Serwus!

Już wiosna, co prawda tylko astronomiczna, ale zawsze ;)! Z pewnością się zastanawiasz co u nas, dlatego spieszę się z wyjaśnieniami.

Mamy sporo pracy związanej z rebrandingiem portalu, mogę Cię zapewnić, że robimy wszystko, żeby się z tym uwinąć jak najwcześniej :).

Jedno jest pewne, mimo, że minął pracowity miesiąc nie zapomnieliśmy o wartościowych treściach. Zacznijmy od prasówek. Od ostatniego, częściowego podsumowania opublikowaliśmy cztery prasówki, a jutro o 9 pojawi się kolejna.

Opublikowaliśmy wraz z buyboxem artykuł na temat zarobku na marketingu afiliacyjnym.

Po raz kolejny udowodniliśmy, że Łódź, to nie tylko miasto meneli w wywiadzie z Adrianem Minkiel i Kamilem Kociszewskim.

Próbowaliśmy ustalić też jak wygląda kondycja polskiego środowiska startupowego. Wypowiadali się dla nas Anna Walkowska, Krzysztof Dębowski i Mateusz Kurleto. Przeczytajcie koniecznie.

Kolejny wywiad, który się ukazał, w tak zwanym między czasie, to wypowiedź Macieja Oknińskiego. Człowieka, który ma ogromne doświadczenie w prowadzeniu biznesu, opowiada nie tylko o marketing automation, ale również o Customer Service Automation.

Joanna Wójcik podzieliła się z nami informacjami na temat efektu odwróconego ROPO. Dowiedz się wszystkiego, co musisz wiedzieć na ten temat. Asia odpowiada na najczęstsze pytania dotyczące regulaminu w sklepie internetowym.

Nie możesz również przegapić 3 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę przy zakładaniu e-sklepu. Jeśli zdecydowałeś się zająć handlem internetowym, to również ten artykuł musisz koniecznie przeczytać.

Poznaliśmy również sposoby na konwersję z e-mail marketingu oraz wiemy, dlaczego Twoja firma nie sprzedaje. Jeśli chcesz się tego dowiedzieć, odwiedź link.

Wraz z Ale Rabatem zastanawialiśmy się czy Polacy są smart konsumentami. Jeśli natomiast chcesz znać różnice między polskim, a brytyjskim startupem, to zapraszam Cię do przeczytania wywiadu z Tomkiem Sokołem i Aleksandrem Górą.

Na końcu wywiad z Tomaszem Rudolfem z the Heart Warsow o łączeniu startupów i korporacji.

Podsumowanie MiB w liczbach:

Fb: Fanpage – 3234, było 3193 (przyrost 41),

grupa Marketing i Biznes –1572, było 1413 (przyrost 159),

grupa praca marketing – 1296, było 1142 (przyrost 154).

Twitter: 225, było 210 (przyrost 15).

LinkedIn: 61, było 57 (przyrost 3).

Co na to Monitori?

Ile mówiono?

Jak mówiono?

Gdzie prowadzono dyskusje?

 

Jak widzisz, mimo zmian na portalu staramy się dostarczyć Tobie wartościową treść.

To tyle u nas, a jak Ty sobie radzisz?

Polecane Artykuły