Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #26 Poczta Polska wraca z Poleconym eCommerce

Prasówka e-commerce #26 Poczta Polska wraca z Poleconym eCommerce

Prasówka e-commerce #26 Poczta Polska wraca z Poleconym eCommerce

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

TeleRetail ma pomóc w dostarczaniu zakupów

Szwajcarski startup TeleRetail pracuje nad robotem, który pozwoli w łatwy sposób dostarczyć do klientów produkty zamówione online. Opracowany przez zespół prototyp nadal jest w fazie testów, ale już teraz można powiedzieć, iż jest to ciekawe rozwiązanie, które docelowo pozwoli zaoszczędzić dużo czasu i pieniędzy. Zasięg pojazdu TeleRetail wynosi 80 km, a dostawy i odbiory są w pełni automatyczne. Pojazd jest w pełni autonomiczny, a zaawansowana AI radzi sobie ze zmiennymi warunkami drogowymi. Czy tak będzie wyglądać przyszłość zakupów online?

TeleRetail

PayU chce ułatwić zakupy transgraniczne

Usługa Multi Currency Pricing (MCP) polega na zaoferowaniu stałej ceny konsumentom posiadającym instrumenty płatnicze w obcych walutach. W takim wypadku kupujący jeszcze przed dokonaniem zakupu wie, jakie koszty poniesie. Nie musi sprawdzać aktualnych kursów walut ani wchodzić na swój rachunek bankowy, by zobaczyć, jaka kwota została zablokowana na poczet transakcji. Przewalutowanie odbywa się na stronie sklepu, przed przystąpieniem do transakcji, zwiększając tym samym komfort zakupów zagranicznych. Dzięki integracji MCP ceny wyświetlają się w obcych walutach już podczas przeglądania oferty. Obecnie system obsługuje trzy waluty: euro, dolary i funty brytyjskie. Docelowo klienci polskich sklepów internetowych będą mogli płacić także m.in. w koronach czeskich, norweskich i duńskich oraz we frankach szwajcarskich.

TeleRetail

Rada nadzorcza InPost S.A. składa rezygnację

Zarząd spółki InPost S.A. poinformował, że w dniu 29 maja 2017 roku z funkcji Członka Rady Nadzorczej zrezygnowali: Wiesław Łatała, Krzysztof Kaczmarczyk, Andrzej Kasperka oraz Zofia Dzik. Wszystkie wskazane wyżej osoby złożyły rezygnacje ze skutkiem na dzień odbycia walnego zgromadzenia akcjonariuszy spółki, zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok 2016. To już kolejna informacja, która pokazuje, że firma przechodzi ogromne zmiany.

TeleRetail

Alibaba z kolejnymi inwestycjami

Alibaba, gigant e-commerce z Chin, zainwestował w Lianhua Supermarket, markę posiadającą własną sieć stacjonarnych placówek. 18% udziałów zostało przejęte za około 80 milionów dolarów, jednak nie są to oficjalne dane, a jedynie szacunki rynkowe. Udziały zostały odkupione od spółki Shanghai Yiguo E-commerce Co Ltd. Firma Lianhua Supermarket jest notowana na giełdzie w Hong Kongu.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Alibaba stał się drugim co do wielkości udziałowcem spółki. Marka ma też zamiar zainwestować w aplikację ele.me. Wszystko po to, by łatwiej łączyć działania off- i online. Według Jacka Ma, założyciela Alibaby, trzeba zmienić swoje myślenie o e-commerce i zacząć łączyć kanały cyfrowe i analogowe, by w ten sposób poradzić sobie z nadchodzącymi zmianami, które pojawią się w branży za 10-20 lat.

    TeleRetail

    Poczta Polska wraca z Poleconym eCommerce

    Usługa Polecony eCommerce wybierana była przez sprzedawców oferujących swoje towary na portalach aukcyjnych oraz przez małe sklepy e-commerce. Jej plusem jest atrakcyjna cena oraz to, że przesyłka może być wykorzystana do nadania przedmiotów do 1kg. W przypadku przesyłki poleconej priorytetowej otrzymujemy też gwarancję dostawy w następnym dniu roboczym (D+1, pod warunkiem nadania do godz. 15.00), a dla Poleconego Standard do 3 dni roboczych (D+3). Standardowo każda przesyłka traktowana jest jako wartościowa do wysokości 100 zł. Nowa wersja usługi sprzedawana będzie w pakietach z opakowaniami firmowymi, które będą zawierać 5, 30, 50 lub 100 sztuk o wymiarach 210 mm x 300 mm x 50 mm. Rozwiązanie to pozwoli wysyłać drobne przedmioty, takie jak: kosmetyki, zabawki, książki lub odzież.

    Zalando podbija północ Europy

    Gigant odzieżowy postanowił podbić północną część Europy. Wybór padł na Szwecję, gdyż to właśnie tam, a dokładnie w miejscowości Brunna koło Sztokholmu, powstanie nowoczesne centrum logistyczne, które będzie miało za zadanie obsłużyć klientów ze Szwecji, Danii, Finlandii i Norwegii. Planowana inwestycja ma mieć powierzchnię 30.000 metrów kwadratowych. Powstaje ona przede wszystkim po to, by przyśpieszyć odstawę zamówień na rynkach nordyckich. Mowa tu między innymi o next day delivery w Sztokholmie, Kopenhadze, Helsinkach i Oslo. Pierwsze prace i wdrożenia zaczynają się już teraz, a przewidywalny czas ich zakończenia to 2018 rok.
    TeleRetail

    GLS rozszerza usługę FlexDeliveryService o kolejne kraje

    FlexDeliveryService pozwala na dopasowanie punktu i czasu odbioru do klienta. To rozwiązanie pozwala na odebranie przesyłki w najbardziej odpowiednim dla nas momencie. Jak informuje GLS, kolejne kraje zostały dodane do listy obsługiwanych i w tej chwili na znajdują się na niej: Austria, Belgia, Luksemburg, Holandia, Niemcy, Polska, Czechy, Chorwacja, Węgry, Słowacja, Słowenia i Rumunia. Kolejne kraje, Dania i Francja, już czekają na dołączenie do FlexDeliveryService. Według GLS popyt na usługi międzynarodowe wzrasta dzięki rozwojowi e-commerce transgranicznego, a dzięki rozszerzeniu własnego serwisu, firma zapewnia użytkownikom nowe możliwości wzrostu, dając konsumentom dostęp do nowych produktów.

    TeleRetail

    Prasówka powstaje dzięki:

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.


    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

    Czytaj również:

    Ekspansja Loando na wschód. Czy polska porównywarka podbije rosyjski rynek finansowy?

    https://marketingibiznes.pl/biznes/zyli-dlugo-i-szczesliwie-az-do-rozwodu

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl