Marketing i Biznes SEO/SEM Urodziny NetArch | Sempai, czyli 10 lat w wyszukiwarkach internetowych! 27 kwietnia, Kawiarnia Muzyczna Fama

Urodziny NetArch | Sempai, czyli 10 lat w wyszukiwarkach internetowych! 27 kwietnia, Kawiarnia Muzyczna Fama

Urodziny NetArch | Sempai, czyli 10 lat w wyszukiwarkach internetowych! 27 kwietnia, Kawiarnia Muzyczna Fama

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Agencja SEM Sempai w tym roku obchodzi 10. urodziny! Z tej okazji przygotowaliśmy coś specjalnego, coś co chodziło nam po głowach od dłuższego czasu. Już od 10 lat robimy marketing w wyszukiwarkach internetowych i właśnie to będzie motywem przewodnim naszej imprezy. Świętuj razem z nami okrągłą rocznicę i weź udział w urodzinowym party, połączonym z prezentacjami naszych przyjaciół z branży marketingu internetowego! Wstęp na imprezę jest wolny, jednak z powodu ograniczonej liczby miejsc – obowiązuje wcześniejsza rejestracja.

KIEDY:  27 kwietnia 2016, start godz. 18:00

GDZIE:  Kawiania Muzyczna FAMA, Białystok

Na imprezie wystąpią m.in. Kamila Kiersznowska (PR & Social Media Manager w Dr Tusz), Marcin Łukiańczyk (twórca UpolujEbooka.pl), Paweł Paszkowski (Dyrektor Generalny bdsklep.pl), Dorota Zaniewska (freelancer, specjalizuje się w video marketingu) oraz Marta Rogalewska (Marketing & Business Development Consultant w Fair Play Crew).

O czym dokładniej będziemy mówić? O tematach, które lubimy najbardziej, czyli SEO i kampanie AdWords. Przygotowaliśmy też coś ekstra – panel dyskusyjny, podczas którego eksperci z takich branż, jak: social media, e-mail marketing, RTB i marketing automation, przekażą Wam garść praktycznych porad, jak rozwijać swój biznes dzięki “Internetom” :). Po części merytorycznej zapraszamy wszystkich na wspólne świętowanie i networking, podczas których nie zabraknie #drinków #babeczek oraz #konkursu dla prawdziwych Geeków!

Teraz trochę o nas… Co oznacza dla nas te 10 lat? Przez okrągłą dekadę mieliśmy okazję współpracować z kilkuset Klientami, robiliśmy dla nich optymalizację SEO, kampanie AdWords lub analitykę webową. Udało nam się skompletować bardzo zgrany zespół, składający się z prawdziwych pasjonatów e-marketingu.

Partnerzy merytoryczni spotkania to: DrTusz, UpolujEbooka.pl, BdSklep oraz Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej.

Patronatu medialnego udzielili nam: magazyn Marketer+, portale Crossweb, Marketing i Biznes, eBiznesonline, BialystokOnline, Dzień Dobry Białystok oraz Przedsiębiorcze Podlasie.

Z powodu ograniczonej liczby miejsc, prosilibyśmy o wcześniejszą rejestrację na stronie: https://10latsempai.evenea.pl/

Więcej informacji można znaleźć na stronie:

http://10lat.sempai.pl/

AGENDA SPOTKANIA

18.30 – Powitanie, krótkie podsumowanie 10-letniej działalności NetArch | Sempai, Sebastian Suma, CEO Sempai

18.50 – Pieniądze to nie wszystko. Rola Quality Score w aukcji Google AdWords,  Adam Cieśla, SEM Manager Sempai

19:15 – SEO i MOBILE – Jak zmieniają się potrzeby//wyszukania mobilne, Benedykt Protasiuk, SEO Manager Sempai

19:40 – Panel dyskusyjny „WPŁYW NOWYCH MEDIÓW I TECHNOLOGII NA REKLAMĘ W INTERNECIE”:

  • Adam Cieśla
  • Kamila Kiersznowska
  • Marcin Łukiańczyk
  • Paweł Paszkowski
  • Dorota Zaniewska
  • Marta Rogalewska

20:15 – Wspólne świętowanie :), konkursy, networking…

PRELEGENCI:

Sebastian Suma – Od 2006 roku związany z branżą internetową, współwłaściciel firmy NetArch zajmującej się projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w Internecie. Od 2010 roku Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI (wydzieloną ze struktur firmy NetArch), specjalizującą się w działaniach SEO/SEM.

