Marketing i Biznes E-commerce Prasówka e-commerce #24 40% zakupów w e-delikatesach dokonuje się z urządzeń mobilnych

Prasówka e-commerce #24 40% zakupów w e-delikatesach dokonuje się z urządzeń mobilnych

Prasówka e-commerce #24 40% zakupów w e-delikatesach dokonuje się z urządzeń mobilnych

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Polska

Integer zaciąga 245 mln zł kredytu

Dla wielu e-handlowców Integer równa się Paczkomaty. Nie jest to mylne stwierdzenie, ale nie można zapominać też o przesyłkach kurierskich, czy też działalności badawczo-rozwojowej. Ostatnio dość dużo się mówi się o Grupie Kapitałowej Integer, gdyż pojawiły się nad nią czarne chmury. Jakiś czas temu pisaliśmy o liście Rafała Brzoski do klientów firmy (link do prasówki). Widać, że właściciel Paczkomatów nie poddaje się łatwo i – jak poinformował zarząd Integer- pomiędzy spółką i spółkami zależnymi a Bankiem Zachodnim WBK S.A., ING Bankiem Śląskim S.A. oraz mBank S.A. doszło do zawarcia umowy kredytu na łączną kwotę 245 000 000 zł. Pewnie niedługo dowiemy się, na jaki cel zostaną przeznaczone pozyskane środki.

integer

Kolejne zmiany w cenniku Allegro

Co by nie mówić o Allegro, portal nie rozpieszcza ostatnio sprzedawców. Najpierw zafundował zmiany w wyglądach aukcji, następnie w miniaturkach, a teraz wprowadził kolejną wersję regulaminu oraz cenników. Chyba najbardziej niepokojące jest to, że wielu użytkowników skarży się na brak wcześniejszych informacji na ten temat. Według rzecznika Allegro nie było mowy o żadnym naruszeniu, ponieważ wszystkie informacje zostały opublikowane z odpowiednim wyprzedzeniem w zakładce „Pomoc”. Informację na portalu aukcyjnym znajdziemy tutaj, zaś plik pd z wszystkimi zmianami znajduje się w tym miejscu. Dodane fragmenty są w nim zaznaczone na zielono, a usunięte – na czerwono.

integer

Zakupy z eCarrefour.pl możemy odebrać już we wszystkich sklepach

Carrefour cały czas silnie pracuje nad sprzedażą w kanale online. Sklep internetowy marki został otwarty pod koniec 2015 roku i od samego początku rozwijano w nim możliwość odbioru zamówionych towarów w sklepie, czyli usługę click and collect. Na początku klienci mogli skorzystać z tej opcji tylko w 86 hipermarketach. Jak podaje Carrefour, do wspomnianych 86 dołączyło kolejne 131 sklepów, co sprawia, że click and collect dostępne jest we wszystkich marketach sieci. Osoby, które nie mają możliwości osobistego odbioru zakupów, mogą wybrać dostawę kurierską o stałej cenie 9,90 zł.

integer

Frisco.pl chwali się przyrostem klientów

Jak podaje Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl, ilość klientów e-delikatesów wzrosła w ubiegłym roku o połowę. Według badań statystyki te mogą być spowodowane różnymi czynnikami. Dla 56% Polaków e-zakupy spożywcze są wygodne i sprawiają, że nie musimy dźwigać siatek ze sprawunkami. 53% ankietowanych ceni sobie je dlatego, że są szybkie, 45% uważa, że dzięki nim oszczędzamy czas. Widać więc, że nadal e-sprzedawcy artykułów spożywczych mają duże pole do popisu i pozyskiwania klientów.

integer

Świat

40% zakupów w e-delikatesach dokonuje się z urządzeń mobilnych

Informacja ta dotyczy rynku brytyjskiego i pochodzi z raportu ‘Taking Stock of the Future or Grocery’ przygotowanego przez Criteo. Badanie to wskazuje także, że zakupy spożywcze online są dość popularne w UK. 7% wszystkich transakcji w tej kategorii dokonywanych jest w kanale online. Większymi wskaźnikami mogą pochwalić się jedynie Japonia oraz Korea Południowa. Raport zawiera też ciekawą informację na temat możliwości tego rynku w UK. Okazuje się, że te 7% wszystkich zakupów dokonywanych jest przez 1/4 użytkowników sieci, co oznacza, że 3/4 można zainteresować tego typu zakupami, trzeba tylko znaleźć odpowiednie narzędzia, by tych klientów przekonać.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Rosyjski Ulmart chce wprowadzić możliwość płatności kryptowalutami

    Ulmart to rosyjski gigant e-commerce. W jego ofercie znajduje się około 150,000 produktów z różnych kategorii. Plany sklepu są jednak dużo większe. Zmiany na platformie, które mają być dokonane w niedługiej przyszłości, pozwolą klientom wybierać z prawie miliona produktów. Wszystko dzięki współpracy z zewnętrznymi sprzedawcami. Dodatkowo najbliższe plany przewidują umożliwienie kupującym zapłaty za towar przy pomocy kryptowalut, a dokładnie Bitcoinów. Z jednej strony to dość ciekawy pomysł, z drugiej dla wielu osób to nadal waluta, która wiąże się z defraudacjami oraz dużą niepewnością. Jak będzie w praktyce? Zobaczymy.

    integer

    Zalon od Zalando tym razem w Belgii

    Zalando podbija rynek fashion i robi to bardzo dobrze. Gigant odzieżowy zastanawia się nad otwarciem sklepów stacjonarnych, wprowadzeniem dostaw na podstawie geolokalizacji, a także inwestuje w rozwiązania z zakresu druku 3D. Dodatkowo brand atakuje swoimi „mniejszymi” markami. Jedną z nich jest Zalon, który pojawia się właśnie w Belgii. Czym jest Zalon? To spersonalizowane boxy odzieżowe. Zasada doboru produktów jest jednak inna niż w przypadku pudełek subskrypcyjnych. Przed zamówieniem klient może porozmawiać telefonicznie lub poprzez chat ze stylistą, który na podstawie rozmowy, przesłanych zdjęć i pozostałych informacji dopasuje do konsumenta odpowiednie produkty. Jest też w czym wybierać, stylista ma bowiem do dyspozycji całą ofertę Zalando, czyli około 200,000 produktów należących do 1500 marek. Klient, odbierając paczkę, nie jest zobowiązany do zakupu wszystkich wybranych ubrań, wybiera tylko te, które mu się podobają i za nie dokonuje zapłaty. Resztę może zwrócić na koszt Zalon. Belgia jest kolejnym krajem, w którym Zalon rozpoczął swoją sprzedaż.

    integer

     

    Prasówka powstaje dzięki:

    Agencja Marketing i Biznes

    Zazwyczaj tutaj jest miejsce, żeby przekonać Cię do współpracy z nami. Ale zacznijmy od Ciebie. Wiemy, że jesteś tu, aby znaleźć potrzebne Ci informacje. Być może o tym, dlaczego treść jest ważna na Twojej stronie, być może na temat tego, co możemy Ci zaoferować. Marketing i Biznes jest agencją content marketingową, która zajmuje się pisaniem wysokiej jakości treści. Dostarczamy artykuły na każdy temat, prowadzimy blogi firmowe, tworzymy opisy produktów, piszemy content w języku angielskim, a to wszystko w oparciu o fachową wiedzę i wymagania SEO. Jednak zanim powiemy Ci coś więcej na temat naszych usług, chcemy, żebyś poczuł, że to Ty w Marketing i Biznes liczysz się najbardziej. To dla Ciebie przygotujemy zindywidualizowaną ofertę i przeprowadzimy kampanię, która wzmocni Twoją markę oraz zapewni wzrost sprzedaży.


    Rzetelny Regulamin

    Firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze w zakresie prawa gospodarczego, prawa spółek handlowych, prawa konsumenckiego, praw autorskich oraz ochrony danych osobowych. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży e-commerce, nowoczesnych technologii IT oraz prowadzących szeroko rozumianą działalność w internecie.

    Rzetelną Grupę tworzą doświadczeni eksperci, radcy prawni, prawnicy oraz menedżerowie, którzy wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu bezpiecznego e-biznesu, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa i najlepszymi praktykami.

    Rzetelna Grupa posiada w swoim portfolio sześć marek – produktów, które precyzyjnie definiują świadczone przez firmę usługi.

     

    Czytaj również:

    Wywiad z Aliną Stasiak – autorką książki „Droga do gwiazd” – wizerunek i markę można budować latami i zepsuć w jednej chwili

     

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl