Kurs on-line

Kurs SEO dla e-commerce

Wszystko co każdy ekomersiak powinien wiedzieć o pozycjonowaniu sklepu internetowego.

Akademia Ekomersiaka - kurs SEO dla e-commerce

To jest przedsprzedaż, kurs będzie dostępny 15 lutego. Przedsprzedaż trwa tylko od 10  do 17 grudnia do godziny 21.00

Czasy, w których można było osiągnąć wyniki bez dużych budżetów dawno minęły? Nie prawda, dziś po prostu jest większa konkurencja i trzeba być bardziej “smart”.

Łatwiej osiągać sukces gdy mamy dostęp do programisty, content managera i osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie linków. Znacznie trudniej gdy wszystko chcemy robić inhouse.

Właśnie dlatego stworzyliśmy ten kurs. Dla ekomersiakow, którzy chcą robić SEO na własną rękę, lub być lepszym partnerem dla agencji, której zlecamy pozycjonowanie, a także dla agencji, które chcą znaleźć ciekawe metody na SEO dla sklepów internetowych

 

Kupujesz dostęp do kursu: jest to przedsprzedaż kurs pojawi się 15 lutego.

Do zakończenie przedsprzedaży zostało

0

Dni

0

Godzin

0

Minut

0

Sekund

Czego dowiesz się z kursu?

Jak dobrze optymalizować e-sklep? Na jakie elementy musisz zwrócić uwagę, aby Twój sklep był przyjazny dla wyszukiwarek
Jak robić SEO w sposób sprytny? Tak aby nie wydawać zbędnie pieniędzy, nie przepalać budżetów.
Jak wybrać money keyword? Słowa kluczowe, ktore zapewnią Ci zwroty z inwestycji

Moduły

0. Powitanie i omówienie planu gry

Czym będzie ten kurs i jak może wesprzeć rozwój Twojego sklepu internetowego

Pomówimy jak nasz kurs może pomóc wspierać Twoje cele biznesowe i jak możesz z niego korzystać

1. Jak działa wyszukiwarka Google i jak podejść do strategii budowania obecności w wynikach wyszukiwania

Czynniki on-site i off-site decydujące o pozycji domeny w Google.pl

Google nieustannie zmienia czynniki, kore bierze pod uwagę przy ustalaniu pozycji. Warto jest wiedzieć nieco więcej na temat tych czynników, aby bardziej świadomie podejmować decyzje

„Lokalne SEO” – jak pozycjonować w mapach Google

Czy wiesz, że z googlowskich map też możesz "zbierać" ruch dla swojego sklepu? Jeżeli prowadzisz również sprzedaż stacjonarną może przynieść to wiele korzyści!

Algorytmy Google – na co zwrócić uwagę projektując swój serwis

Projektowanie sklepu internetowego na samym początku, pozwoli uniknąć Ci wielu kosztownych zmian w dalszym etapie. Nie stać Cię na ignorowanie tego!

Budowanie, optymalizacja i analiza linków

To co tygryski lubią najbardziej, a w polskiej sieci nie ma zbyt wiele źródeł profesjonalnej wiedzy na temat struktury linkowania sklepów internetowych. Zapoznaj się z materiałem i opracuj mistrzowską strategie link buidingową

Czy warto robić social media

Czy linki z social media działają, czy social media może w jakiś sposób wspierać działania SE0? Na te i wiele pytań znajdziesz odpowiedzi w materiale

2. Jak tworzyć i optymalizować treści

Wyszukiwanie słów kluczowych, badanie ich potencjału

Często dobieramy złe słowa kluczowe albo zbyt trudne do wypozycjonowania albo zbyt ogolne, albo takie jak ludzie w ogole nie wpisują. Nie sztuką jest zdobyć top na nic nieznaczące słowa albo ugrzęznąć w okolicy pozycji 100. Sztuką jest aby słowa przynosiły konwersje. Właśnie tego się dowiesz z tego rozdziału

Strategia optymalizacji stron oraz pozyskiwanie ruchu z long tail

Budujemy sklep i przechodzimy do jego linkowania, często zapominając ile dobra można wycisnąć z optymalizacji strony www. Zróbmy to razem, obierzmy strategię!

Sposoby budowania i optymalizacji contentu

Mamy dużo treści na stronie sklepu? Prowadzimy bloga? Wyciśnijmy z tych działań maksimum. Zoptymalizujemy stare wpisy, zbudujmy plan na budowanie treści nowych.

Duplikacja treści – czy to jest straszne

Wiem, że korzystasz z opisów producenta ;) Zobaczymy czy to takie złe i co można z tym zrobić

Zarządzania treścią i grafiką w serwisach

Jeju, a czemu Twoje zdjęcia tyle ważą? Porozmawiamy o tym co można zrobić z grafikami na stronie sklepu, a wiem, że masz ich naprawdę dużo

Narzędzia wspomagające analizę

Czy tylko Goole Analytics wspiera analizę tego co osiągnąłeś ze swoim sklepem internetowym? Nie! i właśnie o tym będzie ta lekcja.

3. Aspekty techniczne – jak zrobić audyt SEO samemu

Analiza i optymalizacja struktury stron

Struktura strony, jak ją poprawnie zoptymalizować i analizować?