Posiada bogatą wiedzę oraz doświadczenie z dziedziny sprzedaży i marketingu internetowego. Obecnie odpowiada za planowanie i realizację strategii w kampaniach mrketingowych dla ponad 70 klientów z branży e-commerce.

Adam Cieśla – Człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce.

Począwszy od 2008 roku skompletował kolejne oficjalne certyfikaty Google w zakresie reklamy Adwords w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej oraz analiz i raportowania z Google Analytics.

Benedykt Protasiuk – Od września 2009 roku zawodowo zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Wcześniej tworzył i pozycjonował własne serwisy internetowe, monetyzując ruch przy pomocy programu Google AdSense już w 2006 roku.

Obecnie jest menadżerem działu SEO w Sempai, gdzie dba o efektywność działań zespołu specjalistów pracujących dla prawie setki klientów. Po godzinach tworzy strony pod programy partnerskie (afiliacje).

Kamila Kiersznowska – w branży web od 2009 roku. Obecnie zawodowo związana z firmą DrTusz jako PR & Social Media Manager, wcześniej z agencją Isobar Poland. Współorganizator konferencji EastBiz i EastMedia.

Kobieta energia, zawsze z uśmiechem na twarzy! Uzależniona od smartfona i kawy.

Marcin Łukiańczyk – Przeszło 13 lat w branży e-commerce, praktyczną wiedzę zdobywał w pracy przy ponad 200 dedykowanych rozwiązaniach B2C / B2B. W 2011 roku mianowany prezesem grupy BNI Białystok. Od 2012 roku tworzy najprężniej rozwijającą się porównywarkę cen e-booków w Polsce UpolujEbooka.pl.

W 2014 roku umieszczony przez BRIEF na 14 pozycji w rankingu 50 Kreatywnych w biznesie i określony przez nich: „Łukiańczyk to jeden z najbardziej doświadczonych polskich biznesmenów zajmujących się e-commerce.”

Paweł Paszkowski – Manager z wieloletnim doświadczeniem w handlu i marketingu internetowym. Od 6 lat związany z branżą e-commerce. Dyrektor Generalny bdsklep.pl – największego w Polsce supermarketu internetowego. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Białymstoku oraz wykładowca Studiów Podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Politechniki Białostockiej.

Doradza w zakresie marketingu internetowego, e-handlu, budowania relacji z klientem, usability i procesów w sklepach internetowych oraz w szeroko pojętej tematyce e-commerce.

Dorota Zaniewska – Tworzy strategie komunikacji online i 360’. Specjalizuje się w wykorzystaniu wideo w komunikacji internetowej. Pracowała przy opracowywaniu strategii wideo dla E.Wedel, Rossman, BNP Paribas, Danwood, Netia, Zielona Linia. Współtworzyła strategie digitalowe i projekty m.in. dla Mulikina, Allianz, AEGON, Nikona. W ostatnich latach związana była z agencją Infinity Group, obecnie freelancer.

Jest w gronie wykładowców Studiów Podyplomowych Politechniki Białostockiej na kierunku Marketing Internetowy, gdzie opowiada o Marketingu wideo. Z wykształcenia i pasji antropolog, zakochana w idei leśnych przedszkoli.

Marta Rogalewska – Marta jest project managerką i strateżką związaną z nowymi mediami od 2006 roku. Prowadziła projekty m.in. dla takich marek jak Hasbro, E. Wedel, Era (T-Mobile), Citi, Jim Beam, czy EY i współpracowała z wieloma czołowymi agencjami w Polsce. Jej „konikiem” są aspekty prawne przedsięwzięć interaktywnych, a dzięki wieloletniej współpracy z marką Red Bull oraz realizacji międzynarodowych projektów powiązanych z zespołem Fair Play Crew wyspecjalizowała się w kampaniach lifestyle’owych, internetowej promocji eventów oraz budowie wizerunku w sieci.

Marta jest też wykładowcą na Politechnice Białostockiej, na kierunku Marketing Internetowy i współtwórczynią programu szkoleniowego Gold & Finch.

Czytaj również:

Ten audyt SEO ląduje w koszu

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl