Marketing i Biznes Marketing Podsumowanie miesiąca listopad

Podsumowanie miesiąca listopad

Podsumowanie miesiąca listopad

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Serwus!

Chciałam Cię zaprosić na krótkie podsumowanie poprzedniego miesiąca. W listopadzie pojawiło się 48 wpisów. Zaczęliśmy od najlepszych cytatów z czerwcowego wydania Marketing&Biznes.

Wśród perełek, które można wyróżnić to:

  • Rozmowa z Konstaninem Kaninem – który opowiedział nam jak tworzone przez niego treści przekładają się na biznes. Warto w tym miejscu wspomnieć, że jak sam Konstantin powiedział w wywiadzie – 90% zapytań pochodzi z bloga. Od kiedy zaczął publikować w języku angielskim zaczęły spływać zapytań z Włoch, Szwajcarii czy nawet Chin.
  • Personal branding w 5 krokach (na podstawie kampanii prezydenckich prowadzonych w USA) – choć wówczas nie było jeszcze wiadomo kto zostanie prezydentem Stanów Zjednoczonych, to wspólnie zastanawialiśmy się w jaki sposób można wyróżnić się z tłumu. Najważniejsze wskazówki to: być aktywnym w Internecie, bycie ekspertem w danej dziedzinie, a także wykorzystanie poczucia humoru.
  • Social selling jako rewolucja w sprzedaży – warto sobie odświeżyć ten artykuł, nie tylko jeśli odpowiadasz za sprzedaż w przedsiębiorstwie, w którym pracujesz. Warto przypomnieć, że d 2020 roku w samych Stanach Zjednoczonych ponad milion sprzedawców straci pracę. Z tego artykułu dowiesz się między innymi: czego oczekują klienci, dlaczego warto wykorzystać social media w sprzedaży i w jaki sposób zrobić to umiejętnie.
  • Wywiad z Moniką Czaplicką na temat selfpublishing – Monika przyznaje się jakie błędy popełniła przy wydawaniu ebooków na własną rekę. Podaje konkretne sumy jakie zarobiła w tamtym okresie. Szczery i transparentny – serio, warto przeczytać!
  • 99 problemów mojej firmy – poznajcie absolutny hit listopada. Michał po raz pierwszy przyznaje się do błędów jakie popełnił w czasie prowadzenia działalności gospodarczej. Powstało nawet case study, które również było dość poczytne.
  • Newsletter z informacjami ze e-commerce – twór, który wprowadziliśmy w listopadzie. Będziemy go publikować raz w tygodniu. Warto nas obserwować! 🙂

Pojawiły się również wpisy specjalne:

Miesiąc skończyliśmy na rozważaniach co jest lepsze działania Facebook Ads czy kampania Google AdWords.

Pojawiło się sporo wzmianek z naszymi artykułami. M.in.:

artur-smolicki

media-solutions

ensis

czech-logistik

Czas na podsumowanie w liczbach:

48 – jak już wspomniałam tyle pojawiło się wpisów.

2768 – z taką liczbą fanów rozpoczęliśmy listopad.

2912 – to liczba fanów z dnia 30 listopada.

144 – łatwo więc jest policzyć, że w ciągu ubiegłego miesiąca tyle osób nas polubiło.

fani

180 – tyle osób nas obserwuje na Twitterze.

53 – tyle mamy obserwatorów na LinkedInie, co ciekawe to głównymi subskrybentami na tym portalu jest kadra kierownicza (33,8%).

linkedin

1170 – tyle osób było w grupie Marketing i Biznes (stan na 30.11).

771 – do wczoraj tyle osób było w grupie Praca marketing.

11480 – tyle użytkowników gościł portal w ubiegłym miesiącu.

analytics

8892 – liczba sesji. Jak widać poniżej główny ruch napędzają nam kanały social media.

kanaly

3379 – tyle wejść mieliśmy z ruchu organicznego.

33,24% – o tyle więcej mieliśmy wejść z ruchu organicznego w listopadzie niż w październiku.

1088 – tyle było interakcji w social media.

3321 zł – tyle byśmy musieli wydać pieniędzy na płatną reklamę w social media, jeśli byśmy chcieli uzyskać podobny efekt.

ile-mowiono

94,5% tyle procent wypowiedzi na temat Marketing i Biznes pochodzi z Facebooka, pozostałe 5,5% to Twitter.

Jak widać na poniższym screenie większość osób, które się wypowiadają na nasz temat to mężczyźni.

analiza-plci

Wiem, że to nie jest wszystko na co nas stać. Obiecuję, że w grudniu dostarczymy również sporą dawkę wiedzy. Właśnie dlatego warto obserwować nas w kanałach społecznościowych i regularnie wracać na portal :)!

Tyle u nas. Daj znać, jeśli możemy Ci jakoś pomóc?

Najciekawsze cytaty Marketing&Biznes czerwiec 2016

https://marketingibiznes.pl/biznes/jak-sprawic-by-zebrania-przynosily-korzysci-wszystkim

 

Nie ma rzeczy niemożliwych, czyli content marketing w trudnych branżach

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl