Marketing i Biznes Marketing Najciekawsze cytaty Marketing&Biznes – listopad 2015

Najciekawsze cytaty Marketing&Biznes – listopad 2015

Najciekawsze cytaty Marketing&Biznes – listopad 2015

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Cały program skierowany jest do osób, które chcą coś zmienić w swoim życiu i przybliżyć się do własnego sukcesu. Chcemy przekazać wiedzę z praktycznie każdej dziedziny życia, aby każdy człowiek, który ma pasję, znalazł tam osobę, która osiągnęła sukces, posłuchał rad i zainspirował się do działania.

Łukasz Smolarski, listopad 2015

Sądzę, że powinniśmy czerpać doświadczenie od tych, którzy osiągnęli sukces, gdyż są to prawdziwe i sprawdzone informacje. Często dzisiaj spotyka się osoby, które motywują nas na różne sposoby, ale często sami nie mieli sukcesu w swoim życiu, a jest to tylko ich praca. Mówiąc o tym, mam na myśli prawdziwy sukces, czym w mojej opinii jest tak naprawdę nasze wewnętrzne szczęście i poczucie spełnienia. Dla jednego mogą to być pieniądze, dla drugiego pomaganie innym, ale ważne jest, aby kochać to, co się robi, i zaczynać każdy dzień z poczuciem spełnienia.

Łukasz Smolarski, listopad 2015

Jeśli będziemy robić to, co kochamy, to motywacja nie będzie potrzebna. Zawsze będziemy wykonywać nasze prace należycie i nie będziemy wypaleni.

Łukasz Smolarski, listopad 2015

Ustawa nałożyła na sprzedawców wiele nowych obowiązków informacyjnych. W zakresie reklamacji przedsiębiorca przed zawarciem umowy sprzedaży ma obowiązek poinformować konsumenta o stosowanej przez niego procedurze rozpatrywania reklamacji oraz adresie, pod jaki należy zgłaszać reklamacje, jeżeli jest inny niż adres do kontaktu.

Anna Stępniewska, listopad 2015

Jeżeli konsument składa reklamację, wówczas sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na poinformowanie go o swojej decyzji odnośnie tego, czy uznaje reklamację, czy też nie. Termin ten liczy się od momentu, kiedy sprzedawca otrzymał reklamację od konsumenta.

Anna Stępniewska, listopad 2015

Zgodnie z kodeksem cywilnym konsument ma od razu 4 uprawnienia, w związku z którymi może żądać: naprawy towaru; wymiany towaru na nowy;obniżenia wartości towaru, czyli częściowego zwrotu płatności; albo od razu zażądać odstąpienia od umowy, czyli zwrotu pełnej płatności, jakiej dokonał.

Anna Stępniewska, listopad 2015

Jeżeli sprzedawca zapewnia, że dane urządzenie ma np. 3 porty USB, a w praktyce ich nie ma, wówczas możemy mówić o wadzie. Jeżeli sprzedawca zapewnia, że zegarek jest wodoszczelny np. do głębokości 5 m, a okazuje się, że nie jest, wówczas mówimy o wadzie.

Anna Stępniewska, listopad 2015

Jednym z najważniejszych elementów marki osobistej jest jej cecha szczególna, czyli element wyróżniający ją spośród innych. Jednak jest jeden podstawowy warunek – ten wyróżnik musi być prawdziwy. Silna marka osobista nie udaje kogoś, kim nie jest. Autentyczność to podstawa.

Izabela Wołyniec-Sobczak, listopad 2015

Jednym z niewielu uniwersalnych i względnie łatwo przyswajalnych schematów jest AIDA. Od zrozumienia tego, co się kryje za tymi 4 literkami, powinny zacząć wszystkie osoby, które chcą się zajmować profesjonalnym opisywaniem produktów. A potem radzę zawsze zacząć od pustej kartki i wyobrazić sobie własny, idealny opis produktu, jaki byśmy chętnie widzieli, wcielając się w klientów naszego sklepu. Przykłady konkurencji są inspirujące i cenne, ale nie mogą powodować, że uruchomimy u siebie tylko „myślenie szablonami”.

Paweł Cyzman, listopad 2015

Na rynku działa kilka serwisów pośredniczących między dostawcami treści a podmiotami zainteresowanymi zakupem contentu. Cena jednostkowa za opis potrafi sięgnąć prawie dna i wynieść np. 25 gr. Problem w tym, że takie treści pisane na akord są najczęściej bezwartościowe dla kupującego i raczej nie poprawią widoczności sklepu w Google.

Paweł Cyzman, listopad 2015

Istotą funkcjonowania większości stron internetowych jest dążenie do maksymalizacji liczby odwiedzin, zapisanie się użytkowników do newslettera czy pobudzenie do interakcji – jednym słowem: konwersja. Najczęstszym jej przykładem jest jednak zakup dokonywany w sklepach internetowych. Tutaj kluczowy staje się koszyk zakupowy i to, żeby użytkownicy nie chcieli go porzucać.

Filip Kaźmierczak, listopad 2015

Już na etapie projektowania standardowej ścieżki konwersji warto też umożliwić użytkownikom dogodny dla nich wybór formy płatności. Ograniczając się do jednej, w dodatku mało popularnej, lub honorując wyłącznie karty kredytowe, świadomie narażamy się na utratę części klientów.

Filip Kaźmierczak, listopad 2015

Użytkownicy nie będą czekać – jeśli w którymś momencie pojawi się nieproszony błąd 404, zrezygnują z zakupu. Wówczas wysiłek, zmierzający do maksymalizacji konwersji, nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.

Filip Kaźmierczak, listopad 2015

Marka osobista we współczesnym świecie, pełnym informacji, ludzi, zdarzeń i komunikatów, staje się coraz ważniejszym narzędziem do wyróżnienia się w tłumie, zbudowania swojej wiarygodności, rozpoznawalności czy niepowtarzalności. Stworzenie silnej osobistej marki daje w dodatku przewagę w działaniach marketingowych i sprzedażowych w długim okresie i ma dzisiaj wymierną wartość rynkową.

Izabela Wołyniec-Sobczak, listopad 2015

Bycie dobrym marketingowcem nie oznacza tylko i wyłącznie kreatywnego myślenia, wychodzenia poza szablony i tworzenia perswazyjnych tekstów do mailingów. To również (a może nawet przede wszystkim) konieczność analizowania działań i wyciągania z nich odpowiednich wniosków.

Michał Sołtys, listopad 2015

Dzięki drobnym zmianom w treści i wyglądzie jesteśmy w stanie zwiększyć skuteczność każdej wysłanej wiadomości. Badanie owych zmian, analizowanie ich i zestawianie z takimi parametrami jak OR i CTR pozwala na jeszcze dokładniejsze dopasowywanie przekazu do konkretnych odbiorców. Co oczywiście ma niemały wpływ na ostateczny wynik kampanii wysyłkowej.

Michał Sołtys, listopad 2015

Bez wątpienia każdy dobry marketingowiec musi posiadać umiejętności analizy otrzymywanych danych. Wiąże się to nie tylko z koniecznością sprawdzania oraz raportowania odbioru wysyłanych kampanii e-mailowych, ale również ciągłym zwiększaniem ich skuteczności.

Michał Sołtys, listopad 2015

Na samym początku musisz sobie zadać podstawowe pytanie, o którym niektórzy zapominają: „Co chcę osiągnąć z Google AdWords? Jaki jest mój cel?”. Jasno określ, czy nastawiasz się na budowanie wizerunku i świadomości marki wśród potencjalnych klientów czy interesuje Cię sprzedaż. Kiedy już zdefiniujesz cel, pomyśl, do kogo ma być kierowana reklama.

Michał Bąk, listopad 2015

Miejsca docelowe – wybierz konkretne witryny. Dla księgarni internetowej będą to strony z recenzjami książek. Dla dealerów samochodowych – fora dyskusyjne o tematyce motoryzacyjnej.

Michał Bąk, listopad 2015

 

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/marketing/najciekawsze-cytaty-marketing-biznes-wrzesien-2015

Wywiad z Paulą Pul (LAWMORE) – nie piszemy artykułów dla innych prawników, tylko dla naszych klientów!

Generowanie leadów dla opornych

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl