Marketing i Biznes Biznes Wydarzenia ze świata e-commerce, startupów i biznesu #3

Wydarzenia ze świata e-commerce, startupów i biznesu #3

Wydarzenia ze świata e-commerce, startupów i biznesu #3

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Polska

startup

Usługa Amazon Prime Video dostępna w Polsce

Wszystkich wielbicieli Jeremy’ego Clarksona i jego kumpli na pewno ucieszył fakt, że usługa Amazon Prime Video jest nareszcie dostępna w naszym kraju. Okazuje się ona jednak niekompletna, bowiem w oferowanych programach i serialach brakuje polskich napisów, nie można się też jeszcze rozliczać w złotówkach.

Nasi specjaliści będą dynamicznie zarządzać ofertą Twojego sklepu na Ceneo, tak abyś znalazł się zawsze na wybranych pozycjach przy jak najniższym CPC za każdy produkt.

Kluczem do sukcesu jest pilnowanie stawki za przeklik oraz ceny każdego produktu osobno. Przy tak dynamicznie zmieniającym się asortymencie u Ciebie i u konkurencji, wykonanie tego manualnie jest niemożliwe, dlatego stworzyliśmy unikalne narzędzie ConveRISE.
Z nami Twoja oferta będzie:

Wyżej niż konkurencja za minimalną możliwą kwotę

Zawsze na kluczowych pozycjach

Zawsze opłacalna biznesowo

    Abonament Prime Video kosztuje teraz w promocyjnej cenie 2,99 euro za miesiąc przez pierwsze pół roku, następnie cena wzrośnie do 5,99 euro za miesiąc. W chwili obecnej pozostaje nam tylko czekać na poszerzenie oferty.

    startup

    Polski startup pomaga firmom sprzedawać na Instagramie

    Lettly to startup, o którym stało się głośno dzięki stworzonej przez jego pracowników aplikacji. Dzięki niej firmy mogą zwiększyć efektywność swoich działań sprzedażowych na Instagramie, łącząc content bezpośrednio z produktami w sklepie internetowym. Dodatkowo apka pozwala na wysłanie personalizowanych newsletterów do fanów marki na podstawie ich aktywności na Instagramie. Pomysł ten okazał się strzałem w dziesiątkę i na chwilę obecną klientami Lettly jest ponad 100 firm z Europy i USA.

    startup

    Grupa Netsprint kupuje 70 proc. udziałów w spółce WhitePress

    WhitePress to startup z Bielska-Białej. Przez trzy lata swojej działalności stał się wiodącym graczem w obszarze dystrybucji treści sponsorowanych. Po ponad dwóch latach współpracy WhitePress i Grupa Netsprint podjęły decyzję o połączeniu sił. Efektem będzie unikalna na skalę europejską platforma content marketingureklamy natywnej. Spółki zapowiadają wejście na rynki zagraniczne. Decyzja ta jest kontynuacją strategii budowania polskiej platformy reklamy digital o globalnym zasięgu.

    startup

    Strategiczne partnerstwo Poczty Polskiej oraz Allegro

    Dążąca do zwiększenia swoich udziałów w dostarczaniu przesyłek dla e-commerce Poczta Polska podpisuje kolejne umowy z największymi platformami. Dotychczas obsługiwała ona Allegro jedynie w zakresie przesyłek, wysyłanych przez indywidualnych użytkowników oraz przez sklepy, posiadające konta na Allegro. Nowa umowa dotyczy sklepu Allegro. Dokument podpisany został na dwa lata i zakłada obsługę około 1,5 miliona przesyłek rocznie.

    startup

    Igoria Trade będzie wydawać karty płatnicze

    Prezes Wojciech Kuliński chce przełamać monopol banków na emisję kart płatniczych. Igoria Trade, spółka z NewConnect, zdobyła już komplet dokumentów, uprawniających do wydawania kart. Licencję Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) na wydawanie instrumentów płatniczych uzyskała kilka tygodni temu, a MasterCard przyznał jej swoją na emisję kart z logo tejże organizacji. To już tylko kwestia czasu, kiedy pojawią się pierwsze plastikowe pieniądze. Karta ma posiadać chip i obsługiwać płatności zbliżeniowe. Wojciech Kuliński nie ukrywa, że kolejne kroki to obsługa handlu w Internecie.

    Świat

    startup

    Dron Amazona dostarcza pierwszą paczkę

    Tydzień temu nastąpił przełom. Pierwsze zamówienie ze sklepu Amazon zostało dostarczone do klienta za pomocą drona. Sklep wysłał do klienta Fire TV oraz popcorn. Paczka dotarła do odbiorcy w Cambridge po 13 minutach. Wszystko odbyło się w ramach programu dostaw, zwanego Amazon Prime Air. (link do filmu amazona: https://www.youtube.com/watch?v=vNySOrI2Ny8)

    startup

    E-commerce w Słowenii rośnie o kolejne 5%

    Słoweński rynek e-commerce znowu rośnie – ostatnio zanotowano wzrost do 40%. Coraz więcej mieszkańców tego kraju kupuje online, a w Sieci swoje produkty sprzedaje ponad 3000 mniejszych i większych sklepów Internetowych. 92% użytkowników dokonało zakupów online przynajmniej jeden raz. Najczęściej kupowanymi produktami jest elektronika – 34%, ubrania – 19%, 13 % zaś kupiło akcesoria i narzędzia do pielęgnacji ogrodu. 47% wszystkich klientów korzysta także ze sklepów, znajdujących się w innych krajach, płacąc za towary kartami kredytowymi.

    startup

    Nowa aplikacja od Amazona połączy przewoźników i klientów

    Aplikacja Amazona ma zostać uruchomiona latem 2017 roku, a jej celem jest wyeliminowanie pośredników logistycznych, którzy pobierają nawet 15% prowizję za kojarzenie przewoźników z klientami. Dzięki niej można będzie na bieżąco sprawdzać ceny za przewóz paczki. Zostanie ona też wyposażona w funkcję płatności mobilnych i śledzenia przewozów, by przyspieszyć cały proces logistyczny. To kolejny krok na drodze do stania się firmą logistyczną (w ciągu ostatniego roku Amazon kupił tysiące tirów i dziesiątki samolotów typu cargo).

    startup

    Brytyjscy handlowcy stawiają na obsługę klienta na Twitterze

    Szacuje się, że tylko na 55% zapytań, przesłanych przez klientów, odpowiadają brytyjscy handlowcy. Średni czas oczekiwania na odpowiedź wynosi od 8 do prawie 43 godzin (dane te pochodzą od Eptica Multichannel Customer Experience Study). Z tego powodu coraz więcej firm, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, korzysta z Twittera, jako kanału obsługi. Średni czas oczekiwania na odpowiedz wynosi tu tylko 4 godziny. Ale są też marki, np. Microsoft, które posiadają wsparcie w czasie rzeczywistym. Oczywiście wszystko zależne jest od branży. Lokale gastronomiczne mają największy wskaźnik odpowiedzi i szybkość reakcji. Najgorzej w UK wydaje się być z branżą modową i rozrywkową. Twitter jest bardzo dobrym kanałem do budowania relacji z klientami, co coraz częściej zauważają też nasi rodzimi handlowcy.

    Czytaj również:

    https://marketingibiznes.pl/e-commerce/co-w-ostatnim-tygodniu-wydarzylo-sie-na-rynku-e-commerce-2

    Promocja firmy w Internecie od A do Z (marketing internetowy)

    Klucz do sukcesu: Zalando, największy sklep internetowy w Europie

     

    Podziel się

    Zostaw komentarz

    Najnowsze

    Powered by: unstudio.pl