Marketing i Biznes E-commerce Co wydarzyło się w ubiegłym tygodniu w świecie biznesu i e-commerce? #1

Co wydarzyło się w ubiegłym tygodniu w świecie biznesu i e-commerce? #1

Co wydarzyło się w ubiegłym tygodniu w świecie biznesu i e-commerce? #1

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Polska

Nowoczesna technologia Blulog w 200 hurtowniach Eurocash

Hurtownie i centra logistyczne Eurocash zostały wyposażone w nowoczesną technologię termometryczną Blulog. Jej testy trwały od 2014 roku. Technologia pozwala kontrolować w czasie rzeczywistym temperaturę i wilgotność wielkopowierzchniowych magazynów i hurtowni na terenie całego kraju, za pomocą specjalnych rejestratorów. Rozwiązanie opracowane zostało przez poznańską firmę Blulog, z którą Eurocash podpisał umowę na wdrożenie systemu do 200 swoich magazynów.

e-commerce

Alma rozwiązała spółkę zależną

25 listopada nastąpiło rozwiązanie spółki zależnej Kraków 1 – AM 1 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie. Zgodnie z umową spółki nie przeprowadzono postępowania likwidacyjnego. Podział majątku pomiędzy wspólników nastąpił w ten sposób, że Alma Market SA jako komandytariusz otrzymała całe przedsiębiorstwo, w tym prawa do nieruchomości w Krakowie z obowiązkiem spłaty na rzecz AM1 Spółka z o.o. jako komplementariusza.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    e-commerce

    Centrum logistyczne na 4. urodziny Zalando w Polsce

    Na uroczystości świętowania 4. urodzin Zalando w Polsce, wmurowano kamień węgielny pod inwestycję w Gardnie koło Gryfina. Jest to drugie międzynarodowe centrum logistyczne tej firmy. Prace rozpoczęły się w sierpniu tego roku i będą trwały do lata 2017. O umiejscowieniu inwestycji zadecydowała konkurencyjność polskiego rynku e-commerce i bardzo szybki rozwój firmy w naszym kraju.

    Zalando / Adidas Paket Shooting am 06.06.2016 © Zalando / Claudius Pflug
    zalando
    [/caption]

     

    Pierwszy sklep stacjonarny Westwing Home & Living

    To właśnie w Polsce powstał pierwszy sklep stacjonarny Westwing Home & Living, największego w naszym kraju klubu zakupowego z produktami do wyposażenia i dekoracji wnętrz. Znajduje się w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Podobnie jak na stronie internetowej, w sklepie stacjonarnym nie będzie stałego asortymentu. Będzie on stale rotował.

    e-commerce

    Karty podarunkowe Sephora doładowywane przez social media

    Dzięki partnerstwu z CashStar, dostawcy prepaidowych rozwiązań dla e-commerce, Sephora ma możliwość doładowywania kart podarunkowych bezpośrednio przez social media. Dotychczas, klienci zgłaszający się z reklamacjami, przekierowywani byli w miejsca dające więcej prywatności, na infolinię lub do kontaktu w wiadomości prywatnej. Wszelkie zadośćuczynienia były niejawne. Dzięki nowemu rozwiązaniu, możliwe jest wysłanie karty podarunkowej bezpośrednio przez media społecznościowe.

    e-commerce

    We wszystkich hipermarketach Carrefour w Polsce dostępna usługa click&collect

    Pod koniec ubiegłego roku został uruchomiony sklep internetowy eCarrefour.pl. Od tamtego czasu usługa click&collect była stale rozwijana. Obecnie zamówione przez Internet produkty można odebrać we wszystkich hipermarketach sieci. Dla tych, którzy nie mogą osobiście odebrać zakupów, Carrefour uruchomił usługę kurierską w stałej cenie 9,99zł.

    e-commerce

    Możliwa płatność kartą przy odbiorze przesyłki kurierskiej dostarczanej przez Pocztę Polską

    Poczta Polska umożliwiła płatność kartą za przesyłkę odbieraną od kuriera. Dotychczas klienci sklepów internetowych mogli płacić przelewem, kartą podczas składania zamówienia lub gotówką przy odbiorze towaru. Poczta Polska wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i pozwala na płatność kartą przy odbiorze od kuriera.

    e-commerce

    Netto i Carrefour wprowadzają Android Pay

    Od 21 listopada w sklepach Carrefour i Netto można zapłacić używając do tego telefonu. Aby skorzystać z Android Pay należy wybrać urządzenie, na którym zainstalowana zostanie aplikacja z którą należy powiązać kartę kredytową lub debetową. System jest kompatybilny z urządzeniami wyposażonymi w moduł NFC. Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play. Sam proces płacenia polega na zbliżeniu odblokowanego telefonu do terminala. W przypadku transakcji powyżej 50 zł, konieczne jest wpisanie kodu PIN.

    e-commerce

    Świat

    Współpraca strategiczna UPS i Sealed Air Corporation

    Dzięki współpracy UPS i Sealed Air Corporation, sprzedawcy detaliczni z całego świata będą mogli skorzystać z nowych usług, wynikających z połączonych sił tych dwóch firm. Klienci UPS dostaną rozwiązania pomagające zmaksymalizować wydajność procesów pakowania, zminimalizować ilość odpadów powstających podczas pakowania i obniżyć koszty transportu.

    e-commerce

    Testy dostawy za pomocą dronów

    Grupa Mall prowadzi testy dostawy zamówionych produktów za pomocą dronów. Pierwszy lot próbny odbył się na trasie Jirna – Zelenec w Czechach. Dostawa zajęła 5 minut. Wykorzystywany przy testach dron ma możliwość przeniesienia paczki o masie do 2 kg na odległość do 60 km. Podczas próby był sterowany przez człowieka, jednak jest przystosowany do pracy w trybie automatycznym.

    Klienci Lidla w UK ustalą ceny na Twitterze

    Lidl w Wielkiej Brytanii rusza z akcją w mediach społecznościowych – klienci sklepu będą mogli przez Internet ustalić ceny niektórych produktów. Im więcej klientów będzie tweetować na temat danego produktu, tym niższa będzie jego cena przed świętami. Akcja ruszyła 21 listopada, a pierwszym produktem był homar z ceną wyjściową 5,99 funtów.

    e-commerce

     

    Czytaj również:

    Dropshipping – szansa na sukces

    Wywiad z Łukaszem Grondeckim (PAGE Interactive)

     

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl