29/10/2019 - Warszawa

Naucz się budować efektywne kampanie leadowe w Google ADS

Szkolenie dla osób, które chcą samemu generować zapytania ofertowe w systemie Google ADS

Jak zbudować efektywną kampanie Google ADS

Skoro jesteś na tej stronie, to znaczy, że na pewno chcesz zacząć skutecznie pozyskiwać zapytania ofertowe z Google ADS. Być może do tej pory ADS-y wydawały Ci się drogie i nieefektywne, bo nie potrafiłeś skutecznie dobierać słów kluczowych i paliłeś budżet. Poznaj zatem naszą propozycje warsztatów, których celem jest przekazanie maksymalnie “mięsnej” wiedzy. Pracujemy na realnych projektach uczestników a maksymalna ich liczba to 12, aby pracowało nam się sprawnie.

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Budować efektywne kampanie w Google ADS, bez konieczności przepalania pieniędzy na starcie
Budować efektywne kampanie w Google ADS, bez konieczności przepalania pieniędzy na starcie
Nauczysz się dobierać tzw. „money keyword” czyli słowa, które nie tylko ładnie wyglądają ale również konwertują w postaci $
Nauczysz się dobierać tzw. „money keyword” czyli słowa, które nie tylko ładnie wyglądają ale również konwertują w postaci $
Wydawać mniej na działania PPC, dzięki mądrej strategii
Wydawać mniej na działania PPC, dzięki mądrej strategii

Program szkolenia

29.10.2019

9.00-9.15

Przywitanie i zapoznanie się z biznesami uczestników

10.15-10.30

Przerwa kawowa

10.30-11.30

Słowa kluczowe
* jakich słów możesz używać, a jakich nie możesz
* jak podzielić słowa kluczowe na grupy, żeby zachować największość trafność
* jak sprytnie korzystać z dopasowań, żeby osiągnąć więcej konwersji.

11.30-12.00

Lokalizacja i język
* czy lokalizacja wyświetlania reklam ma aż tak duże znaczenie?
* jak wykorzystywać zaawansowane ustawienia lokalizacji, by wycisnąć więcej z kampanii
* czy aby na pewno wiesz w jakim języku “klikają” Twoi odbiorcy?

12.00-13.00

Harmonogram
* kiedy wyświetlać reklamy Twoim odbiorcom?
* jakie są szanse i zagrożenia korzystania z harmonogramu reklam.

13.00-13.30

Przerwa obiadowa

13.30-14.15

Teksty reklamowe
* jak pisać reklamy, żeby spełniały odpowiedni cel
* jakie formaty stosować
* jak, co i kiedy testować
* jak poprawnie stosować rozszerzenia reklam
* ukryte opcje w reklamach

14.15-14.45

Strona docelowa
* na jaką stronę kierować ruch
* jak testować i badać strony docelowe przy użyciu różnych narzędzi?

14.45-15.00

Jak zdobywać leady w sieci reklamowej
* jak budować skuteczne grupy odbiorców, którzy nie byli na Twojej stronie?
* jak skutecznie docierać do odbiorców, którzy już byli na naszej stronie?

15.00-15.15

przerwa kawowa

15.15-15.45

Mierzenie konwersji
* co mierzyć, jak mierzyć i jak interpretować wyniki, bo to wcale nie takie oczywiste.

15.45-16.40

Automatyzacja
* jak zautomatyzować pracę z Google Ads, by spędzać w nim mniej czasu, bez obawy, że coś nas ominie?

16.45-17.00

Raportowanie
* jak wygenerować gotowe raporty i jak stworzyć dedykowane raporty, aby były czytelne i szybkie w przygotowaniu.

Dla kogo jest to szkolenie?

dla przedsiębiorców
dla przedsiębiorców

szukających nowych metod pozyskiwania wartościowych zapytań

dla managerów marketingu
dla managerów marketingu

którzy są odpowiedzialni w organizacji za pozyskiwanie zapytań ofertowych

szukających pomysłu na biznes
szukających pomysłu na biznes

dzięki temu szkoleniu, będziesz mógł tanio przetestować czy na Twój pomysł znajdą się potencjalni klienci

Poznaj naszych trenerów

Krzysztof Wroński
Krzysztof Wroński
Semhouse

Specjalista marketingu i analityki internetowej. Właściciel firmy szkoleniowo konsultingowej Semhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Jego specjalizacją jest Google Ads i Analytics.



Prowadził kampanie dla wielu branż i marek, m.in. dla Big Star, Gaspol, F&F, Motrex, Going, Rosenthal, NF Polska, Going, Bridgestone dla Opomarket.pl. Posiada wszystkie certyfikaty specjalisty Google Ads i Analytics. Szkolił też i udzielał konsultacji pracownikom takich marek jak iTaxi, PZU, NC+ czy skycash.

Sala szkoleniowa

Dom wiedzy, ul. Puławska 14 (Warszawa)

Zobacz na mapie

Co nas wyróżnia?

Praca na realnych case study uczestników
Praca na realnych case study uczestników
zmapowanie problemów uczestników i ich precyzyjne rozwiązywanie
zmapowanie problemów uczestników i ich precyzyjne rozwiązywanie
Indywidualne podejście
Indywidualne podejście
Kompleksowe podejście do uczestników
Kompleksowe podejście do uczestników

Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu!

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ
Czy po wypełnieniu formularza mam zarezerwowane miejsce?

Nie. Gwarancją miejsca jest opłacenie faktury proforma, którą wystawimy po wypełnieniu formularza na stronie szkolenia.

Ile czasu przed szkoleniem powiniem zjawić się w sali wykładowej?

Dobrą praktyką jest zjawienie się 15 minut przed czasem. Nigdy nie zaczynamy zajęć wcześniej niż przed 9.00 ale warto zapoznać się z innymi uczestnikami szkolenia.

Czy dostanę prezentację po szkoleniu?

Tak, najdalej kilka dni po szkoleniu wysyłamy do wszystkich uczestników szkolenia prezentację

Opłaciłem fakturę co dalej?

Najpóźniej 7 dni po opłaceniu faktury otrzymasz od nas maila onboardingowego ze szczegółami szkolenia.

Masz pytania lub wątpliwości?

Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde pytanie

Marta
Marta Bąk-Kamińska
tel: 503 934 638

[email protected]

Głodny wiedzy? Zapraszamy do sklepu z kursami i ebookami

Sprawdzam