Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #54 E-handel okazał się być nieopłacalny dla Kauflandu

Prasówka e-commerce #54 E-handel okazał się być nieopłacalny dla Kauflandu

Prasówka e-commerce #54 E-handel okazał się być nieopłacalny dla Kauflandu

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Polski e-commerce największe oblężenie przezywa po świętach

27, 28, 29 grudnia. To podczas tych dni, a nie okresu przedświątecznego, w zeszłym roku na witrynach polskich e-sklepów panował największy ruch. Dane na temat zachowania użytkowników sieci w wieku od 7 do 75 lat zebrała firma Gemius. Dziennie pomiędzy 7,5, a 8 milionów Internautów, czyli niemalże jedna trzecia polskiego Internetu odwiedziła strony e-commerce w tym czasie. To o 20% więcej niż cała średnia z grudnia.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Najmocniej poświąteczny przypływ ruchu doświadczyły e-sklepy, serwisy z promocjami i wyprzedażami oraz wirtualne pasaże handlowe. Spadła za to w porównaniu z początkiem miesiąca liczba użytkowników odwiedzających serwisy aukcyjne, porównywarki cenowe, strony z opiniami o sklepach oraz serwisy z zakupami grupowymi.

    Średnio 3,1 miliona Internautów dziennie przeglądało e-sklepy za pomocą urządzeń mobilnych w grudniu 2016 roku. 18 grudnia był szczytowym dniem pod względem ruchu mobilnego. 3,4 miliona osób odwiedziło wtedy witryny związane z e-commerce. 28 grudnia był okresem, kiedy najwięcej użytkowników komputerów stacjonowanych i laptopów przeglądało strony e-sklepów. Zainteresowanych zakupami było wtedy 6 milionów osób.

    e-handel

    E-handel okazał się być nieopłacalny dla Kauflandu

    Niemiecka sieć hipermarketów po trwających od października zeszłego roku zmaganiach z handlem internetowym uznała cały e-commerce za nieopłacalny i postanowiła zamknąć usługę. Klienci mieli według firmy patrzeć przychylnym okiem na możliwość zamawiania towarów do domu, co wcale jednak nie przełożyło się na chęć skorzystania z niej.

    E-commerce testowany był tylko na terenie Berlina. 23 grudnia sieć wyciąga wtyczkę z serwerów, na których znajduje się strona internetowa przez, którą Berlinczycy mogą składać zamówienia.

    Nowa usługa okazała się być nierentowna i tylko podniesienie cen produktów mogłoby ją uratować na co kierownictwo Kauflandu nie zamierza się zdecydować. 300 osób zatrudnionych do obsługi programu pilotażowego ma znaleźć pracę na innych stanowiskach w firmie.

    Dostawa tego samego dnia umocni Twój e-commerce

    Firma logistyczna Delta Kurier w swoim badaniu stwierdziła, że wprowadzenie możliwości otrzymania zamówionych produktów tego samego dnia zwiększa konwersję w e-sklepach o 23%.

    W przyszłym roku rynek przesyłek kurierskich ma wzrosnąć o 12%. Wolumen przesyłek ma przekroczyć 440 milionów. Wartość całego segmentu ma wynieś 6,4 miliarda złotych.

    polski e-commerce

    Które rynki e-commerce będą najszybciej rosły w Europie?

    Firma Wordplay stworzyła raport, w którym zbadała to jak szybko rosnąć będą rynki e-commerce w Europie. Największy wzrost w przeciągu najbliższych pięciu lat mieć będzie miejsce w Holandii. Obecnie e-commerce w tym kraju wart jest 25 miliardów dolarów. W 2021 roku wartość rynku ma wynieść 36 miliardów, co stanowi 14% wzrostu rok do roku. Przez ostatnie dwa lata handel internetowy rósł w tym kraju w tempie 11% rocznie.

    We Włoszech e-handel także ma rosnąć przez omawiany okres z prędkością 14% . W ciągu ostatnich pięciu lat liczba Włochów korzystających z Internetu zwiększyła się o 14%, więc część wzrostu będzie opierała się na recepcji e-commerce wśród nowych użytkowników.

    Oto przewidywane wzrosty na badanych rynkach :
    Belga: 7 procent
    Denia: 10 procent
    Francja: 9 procent
    Niemcy: 11 procent
    Włochy: 14 procent
    Holandia : 14 procent
    Norwegia: 10 procent
    Polska: 8 procent
    Rosja: 8 procent
    Hiszpania: 7 procent
    Szwecja: 9 procent
    Turcja: 13 procent
    Wielka Brytania: 10 procent

    e-handel

    Click & Collect zwiększa sprzedaż

    JDA stworzyła sondaż, w którym zapytała 8 238 osób z Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Szwecji o doświadczenia z odbiorem produktów w e-handlu. W przeciągu ostatniego roku 42% e-konsumentów skorzystało z opcji Click & Collect, a jedna czwarta zakupiła dodatkowy przedmiot podczas odbioru zamówionego towaru na terenie sklepu.

    43% korzysta z tego sposobu odbierania produktów, żeby uniknąć kosztów dostawy. 36% uważa Click & Collect za bardziej wygodny sposób odbioru niż oczekiwanie na przyjazd kuriera. Opinia ta szczególnie popularna jest w Zjednoczonym Królestwie, gdzie 49% respondentów się z nią zgadza.
    56% procent, osób które skorzystało w ostatnim roku z Click & Collect doświadczyło jednak pewnych problemów z tą metodą odbioru. Pracownicy sklepu czasem miewają trudności z odnalezieniem zamówionego towaru, brakuje oddzielnego pomieszczenia przeznaczonego do odbioru, przedmioty czasem bywają uszkodzone, lub stają się niedostępne po złożeniu zamówienia.

    polski e-commerce

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    FreshMail

    Pon-Pt: 8:00-17:00
    (+48) 12 617 60 10
    pomoc@freshmail.pl

    FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    GetResponse

    Oferty biznesowe: sales@getresponse.com

    Kontakt dla mediów: marketing@getresponse.com

    Do tej pory zaufało nam ponad 350 000 klientów ze 182 krajów, a platforma GetResponse dostępna jest w 21 językach. Ponad 300 naszych profesjonalistów pracuje w biurach w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Malezji, Indiach i Rosji.

    Nieprzerwanie od 15 lat dostarczamy najwyższej jakości rozwiązania dla online marketerów, które umacniają pozycję przedsiębiorców i pomagają w rozwoju biznesu.

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl