Marketing i Biznes Marketing Podsumowanie lutego

Podsumowanie lutego

Podsumowanie lutego

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Serwus!

Nadszedł czas kolejnego podsumowania. W lutym umieściliśmy na Marketing i Biznes 31 publikacji, to troszkę mniej niż w styczniu (45) – nie mniej mam nadzieję, że jakość artykułów Ci to wynagrodzi. W dalszym ciągu trwają pracę nad naszym portalem. Właśnie dlatego proszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości. Po cichu wierzę, że marzec będzie jeszcze lepszy i bardziej pracowity.

Już dzisiaj mogę Cię zaprosić na kurs na temat content marketingu, który organizujemy wraz z Elivo. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz na stronie http://content-lab.eu/, tam również będziesz mógł dokonać rejestracji.

Przypominam, że od jakiegoś czasu wydajemy #prasówkęecommerce w każdy wtorek o 9 rano. Z dzisiejszej prasówki możesz dowiedzieć się między innymi o:

  • Z badania GfK FutureBuy 2016 jasno wynika, że kupujący chcą być traktowani indywidualnie. Coraz częściej szukamy w Internecie handlowców, proponujących nam rozwiązania (produkt, lub usługa), które będą odpowiadały naszym oczekiwaniom.
  • Allegro wprowadza zmiany w prezentowaniu ofert. Jak się tłumaczy, podyktowane jest to tym, że coraz częściej aukcje są przeglądane na komórkach. Modyfikacji mają ulec opisy produktów, warunki dostawy, płatności, gwarancje itp.
  • Z raportu „Reimaging Commerce” można się dowiedzieć, że aż 92% pierwszych wizyt w sklepie internetowym nie kończy się zakupem. 30% z nich nie skutkują nawet „włożeniem” produktów do koszyka. Powodem tego stanu rzeczy jest brak odpowiednio dobranych treści na stronie www (tak odpowiedziało 98% ankietowanych).
  • Polacy są rekordzistami w odwlekaniu decyzji zakupowych. Potrafimy kupować wybrany produkt aż… 4 dni. Tak wynika z raportu ShopAlike.

Kolejnym ciekawym artykułem, który powinieneś przeczytać, jeśli posiadasz blog albo portal, jest ten o marketingu afiliacyjnym.

Jak publikowaliśmy kiedyś – content marketing da się robić nawet dla trudnych branż. W końcu nie ma rzeczy nie możliwych. Po raz kolejny to udowadniamy. Tym razem na ruszt wzięliśmy geodezję.

W lutym publikowaliśmy szereg artykułów na temat historii sukcesów firm, o których już pisałam przy okazji poprzedniego podsumowania.

Z lutowych materiałów na pewno warto przejrzeć artykuł Michała Bąka, który opowiada o tym, że prowadzenie biznesu nie jest takie łatwe. To nie jedyny artykuł o tej tematyce. W listopadzie ubiegłego roku podzielił się 99 kluczowymi błędami, jakie popełnił przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Ten materiał, przeszedł  nasze najśmielsze oczekiwania. W woli przypomnienia, tutaj case z tego artykułu.

Wracając do treści lutowych przeprowadziliśmy kilka ciekawych wywiadów, między innymi z Filipem Duszczakiem o inwestycjach, social sellingu i o błędach. Przepytaliśmy również Łukasza Wichałacza na temat prowadzenia firmy w małej miejscowości. Hubert Wydrych opowiedział o połączeniu Monitori z Positionly w Unamo.

Zachęcam Was do czytania na bieżąco naszych publikacji.

Zobaczmy jak Marketing i Biznes zmienił się w liczbach:

Facebook: Obecnie mamy 3025 fanów, przybyło nas łącznie 60 osób,

Grupa Marketing i Biznes liczy sobie już 1524 członków, czyli, o ile dobrze liczę jest nas więcej o 205 członków.

Praca marketing liczy sobie 1196, czyli przybyło nas tutaj 189 osób.

Na Twitterze obserwuje nas 214 osób, tylko w lutym przyszło 16 obserwatorów.

Na Linkedinie obserwuje nas 58 osób, co oznacza, że jest nas o 3 osoby więcej na tym kanale.

Spójrzmy ile o nas mówiono?

Jak mówiono? – dane w interakcjach

Jak mówiono?

Najlepszym dla nas kanałem social mediowym w dalszym ciągu jest Facebook, to głównie mężczyźni wypowiadają się na nasz temat.

 

To tyle u nas, powiedz co tam u Ciebie, jakim materiałem jesteś obecnie zainteresowany?

 

Czytaj również: 

https://marketingibiznes.pl/e-commerce/regulamin-sklepu-internetowego-odpowiedzi-na-najczestsze-pytania

Wywiad z Maciejem Oknińskim – z naszych rozmów z “ekomersiakami” wyszło nam wiele ciekawych potrzeb i bólów

Efekt odwróconego ROPO w ecommerce – wszystko co musisz wiedzieć

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl