Marketing i Biznes Luźne Podsumowanie 15.05-22.05

Podsumowanie 15.05-22.05

Podsumowanie 15.05-22.05

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Cześć!

Mamy dla Was podsumowanie z ostatniego tygodnia. Co ciekawego w tym czasie wydarzyło się na naszym portalu?

Pora przyjrzeć się tekstom jakie opublikowaliśmy w trzecim tygodniu tego słonecznego maja!

Jak zapewne zauważyliście na naszym portalu ostatnio pojawiło się wiele cytatów biznesowych. Niektórzy umieją zawszeć w paru słowach treści których przekazane innym zajęłoby parę stron tekstu. Dlatego też warto, aby nasi czytelnicy poznali myśli pasjonujących osobowości żyjących w różnych wiekach oraz krajach. Możecie przejrzeć je tutaj.

Czy wizje pisarzy science fiction o korzystaniu z porad lekarskich bez potrzeby udawania się do gabinetu w końcu się spełnią? Dowiedzcie się tutaj!

Przeprowadziliśmy wywiad z Markiem Prudelem, project managerem portalu Militaria.pl. Powinien on zainteresować wszystkich chcących poszerzyć swoją wiedzę o e-commerce. Markowi dziękujemy za czas poświęcony naszym czytelnikom!

O problemach wynikających z nieprzemyślenia tego w jaki sposób należy monetaryzować swoje startupowe aplikacje można poczytać tutaj.

Wywiadu na temat dbania o swój wizerunek, udzieliła nam Alina Stasiak, za co jej serdecznie dziękujemy!

Damian Gawrych udzielił nam wywiadu dotyczącego finansowych aspektów piłki nożnej. Bardzo dziękujemy Damianowi za czas jaki nam poświęcił!

Mamy też tekst o kosmetykach naturalnych. Myślę, że nie tylko damską część odbiorców zainteresuje ten „pachnący biznes”.

O tym, że sprzedawcy bywają równie cenni dla firmy jak programiści dowiecie się w tym tekście.

No i czas na liczby

Pora przyjrzeć się rosnącym z dnia na dzień statystykom pokazującym przyrost popularności portalu:

Fb: Fanpage – 3764, było 3723 (przyrost 41 od ostatniego podsumowania),

grupa Marketing i Biznes –1934, było 1838 (przyrost 96),

grupa praca marketing – 1549, było 1511 (przyrost 38).

Twitter: 256, było 253 (przyrost 3).

LinkedIn: 76, było 75 (przybyło 1 obserwatorów).

 

Co pokazują raporty z Monitori?

Ile mówiono?

Jak mówiono?

 

Gdzie prowadzono dyskusje?

Czytaj również:

https://marketingibiznes.pl/biznes/wywiad-z-damianem-gawrychem-pilka-nozna-to-nie-tylko-sport-ale-finansowa-maszyna

Wywiad z Aliną Stasiak – autorką książki „Droga do gwiazd” – wizerunek i markę można budować latami i zepsuć w jednej chwili

https://marketingibiznes.pl/start-up-zone/bo-kieszen-jak-butelka-lepsza-kiedy-pelna

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl