To jest przedsprzedaż, kurs będzie dostępny 15 lutego. Przedsprzedaż trwa tylko od 10 do 17 grudnia do godziny 21.00
Czasy, w których można było osiągnąć wyniki bez dużych budżetów dawno minęły? Nie prawda, dziś po prostu jest większa konkurencja i trzeba być bardziej “smart”.
Łatwiej osiągać sukces gdy mamy dostęp do programisty, content managera i osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie linków. Znacznie trudniej gdy wszystko chcemy robić inhouse.
Właśnie dlatego stworzyliśmy ten kurs. Dla ekomersiakow, którzy chcą robić SEO na własną rękę, lub być lepszym partnerem dla agencji, której zlecamy pozycjonowanie, a także dla agencji, które chcą znaleźć ciekawe metody na SEO dla sklepów internetowych
Kupujesz dostęp do kursu: jest to przedsprzedaż kurs pojawi się 15 lutego.
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Pomówimy jak nasz kurs może pomóc wspierać Twoje cele biznesowe i jak możesz z niego korzystać
Google nieustannie zmienia czynniki, kore bierze pod uwagę przy ustalaniu pozycji. Warto jest wiedzieć nieco więcej na temat tych czynników, aby bardziej świadomie podejmować decyzje
Czy wiesz, że z googlowskich map też możesz "zbierać" ruch dla swojego sklepu? Jeżeli prowadzisz również sprzedaż stacjonarną może przynieść to wiele korzyści!
Projektowanie sklepu internetowego na samym początku, pozwoli uniknąć Ci wielu kosztownych zmian w dalszym etapie. Nie stać Cię na ignorowanie tego!
To co tygryski lubią najbardziej, a w polskiej sieci nie ma zbyt wiele źródeł profesjonalnej wiedzy na temat struktury linkowania sklepów internetowych. Zapoznaj się z materiałem i opracuj mistrzowską strategie link buidingową
Czy linki z social media działają, czy social media może w jakiś sposób wspierać działania SE0? Na te i wiele pytań znajdziesz odpowiedzi w materiale
Często dobieramy złe słowa kluczowe albo zbyt trudne do wypozycjonowania albo zbyt ogolne, albo takie jak ludzie w ogole nie wpisują. Nie sztuką jest zdobyć top na nic nieznaczące słowa albo ugrzęznąć w okolicy pozycji 100. Sztuką jest aby słowa przynosiły konwersje. Właśnie tego się dowiesz z tego rozdziału
Budujemy sklep i przechodzimy do jego linkowania, często zapominając ile dobra można wycisnąć z optymalizacji strony www. Zróbmy to razem, obierzmy strategię!
Mamy dużo treści na stronie sklepu? Prowadzimy bloga? Wyciśnijmy z tych działań maksimum. Zoptymalizujemy stare wpisy, zbudujmy plan na budowanie treści nowych.
Wiem, że korzystasz z opisów producenta ;) Zobaczymy czy to takie złe i co można z tym zrobić
Jeju, a czemu Twoje zdjęcia tyle ważą? Porozmawiamy o tym co można zrobić z grafikami na stronie sklepu, a wiem, że masz ich naprawdę dużo
Czy tylko Goole Analytics wspiera analizę tego co osiągnąłeś ze swoim sklepem internetowym? Nie! i właśnie o tym będzie ta lekcja.
Struktura strony, jak ją poprawnie zoptymalizować i analizować?
Troszkę spraw technicznych, ale wytłumaczonych tak aby każdy mógł wynieść z tego możliwie jak najwięcej
Część rzeczy chcesz szybko zaindeksować, część ma być ukryta dla wyszukiwarek? To wszystko można w prosty sposób nadzorować aby było maksymalnie czytelne
Nawet nie wiesz jak wiele sklepów ma z tym problem. Poprawna struktura adresów url, tak by były proste, czytelne i przyjazne dla ludzi i robotów
Wszystko o tzw. "canonicalach"
Strony wynikowe - jak je sortować i filtrować? Tego właśnie dowiesz się z tego rozdziału
Czym jest paginacja (stronicowanie) i jak można ją wykorzystać na Twoim sklepie?
Sprzedajesz nie tylko w Polsce? Koniecznie dowiedz się jak poprawnie zoptymalizować strony w innych wersjach językowych
Bardzo ważny element w wynikach wyszukiwania ale też bardzo ważny jeżeli chodzi o samą konwersję. Jakie rzeczy mają wpływ na tempo ładowania strony www i jak przyspieszyć stronę sklepu
Linkowanie wewnętrzne jest nie mniej ważne niż linkowanie z serwisów zewnętrznych ale pomijamy je myśląc, że nie da nam tyle co linki z innych stron. Dowiesz się jak zbudować linkowanie wewnętrzne i jakie cuda może ono dać jeżeli chodzi o pozycjonowanie
404 to nie tylko informacja dla klienta o niedostępności produktu, to także szansa na Twoje pozycjonowanie a także szansa na sprzedaż czegoś innego!
Wyszedłeś ze sprzedaży jakiegoś produktu? Ale co z linkiem, który nabrał mocy w wyszukiwarce? Czy pozwolisz go tak po prostu zmarnować? Zobacz jak może wykorzystać archiwum produktów
Jeżeli coś jest standardowe i robią to wszyscy to na pewno nie jest to coś co da Ci przewagę. Zobacz jakie niestandardowe rzeczy można zrobić w kwestii pozyskiwania odnośników
Jak skonstruować menu sklepu? Co jest lepsze "stopka" czy "czapeczka"
Paweł od wielu lat zajmuje się szeroko pojętym SEO realizując
projekty dla małych, średnich i dużych firm oraz przedsiębiorstw.
Prowadzi szkolenia, przeprowadza audyty SEO oraz jest uczestnikiem wielu
konferencji marketingowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się
na blogu www.zgred.pl
Dołącz do kursu, poprowadzę Cię krok po kroku jak zrobić SE0 Twojego sklepu. Dołącz a nie pożałujesz! Dajemy Ci gwarancję satysfakcji, masz 14 dni na zapoznanie się z materiałami i ocenę ich przydatności, możesz zrezygnować bez podania przyczyny.
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Zakończyliśmy przedsprzedaż
Tak, każdemu kursantowi przysługuje 14 dniowa gwarancja, liczona od dnia wyjścia kursu. Jeżeli kurs nie spełni Twoich oczekiwań zwrócimy Ci 100% kwoty. Nie musisz podawać powodów, chociaż konstruktywny feedback zawsze w cenie.
Rozpoczęcie programu nastąpi 15 lutego. Tego dnia dostaniesz maila z informacją jak poruszać się po programie
Nie, video to tylko jedna z opcji. Wiemy jak bardzo jesteś zapracowany, dlatego prócz video, dajemy dostęp do wszystkich materiałów w postaci audio. Teraz możesz się uczyć biegając, odkurzają czy podczas podróży do pracy.
Kurs jest sprzedawany w modelu przedsprzedaży