Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #27 – Ikea ma nowy pomysł na sprzedaż e-commerce

Prasówka e-commerce #27 – Ikea ma nowy pomysł na sprzedaż e-commerce

Prasówka e-commerce #27 – Ikea ma nowy pomysł na sprzedaż e-commerce

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

IKEA z nowym pomysłem na sprzedaż e-commerce

IKEA z nowym pomysłem na ecommerce.

Do tej pory IKEA sprzedawała meble w sklepach stacjonarnych. W 2015 roku marka zaczęła inwestować w rozwiązania ecommerce i dzięki temu zyskała nowych klientów, którzy chętnie z tego rozwiązania skorzystali. Jak zapowiada Torbjorn Loof z IKEA, całkiem możliwe, że w 2018 roku firma zacznie sprzedawać swoje produkty poprzez zewnętrzne platformy. Jeszcze w tym samym roku marka chce umożliwić zakupy online na każdym rynku, gdzie znajdują się sklepy stacjonarne. Gdzie pojawią się meble z IKEA? Mówi się, że może być to Amazon lub Alibaba, ale Loof nie chce potwierdzić tych doniesień. Pozostaje czekać na kolejne informacje.

Walmart z kolejnymi nowinkami mającymi wpływ na customer experience

Walmart z kolejnymi nowinkami mającymi wpływ na customer experience.

Amerykański gigant, czyli Walmart, nie ustaje we wdrażaniach i testach nowych rozwiązań, które mają wpływ na powiększenie zadowolenia klienta z całego procesu zakupowego. Były już „kioski zakupowe” pozwalające na zakupy produktów bez udziału sprzedawców, usługa Scan & Go, drive-thru, było też rozszerzenie opcji click and collect na 1000 sklepów. Najnowszym rozwiązaniem jest wprowadzenie specjalnych urządzeń samoobsługowych, które pozwolą odbierać zakupy 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Pierwsze urządzenia testowane są w Oklahomie i mają wielkość 6 x 25 metrów. Łącznie mogą one pomieścić nawet 30 tysięcy produktów spożywczych, w tym tych, które wymagają chłodzenia lub zamrożenia. Aby klient mógł odebrać zamówienie z takiego punktu, potrzebuje on specjalnego kodu, który będzie dostarczany do konsumenta po sfinalizowaniu zakupów, maksymalnie do 1 minuty. Jak zapowiada sieć, jeśli rozwiązanie to się sprawdzi, będzie wdrażane w innych miejscach, niekoniecznie w rejonie sklepów.

    Studio Moderna Polska chce przejąć kontrolę nad Mango-Media

    Studio Moderna Polska chce przejąć kontrolę nad Mango-Media.

    Jak podają media, Studio Moderna Polska chce przejąć kontrolę nad Mango-Media, a wniosek w tej sprawie wpłynął do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    Mango-Media Sp. z o.o. to właściciel kanału telewizyjnego Telezakupy Mango 24 oraz sklepu internetowego www.mango.pl. Studio Moderna Polska Sp. z o.o. jest zaś właścicielem sklepów internetowych www.topshop.pl oraz www.delimano.pl, www.dormeo.pl. Do firmy należą m.in. marki takie jak: Kosmodisk, Delimano, Dormeo czy Walkmaxx. Dodatkowo firma ma w wielu miejscach w Polsce sklepy pod szyldem Top Shop.

    Jak podaje UOKiK, koncentracja polega na przejęciu przez Studio Moderna Polska Sp. z o.o., z wyłączną kontrolą nad Mango-Media Sp. z o.o.

    CCC chwali się ponad 130% wzrostem sprzedaży online

    CCC chwali się ponad 130% wzrostem sprzedaży online.

    CCC informuje, że przychody ze sprzedaży za maj 2017, które pochodzą z kanału internetowego, wyniosły ponad 48 mln złotych i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie w roku ubiegłym o 130,3%. Przychody z okresu styczeń-maj 2017 były o 130,2% wyższe niż w roku ubiegłym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za maj 2017 wyniosły około 406 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 38,9 proc. Trzeba dodać, że CCC nie ma jeszcze własnej platformy, a sprzedaż odbywa się poprzez platformę eobuwie, która oferuje produkty poprzez swoje regionalne domeny w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Niemczech, Rumunii, Bułgarii, Litwie, na Węgrzech i Ukrainie.

    Sprzedaż dóbr luksusowych w Internecie?

    Sprzedaż dóbr luksusowych w Internecie?

    Jak przewiduje Bain & Company, sprzedaż dóbr luksusowych to szansa dla ecommerce. W 2017 roku wzrost rynku tych towarów może wynieść nawet 4% w skali globalnej. Wpływ mają na to między innymi zmiany na rynku chińskim oraz zaufanie europejskich klientów. Przewidywany skok zwiększy rynek towarów luksusowych do 259 mld euro. Jak przewiduje firma, do 2020 roku jego wartość wzrośnie do 290 mld euro, a szansą dla sprzedawców będzie dopasowanie oferty do „millenialsów”. Trendy te wyczuwają już drogie marki, które zaczynają inwestować w sprzedaż e-commerce dla zamożnych klientów, między innymi Louis Vuitton. 

    Złe doświadczenia klientów z zakupami online

    Złe doświadczenia klientów z zakupami online.

    Z danych dostarczonych przez Trusted Shops wynika, że zdaniem 17% użytkowników zbyt długo oczekiwali oni na przesyłkę. 15% otrzymało towar znacznie odbiegający od opisywanego lub po prostu błędny, 12% klientów skarży się na to, że kontakt ze sprzedawcą był bardzo utrudniony lub nie było go wcale, 11% kupujących otrzymało zaś przesyłkę z uszkodzonym towarem. 7% kupujących nigdy nie otrzymało paczki, a także nie odzyskało wydanej na produkt kwoty. Tylko 4% ankietowanych stwierdziło, że miało problem z odzyskaniem pieniędzy po złożonej reklamacji, co nie jest złym wynikiem.

    Rozwiązanie wprowadzone przez Visa skróci czas zakupów w e-commerce

    Rozwiązanie wprowadzone przez Visa skróci czas zakupów.

    Visa wprowadza właśnie zaktualizowaną usługę Verified by Visa, która zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo płatności, a jednocześnie przyśpiesza proces zakupowy nawet o 85%. Technologia 3-D Secure 2.0 dostarcza wydawcom kart i detalistom dodatkowych narzędzi umożliwiających dostosowanie procesu uwierzytelniania. Dzięki poprawionemu przepływowi danych, który odbywa się w czasie rzeczywistym, Verified by Visa pozwala dostarczyć więcej informacji na temat samej transakcji, np. rodzaj urządzenia czy adres dostawy. Dodatkowo skrócenie czasu zakupu zmniejsza skalę zjawiska porzucenia koszyka o 70%.

    Prasówka powstaje dzięki:

    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    FreshMail

    Pon-Pt: 8:00-17:00
    (+48) 12 617 60 10
    pomoc@freshmail.pl

    FreshMail to wszystko czego potrzebujesz aby wysyłać efektywne newslettery i mailingi. Intuicyjny system, piękne szablony, które łatwo dopasujesz do swoich potrzeb, rozbudowane raporty oraz wiele funkcjonalności, które pozwolą Ci łatwo i szybko tworzyć skuteczne kampanie email marketingowe. FreshMail to nie tylko niezawodny system do email marketingu, to także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Ludzie FreshMaila to eksperci z pasją podchodzący do swojej pracy i czerpiący satysfakcję z sukcesów swoich Klientów. Jednak nie sztuka nazywać się ekspertem, sztuka jest to udowodnić – nam się udało. Jesteśmy najczęściej nagradzaną agencją za kreatywne działania email marketingowe w Polsce.

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.

    Czytaj również:

    Pomysł na biznes: home staging

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl