Marketing i Biznes Biznes Podsumowanie od 10.04 do 23.04. Zobacz jakie zmiany zaszły na Marketing i Biznes!

Podsumowanie od 10.04 do 23.04. Zobacz jakie zmiany zaszły na Marketing i Biznes!

Podsumowanie od 10.04 do 23.04. Zobacz jakie zmiany zaszły na Marketing i Biznes!

Prowadzisz firmę? Dołącz do Founders Mind, najlepszej konferencji dla biznesu w Polsce

Sprawdź szczegóły wydarzenia

Cześć!

Witam Cię w kolejnym moim podsumowaniu. Ostatnio na naszym portalu dzieje się sporo, ale nie musisz mi wierzyć na słowo zobacz to sam!

Branża retail- wszystko co musisz wiedzieć. To właśnie takim artykułem zaczęliśmy poniedziałek 10 kwietnia. Do tego zaczęliśmy publikować prasówkę biznesową. Pamiętaj, że kolejne części będą pojawiać się systematycznie w każdy poniedziałek. Od jakiegoś czasu publikujemy  felietony. Pierwszy z nich napisała Paulina Wawrzyczek o mydle i powidle na Poczcie Polskiej. Warto przeczytać lekka lektura na wieczór. Paulina również podzieliła się z nami postrzeżeniami dlaczego sprzedaż subskrybcyjna jest klapą w Polsce. (Pst! W tym miejscu przypominam tekst o sprzedaży subskrypcyjnej, który to opublikowaliśmy jakiś czas temu.

Kamil Paśko z Lepszapraca.pl w wywiadzie tłumaczył nam dlaczego nie każdy powinien być headhunterem.

We wtorek z kolei zastanawialiśmy się dlaczego czołowe marki z branży fashion nie inwestują w omnichannel.

Trwa jeszcze kwiecień – czas podatków, zatem podrzucam Ci dwa teksty (być może jeszcze się nie rozliczyłeś z fiskusem, lub wprowadzisz zmiany przed kolejnym „spowiadaniem się US”). Pierwszy z nich o optymalizacji podatkowej, a drugi o optymalizacji prawnej, która „wspomoże” optymalizacje podatków.

Na warsztat wzięliśmy również handel z Chinami. I tak powstał artykuł o imporcie z Chin oraz o znaczeniu e-handlu dla Chińczyków.

Ok., muszę Ci się przyznać, że dostaliśmy możliwość publikacji rozmowy z Robertem Grynem. Sama postać może budzić spore kontrowersje niemniej jednak uważam, że wywiad jest wart przeczytania.

Kontynuujemy serię prasówek startupów i innowacji. Warto chociaż zerknąć co się w ostatnimi czasy zmieniło.

Kolejny wtorek również opublikowaliśmy prasówkę e-commerce. Co istotne, Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym wdrożono płatności Visa Checkout.

Również w poświąteczny wtorek ukazała się prasówka biznes. Uber ma kolejne problemy, w tym wizerunkowe. Nie będę jednak Ci zdradzała szczegółów, mogę Cię zachęcić do przeczytania artykułu.

Po zwycięstwie Aliny Stasiak w Festiwalu Dobrego Contentu, który organizowaliśmy, zostaliśmy poproszeni o patronat medialny nad książką Droga do gwiazd. Warto zapoznać się ze szczegółami. Kolejny felieton, tym razem na temat m-commerce. Jeśli chcesz się dowiedzieć dlaczego jest marzeniem ściętej głowy gorąco zachęcam do zapoznania się z materiałem.

No i oczywiście hit ostatnich dni, czyli opisanie zjawiska instagramowych promotorek. No i ciut poważniej, czyli o branży księgarskiej, czyli o kłopotach Matrasu.

Uff, to tyle z contentu. Sprawdźmy jeszcze jak się zmieniliśmy liczbowo:

Fb: Fanpage – 3653, było 3343 (przyrost 310 od ostatniego podsumowania),

grupa Marketing i Biznes –1742, było 1630 (przyrost 112),

grupa praca marketing – 1487, było 1399 (przyrost 88).

Twitter: 247, było 236 (przyrost 11).

LinkedIn: 68, było 62 (przybyło 6 obserwatorów).

 

Sprawdźmy raporty z Monitori

Ile mówiono?

Jak mówiono?

Gdzie prowadzono dyskusje?

To tyle u nas, a co u Ciebie?

 

PS. Miło mi Ciebie poinformować, że Marketing i Biznes ma już dwa lata!

Czytaj również: 

https://marketingibiznes.pl/biznes/wywiad-markiem-jankowskim-mala-wielka-firma

https://marketingibiznes.pl/e-commerce/dlaczego-polskie-sklepy-internetowe-moge-przejsc-transformacji-mentalnej

Usta – czyli jak (nie) odpowiadać w social mediach

Podziel się

Zostaw komentarz

Najnowsze

Powered by: unstudio.pl