przygotowania materiałów tekstowych i graficznych wspierających proces zarządzania leadami

W zespole ważne są role, jak je poukładać, jak zbudować dobry przepływ informacji i jak dbać o proces

Przekazywanie Lead'ów do działu sprzedaży

Więcej o pozyskiwaniu leadów do działu sprzedaży i ich przekazywaniu

MODUŁ VI: Podsumowanie

Jakie kompetencje powinieneś wynieść?

Co powinieneś potrafić zrobić jeżeli rzetelnie przeszedłeś przez ten kurs

Autor kursu

Michał Korba
Michał Korba
User

Jeżeli ktoś ma uczyć Cię generowania leadów to z pewnością Michał Korba. Człowiek odpowiedzialny za generowanie leadów w jednym z najbardziej rozpoznawalnych startupów User.com. Dzięki wiedzy Michała nauczysz się skutecznie generować zapytania dla swojej organizacji ale także nimi zarządzać. Wszystkie metody nauczania są pierw przetestowane na "własnej skórze", co jest gwarantem skuteczności

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla marketerow
  • Dla growth hackerow
  • Dla osob odpowiedzialnych za wzrost w organizacji
  • Dla sprzedawców, którzy lepiej chcą zrozumiec działania marketingowe
  • Dla właścicieli firm typu SaaS
  • Dla właścicieli firm usługowych
  • Dla freelancerow, którzy chcą pozyskiwać więcej zapytań ofertowych

Dla kogo nie jest ten kurs?

  • Dla osób działających w obszarze b2c
  • Dla osób, których biznes nie jest osadzony w internecie. 

Co zawiera ten kurs?

  • Ponad 6h nagrań video z konkretnym omówieniem narzędzi, taktyk. Nagrania zawierają także screencasty gdzie Michał opowiada jak wykonać dane czynności
  • Schematy lejków
  • Tabelkę do liczenia kosztów pozyskiwania zapytań
  • Zamkniętą społeczność dla zajaranych pozyskiwaniem zapytań
  • Sesje QA na żywo

Zapisz się na kurs teraz!

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ
Czy jeżeli mam "zerową" wiedzę warto dołączyć?

Tłumaczymy od absolutnych podstaw, więc bez względu jaki jest Twój aktualny poziom wiedzy, ten kurs na pewno Ci się przyda

Czy kurs zawiera jedynie lekcje video?

Nie, wraz z kursem dostajesz również dostęp do grupy gdzie spotkają się osoby zajarane tematem lead generation

Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań, mogę dostać zwrot?

Tak, od momentu otrzymania materiałów możesz zrezygnować w ciągu 14 dni bez podawania powodów.

Powered by: unstudio.pl