Facebook wprowadza reklamy do Messengera 

Facebook, ciągle największy potentat w kategorii mediów społecznościowych, wprowadził na całym świecie ofertę, która pozwala markom na zamieszczanie reklam w komunikatorze Messenger. Celem takiej promocji jest zwiększenie konwersji i ruchu. Ma ona pomóc w docieraniu do obecnych i nowych klientów, a partnerzy biznesowi mogą rozszerzać zasięg swoich kampanii o bazę ponad 1,2 miliarda użytkowników.

Nowy format reklam, początkowo testowany tylko w Australii i Tajlandii, jest już dostępny globalnie, w tym w Polsce.

Osoba, która kliknie w reklamę, zostanie przeniesiona w miejsce określone przez twórcę. Nowy format dostępny będzie w menadżerze reklam oraz w narzędziu Power Editor.

Wśród głównych celów kampanii, które prowadzone mogą być na Messengerze, poza wzrostem ruchu i konwersji, jest także grono celów rozszerzonych, np. instalowanie aplikacji itp.

Przesunięcie kampanii reklamowych na Messengera to krok, który nikogo nie powinien dziwić. Facebook na podstawie własnych analiz opublikował dane, które mówią, że 63% ankietowanych częściej kontaktuje się z firmami przy pomocy komunikatora.

Skąd Polacy czerpią informacje o wydarzeniach w kraju i na świecie?

Portale internetowe to główne źródło wiedzy na temat bieżących wydarzeń w kraju i na świecie dla ponad połowy Polaków (54%). Taką funkcję pełnią portale społecznościowe dla co piątego respondenta (21%), prasa codzienna dla 22%, a blogi oraz vlogi – dla 8%. Takie dane zostały przekazane po badaniu Attention Marketing Research.

Wśród odpowiedzi pojawiły się także telewizja (ta publiczna ma jednak niski poziom zaufania dla ponad połowy badanych), radio (28%), prasa opiniotwórcza (14%) i czasopisma poradnikowe (5%).

Młodzi ludzie coraz rzadziej skupiają uwagę na mediach tradycyjnych. Osoby starsze przywiązane są do swoich telewizorów, prasy, a rzadziej korzystają ze świata online i mobile.

Ludzie podatni są na funkcjonowanie tzw. „baniek” informacyjnych, manipulacji, a nawet wykluczenia informacyjnego ze względu na atomizację i decentralizację systemu.

Media społecznościowe zachęcają, by spędzać na nich jak najwięcej czasu. Dbają o samopoczucie, więc „serwują” użytkownikowi głównie te informacje, które są zbieżne z ich poglądami. Sprawia to, że użytkownik ma wrażenie, że rzeczywistość mu potakuje.

Telewizji publicznej ufają głównie widzowie po 55. roku życia (20%). Media prywatne konkurują z publicznymi jakością oraz szybkością informacji, a także kanałami dostarczania.

Reebok otworzył sklep, w którym płaci się wysiłkiem fizycznym

Reebok Fit Shop – sklep, w którym płacisz wysiłkiem fizycznym.

600 metrów kw. powierzchni, sprzęt do ćwiczeń, treningi, opieka trenera, strefa chillout i pełna kolekcja marki.

Autorska waluta delta z wizerunkami ambasadorów marki pozwala na sfinansowanie 1/4 ceny zakupów. Jak ją zdobyć? Trzeba wylosować w Fit Shopie zadanie treningowe i wykonać je.

Reebok Fit Shop otwarty będzie do końca wakacji. Wdrożeniem i planowaniem strategii oraz kreacji zajęła się agencja Cut The Mustard. Sklep dostępny jest przy pl. Trzech Krzyży 10/14.

Wirtualna Polska wygrała procesy dotyczące marki wp.pl i zarejestrowała ją w urzędzie patentowym

Wirtualna Polska kontra Leszek Bogdanowicz, rzekomy autor nazw Wirtualna Polska i WP – sprawę tę rozstrzygnięto na korzyść WP. Teraz firma może zarejestrować w Urzędzie Patentowym RP znaki wp i wp.pl.

Bogdanowicz domagał się zaprzestania korzystania z marek oraz przygotowanej przez niego części portalu. Firma kwestionowała prawa autorskie Bogdanowicza, tłumaczyła również, że sporna część portalu wycofana została z użycia już w 1995 roku.

Sprawa sądowa toczyła się od kilku lat. Powództwo Bogdanowicza zostało oddalone przez sąd pierwszej instancji oraz sąd apelacyjny. Bogdanowicz wniósł skargę kasacyjną, a Sąd Najwyższy odmówił przyjęcia tej skargi do rozpoznania. Urząd Patentowy RP na początku czerwca br. udzielił marce praw ochronnych do znaków towarowych słownych wp i wp.pl.

Co smartfony mówią o uczestnikach Open’er Festivalu?

Ponad połowa uczestników to osoby w wieku 20-30 lat. Co trzecia osoba szuka partnera. Co dziesiąta należy do mniejszości seksualnej. 80 procent robi zakupy w Lidlu i Biedronce, a wśród operatorów rządzi Play. Wszystkie te dane zgromadziła i przeanalizowała firma Slectivv.

Selectivv przeprowadziło analizę 118 tys. użytkowników smartfonów. Wykorzystano do tego geotrapping, czyli oznaczanie użytkowników mobile przebywających w jednym miejscu.

Co jeszcze możemy wyczytać z raportu? Minimalną większość stanowili mężczyźni, wśród systemów zdecydowanie wygrał Android, a 14 proc. badanych to kobiety, które… starają się o dziecko. Tyle samo procent to osoby, które uprawiają sport.

Badanie to potwierdza bardzo popularną hipotezę, że nasz smartfon to najbardziej osobisty przedmiot, który nosimy ze sobą wszędzie.

UOKiK przygląda się reklamom suplementów diety

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wziął pod lupę reklamy suplementów diety Pneumolan i Pneumolan Plus. Spółka zobowiązała się do usunięcia skutków kwestionowanych praktyk.

Kreacje w/w środków miały sugerować, że leczą one choroby i zapobiegają im. Spółka zobowiązała się do usunięcia i zaprzestania używania sformułowań, które wprowadzają konsumentów w błąd.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów monitoruje reklamy suplementów diety. W toku są 3 postępowania: dwa przeciwko Aflofarm Farmacja Polska i jeden przeciw Logihub.

UOKiK na początku roku wydał decyzję dotyczącą Olimp Laboratories. Spółka uniknęła kary, zobowiązała się bowiem do usunięcia skutków nieuczciwej reklamy. Na własny koszt wyemitowała w radiu komunikaty o tym, że Chela Mag B6 mogła wprowadzać konsumentów w błąd.

Prasówka powstaje dzięki:

INIS

INIS to kompleksowa obsługa kampanii reklamowych online nastawionych na efekt. Nie jesteśmy jednym z wielu pośredników. Posiadamy własne zasoby bazodanowe, system mailingowy oraz autorskie narzędzie, pozwalające na automatyczną emisję, analizę i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym.

Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach.

W naszej ofercie znajdziesz:

• kampanie emailingowe i display

• email retargeting, video mailing, responsive email design

• display remarketing w RTB, hiperpersonalizację, tagowanie, tracking

• geotargetowanie i targetowanie: demograficzne, behawioralne, na urządzenia mobilne

Elivo

mail: michal@elivo.pl
telefon: 695 069 430
strona www: http://elivo.net/

Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Elivo jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Elivo liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

Polecane Artykuły