Brak porozumienia i walka między marketingiem i sprzedażą to wciąż zbyt częsta rzeczywistość w wielu firmach. Tymczasem współpraca obu działów przekłada się nie nie tylko na lepsze relacje, ale przede wszystkim na większe zyski oraz zadowolenie klientów.
Marketing a sprzedaż B2B – z perspektywy praktyków – to temat piętnastego meetupu marketingowo-technologicznego organizowanego po godzinach przez DIGITALKOD CONSULTING, przy wsparciu zaproszonych ekspertów.
Eventy powstały z myślą o stworzeniu nieformalnej przestrzeni do spotkań, wymiany złych i dobrych praktyk oraz nawiązywaniu nowych znajomości wśród profesjonalistów z różnych obszarów digitalu. Na każde z wydarzeń składają się trzy prelekcje zaproszonych gości, którzy dzielą się własnymi i wartościowymi doświadczeniami.Stawiamy nacisk na merytorykę nie autopromocję. Cyklicznie odbywają się również interaktywne pokazy i dyskusje. Rozmawiamy o nowoczesnym marketingu: strategii i nowych technologiach w digitalu oraz ich wpływie na rozwój firm. Omawiamy współczesne wyzwania marketerów i organizacji związane z powszechną automatyzacją oraz digitalizacją, praktycznym wykorzystywaniem pojęć i technologii takich jak VR, AR, AI, growth hacking czy CX. Zobacz materiały i relacje ze spotkania poświęconego marketingowi na rynkach zagranicznych: w US, UK, regionie CEE oraz Rosji.
Wydarzenia adresowane są do CMO, menedżerów i przedsiębiorców technologicznych, marketerów odpowiedzialnych za działania zorientowane na rozwój biznesu. Koncentrujemy się na obszarze marketingu B2B i H2H, nie zaś na perspektywie agencji interaktywnych i marketingowych.
9 maja spotykamy się po raz pietnasty, po raz kolejny w Campus Warsaw. Wydarzenie to poświęcone będzie działaniom na linii marketing-sprzedaż a doświadczeniami podzielą się: Małgorzata Kroh (Philips), Radek Zaleski (Netguru) oraz Marcin Sokołowski (ShareBee). Wydarzenie poprowadzi Anna Kreiser.
Partnerami medialnymi meetupu są m.in.: Marketing i biznes, Marketer+, Nowy marketing oraz Sprawny.marketing.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja.
Organizatorem wydarzeń jest DIGITALKOD CONSULTING, partner w marketingu B2B i cyfrowej transformacji przedsiębiorstw.
Zostaw komentarz