Kody odpowiedzi serwera, przekierowania i błędy

Troszkę spraw technicznych, ale wytłumaczonych tak aby każdy mógł wynieść z tego możliwie jak najwięcej

Zarządzanie indeksacją i crawl budget

Część rzeczy chcesz szybko zaindeksować, część ma być ukryta dla wyszukiwarek? To wszystko można w prosty sposób nadzorować aby było maksymalnie czytelne

Struktura adresów URL – sposoby tworzenia i zarządzania adresami

Nawet nie wiesz jak wiele sklepów ma z tym problem. Poprawna struktura adresów url, tak by były proste, czytelne i przyjazne dla ludzi i robotów

użycie atrybutu rel=”canonical”

Wszystko o tzw. "canonicalach"

optymalizacja stron wynikowych (sortowanie, filtrowanie)

Strony wynikowe - jak je sortować i filtrować? Tego właśnie dowiesz się z tego rozdziału

Paginacja (stronicowanie)

Czym jest paginacja (stronicowanie) i jak można ją wykorzystać na Twoim sklepie?

optymalizacja wersji językowych

Sprzedajesz nie tylko w Polsce? Koniecznie dowiedz się jak poprawnie zoptymalizować strony w innych wersjach językowych

Prędkość ładowania

Bardzo ważny element w wynikach wyszukiwania ale też bardzo ważny jeżeli chodzi o samą konwersję. Jakie rzeczy mają wpływ na tempo ładowania strony www i jak przyspieszyć stronę sklepu

4. Tipsy i tricki w sklepach

Budowanie oraz optymalizacja linkowania wewnętrznego

Linkowanie wewnętrzne jest nie mniej ważne niż linkowanie z serwisów zewnętrznych ale pomijamy je myśląc, że nie da nam tyle co linki z innych stron. Dowiesz się jak zbudować linkowanie wewnętrzne i jakie cuda może ono dać jeżeli chodzi o pozycjonowanie

Zarządzanie przekierowaniami i stroną 404

404 to nie tylko informacja dla klienta o niedostępności produktu, to także szansa na Twoje pozycjonowanie a także szansa na sprzedaż czegoś innego!

Budowanie archiwum produktów

Wyszedłeś ze sprzedaży jakiegoś produktu? Ale co z linkiem, który nabrał mocy w wyszukiwarce? Czy pozwolisz go tak po prostu zmarnować? Zobacz jak może wykorzystać archiwum produktów

Niestandardowe pozyskiwanie odnośników

Jeżeli coś jest standardowe i robią to wszyscy to na pewno nie jest to coś co da Ci przewagę. Zobacz jakie niestandardowe rzeczy można zrobić w kwestii pozyskiwania odnośników

Budowanie menu – stopka vs czapeczka

Jak skonstruować menu sklepu? Co jest lepsze "stopka" czy "czapeczka"

Autor kursu

Paweł Gontarek
Paweł Gontarek
Zgred

Paweł od wielu lat zajmuje się szeroko pojętym SEO realizując
projekty dla małych, średnich i dużych firm oraz przedsiębiorstw.
Prowadzi szkolenia, przeprowadza audyty SEO oraz jest uczestnikiem wielu
konferencji marketingowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się
na blogu www.zgred.pl

Kurs SEO dla e-commerce z masą taktyk do wdrożenia w Twoim e-sklepie!

Dołącz do kursu, poprowadzę Cię krok po kroku jak zrobić SE0 Twojego sklepu.  Dołącz a nie pożałujesz! Dajemy Ci gwarancję satysfakcji, masz 14 dni na zapoznanie się z materiałami i ocenę ich przydatności, możesz zrezygnować bez podania przyczyny.

Do zakończenie przedsprzedaży zostało

0

Dni

0

Godzin

0

Minut

0

Sekund

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osob, ktore nie mają budżetow na wyspecjalizowane agencje SE0
  • Dla osob, ktore chcą mieć wsparcie w postaci innych ekomersiakow, którzy wzajemnie będą pomagali sobie rozwiązywać swoje problemy 

Dla kogo nie jest ten kurs?

  • Dla agencji SE0, któreore szukają niekonwencjonalnych metod na pozyskiwanie ruchu dla swoich klientów
  • Dla agencji digital, które mają wśród swoich klientów e-commerce i chcą świadczyć dla nich usługę pozycjonowania

Co zawiera ten kurs?

  • Dla freelancerow, którzy chcą podnieść swoje kompetencje
  • Dla growth hackerow, którzy chcą znaleźć metody na tanie lub bezpłatne rozwiązania budujące ruch w sklepie

Zapisz się na kurs teraz!

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ
Czy jeżeli kurs mi się nie przyda mogę poprosić o zwrot?

Tak, każdemu kursantowi przysługuje 14 dniowa gwarancja, liczona od dnia wyjścia kursu. Jeżeli kurs nie spełni Twoich oczekiwań zwrócimy Ci 100% kwoty. Nie musisz podawać powodów, chociaż konstruktywny feedback zawsze w cenie.

Kiedy rozpoczyna się program

Rozpoczęcie programu nastąpi 15 lutego. Tego dnia dostaniesz maila z informacją jak poruszać się po programie

Czy kurs jest wyłącznie w formie video?

Nie, video to tylko jedna z opcji. Wiemy jak bardzo jesteś zapracowany, dlatego prócz video, dajemy dostęp do wszystkich materiałów w postaci audio. Teraz możesz się uczyć biegając, odkurzają czy podczas podróży do pracy.

Czy kurs otrzymuję od razu?

Kurs jest sprzedawany w modelu przedsprzedaży

Powered by: unstudio.pl